Rozdział 27

143 9 4
                                    

"Nie dotykaj go!..."

*P.O.V.Error*

- Nie dotykaj go! - krzyknąłem do niego (Crossa), ale i tak głupek nie posłucha!

Biegnę do niego... i już po Crossie. W ostatnim momencie Geno go chwycił za rękę... Uff... Czyli Nightmare mnie nie zabije! Hura!

- Czemu wy nie pozwalacie mi się z nim przywitać!? - zapytał lekko zirytowany.

- Jeżeli chce to może - powiedział Reaper dla żartów, a ja dodałem.

- Czy ty jesteś aż tak głupi?! Przecież to Bóg Śmierci! -  A on tylko się na niego spojrzał, a potem na mnie.

- I co to ma do rzeczy?

*P.O.V.Geno*

Zanim się oni dogadają to Reaper umrze... Chodź on nie może umrzeć...

- Error nie wściekaj się... - powiedziałem, ponieważ mam ich dosyć. - Cross jeżeli go dotkniesz to zginiesz.

- Ale ty dalej żyjesz... - odpowiedział, a Error już chciał coś powiedzieć, ale go spiorunowałem wzrokiem i chyba się mu odechciało gadać.

- Tak, ale zarówno i nie... - Cross gapił się na mnie jak na idiotę.. Norma. - To skomplikowane..., a teraz mam prośbę.. WEŹCIE STĄD TĄ OŚMIORNICE! - krzyknąłem bo akurat się budzi.

- Hej, a gdzie jest Reaper? - zapytał się Error.

*P.O.V.Reaper*

Nie lubię się wtrącać kiedy Genuś jest zdenerwowany więc poszedłem do Kalmara go poszturchać, aby się obudził. Akurat go nie zabije bo ma maź na sobie, więc co mi szkodzi?

O! Budzi się.. Nawet szybko.

 - Reaper. - odezwał się

- Tak?

- ZOSTAW MNIE! - krzyknął

Zawsze mnie śmieszy jak on się złości..

- Czyli już nie chcesz kwiatka? - Chciałem go jeszcze trochę zdenerwować

- Reaper tutaj jesteś! - odezwał się Cross.

- Yep! - stwierdziłem i dodałem - Budziłem Ośmiornice!

- Dobra, dobra otwieraj lepiej portal. - Jak zawsze poważy Kalmar... - Cross!

- Idę  - odpowiedział

Ja otworzyłem portal do mojego AU... Mam nadzieję że Tori nie ma w domu... W sumie kiedy jej nie było w domu...

- Gdzie my jesteśmy?

-----------------------------------------------------------

Więc plan wygląda w ten sposób:

Jutro - 28 rozdział

28.02 (Piątek) - 29 rozdział

29.02 (Sobota) - 30 rozdział

To jest rozkład rozdziałów. Czemu akurat tak? Ponieważ chce skończyć tą książkę wtedy kiedy kończy się Luty...

Więc mam nadzieję że się podobało, a ty czasem ja się z wami żegnam i do jutra! Bayo!

Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz