Rozdział 15

201 14 4
                                    

"Miło Cię poznać..."

*P.O.V.Cross Chara*

- Czemu chciałeś mi trafić w brata?! - odpowiedział Kalmar.

Więc to są bracia to wszystko wyjaśnia... W ŻYCIU MOIM WIECZNYM BYM NA TO NIE WPADŁ!

- Mówiłem ci, to zły pomysł! - odezwał się pan mądraliński (Cross).

-Skąd miałem wiedzieć że WY to bracia?! - odezwałem się do nich, a Night się trochę załamał.

- A to proste! - odezwał się chyba Dream. - Skoro ja jestem od pozytywnych emocji, a mój brat od negatywnych to można sobie skojarzyć, że jesteśmy spokrewnieni. Ale spokojnie nie jestem zły miło mi Cię poznać! - będzie jeszcze długo tak gadać?! - Jestem Dream mam nadzieję że już mnie nie będziesz atakować. Chce zostać twoim przyjacielem. Mogę ciebie zapoznać z Inkiem! - Trzeba się zamienić, bo od Inka nie chce dostać ochrzanu.

*P.O.V.Cross*

Niech to! Chara się ze mną zamienił! Teraz mnie Dream gdzieś ciągnie! Genialnie!

- Bracie! - Night! Ratuj, please! - Nie zostawiaj mnie tutaj. -  Serio?

Dream na chwile się zatrzymał, aby Koszmar nas dogonił. Nawet nie wiem gdzie idziemy!

- Chodźcie zapoznam was z Inkiem. - ale ja go znam! - powinien tutaj przyjść za chwileczkę!

- Ale ja znam przecież go. - odezwał się Night.

- Lecz twój kolega nie zna. - i ponownie mnie pociągnął.

- Czy możesz mnie nie ciągnąć? - spytałem jeszcze spokojnie.

- Przepraszam. A jak masz na imię?

- Cross. - rzekłem i po chwili dodałem  - A tamten drugi to Chara.

- CZEMU TY MÓWISZ MOJE IMIĘ TEMU KOLESIOWI?! - Chara się zdenerwował super! Znowu oberwałem.

- Dlaczego trzymasz się za ramię? - serio Dream jesteś aż taki nie domyślny?

- Em... Nieważne. - odpowiedziałem i usłyszałem dźwięk portalu. O nie!

Night i ja schowaliśmy się za Dreama, który miał nas gdzieś. Obrócił się jeszcze i spojrzał ponownie na Inka

- Hej Dream już-

Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz