Rozdział 30

187 11 4
                                    

"Epilog"

- Hej, Cross! Chodź! - krzyknął Nightmare

- Dobra! - odpowiedziałem i pobiegłem do Nighta.

On otworzył portal i przez niego przeszliśmy... Byliśmy w Outertale... Skąd wiem? Ink mi kiedyś mówił.

Piękne miejsce. Zawsze pokazywał mi zdjęcia, które zrobił... Pragnąłem aby mnie tam zabrał, ale zawsze Chara mnie powstrzymywał, ponieważ sądził że to strata czasu.

- Nightmare po co mnie tutaj zabrałeś? - zapytałem, a on po pewnej chwili mi odpowiedział.

- Zabrałem Cię tutaj bo mam pewną sprawę do przemówienia... - rzekł.

- To mów! - powiedziałem, a on natomiast tylko westchnął.

- Cross... Jesteś dla mnie najlepszy że wszystkich... - uklęknął i wyjął jakąś szkatułkę - Cross... Ja ciebie... Em... K-Kocham!

No tak kiepsko bym powiedział... 😑.

*P.O.V.Nightmare*

Czemu on się na mnie tak gapi... Nie gap się tak tylko coś powiec... Czy on żyje?... Żyje bo oddycha... No ja Ci tu klękam i mówię że ciebie kocham, a ty gapisz się jakbym miał być Gandalf'em... Ja tutaj umrę 😥... Żegnaj szeroki, wredny świecie... Miłość boli...

Czy to normalne że ktoś się komuś oświadcza, a druga osoba udaje kamień? 😓... Zaczyna mnie to irytować...

- Ty idioto! - noji po co się starać? - oczywiście że za ciebie wyjdę! - odwołuje, opłaca się..

Wstałem i go pocałowałem...

- Kocham Cię Crossy~

- Ja Ciebie też... - odpowiedział

Jestem szczęśliwy... I gdyby nie głupia autorka to by się skończyło, ale oczywiście musiała nam zapsuć taką ładną scenę!

- Uuuuuuu! - no tak za krzakami chłopcy...

- Wiedziałem że będziecie razem! Wiedziałem! - krzyknął Dust...

Cross jest cały w rumieńcach, a ja mam to gdzieś...

- Spokojnie Cross. Alkohol z kwiatem Pamięci jeszcze działa... Jutro nic nie będą pamiętali! - powiedziałem, a on się uśmiechnął.

*P.O.V.Cross*

*Time Skip 7 lat*

Minęło już sporo czasu od kiedy Nighty mi się oświadczył...

Dobrze, a nawet wspaniale nam się powodzi.

Aktualnie jestem w ciąży i będziemy mieć dwójkę dzieci... Cieszę się z tego tak bardzo, jeżeli chodzi o Nighta to zemdlał na tą nowinę.

Bad Guys nie istnieje tak jak Star Sanses i jest pokój. Wiem że chłopacy mają swoje rodziny i że im się dobrze powodzi.. Najczęściej widujemy się z Inkiem i Errorem...

To chyba tyle zaraz przyjdzie Nighty... Dozobaczenia!

-----------------------------------------------------------

Jaka ja jestem kiebska w epilogach mój Boże! 😌

Więc to by było na tyle jeżeli chodzi o Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)...

Zapowiedziałam że będzie Cream i będzie jednak nie wiem kiedy... Prawdopodobnie będzie to w dzień po moich urodzinach czyli 13.03., ale nic nie obiecuje...

Ci którzy przeczytali te dwie książki i zazwyczaj byli ze mną to mogę podziękować tym osobą... Nawet jeżeli byliście tylko w tej książce to i tak dziękuję...

Będę naprawdę szczęśliwa kiedy w Krzyż Snów (Cream) zobaczę te same osoby, a także inne...

Mam nadzieję że książki się podobały tym czasem ja się z wami żegnam i do następnych książek! Bayo!

Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz