Rozdział 14

200 15 13
                                    

"Dream"

- NIGHTMARE! - w tym momencie moja cisza się skończyła i brat na mnie skoczył przytulając mnie. - Night jak ciebie dawno nie widziałem w tej formie!

- Miło cię widzieć bracie. - odpowiedziałem krótko.

- Co ciebie do mnie sprowadza? - spytał i mnie puścił.

- Miałem dosyć chłopaków i się teleportowałem tutaj, ponieważ wiem że jest tu spokojnie. - Pół prawdy i odrobinę kłamstwa noji coś wyszło! - No chyba że nie mogę tutaj być to- brat mi teraz przerwał ponownie krzycząc.

- NIE TY MOŻESZ NAWET CODZIENNIE DO MNIE PRZYCHODZIĆ! JEŻELI BY BYŁ INK TO BYM GO WYGONIŁ! TYLKO BĄDŹ ZE MNĄ! - takiej reakcji się nie spodziewałem. Dream zaczął po swoim monologu płakać.

- Spokojnie tylko się z tobą droczę. - przytuliłem go i ciągnąłem dalej. - Jeśli będę mógł to będę nawet codziennie, tylko abyś był szczęśliwy.

*P.O.V.Dream*

Nightmare zawsze umiał mnie uspokajać. Ink i Blue zawsze mają z tym kłopot, ale mój brat to nawet jakby był 90 kilometrów ode mnie to by to potrafił.

Po jego słowach mam nadzieję że tak będzie. Chodź ze sobą walczymy to i tak to mój brat i dalej mam nadzieję że się zmieni.

- Lepiej? - spytał się, a ja tylko kiwnąłem głową. - To dobrze. Idziemy do środka?

- Tak... Zimno tutaj - odpowiedziałem.

- No w końcu jest Grudzień. Niedługo Święta i Sylwester. - powiedział i zaczęliśmy iść w stronę domu.

No właśnie! Dzięki Night. Przypomniałeś mi o Wigilii. Nie wiem jak, ale o niej zapomniałem!

- Unik. - powiedział nagle brat.

- Co? - spytałem. Nie miałem pojęcia o co mu chodzi.

- UNIK! - krzyknął i na mnie skoczył. Następnie coś, a bardziej to ktoś nad nami przeleciał. - Chara! - po chwili dodał Nightmare.

- Sorry! Próbowałem trawić w tego obok. - Ja zrobiłem minę 'Frisk' i obaj wstaliśmy.

- Czemu chciałeś mi trafić w brata?!



Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz