"Ink"
*P.O.V.Ink*
- Hej Dream już- CO TUTAJ ROBI CROSS?! - Nie wierzę!
Do Nightmare'a się przyzwyczaiłem. Są braćmi mają prawo ze sobą spędzać czas, a zwłaszcza kiedy jest w 'dobrej' formie. Lecz Cross! Dream dobrze wiedział że go szukam już 5 dzień! Przecież nie mówiłem tylko Blue o tym!
- To wy się znacie? - spytał mój przyjaciel.
- NIE UDAWAJ! MÓWIŁEM CI ŻE GO SZUKAM! - Cross i Night chowali się dalej za Dreamem.
- To mówiłeś Blue. - Może faktycznie się pomyliłem. Nie pamiętam. - Blue mi mówił że macie kogoś szukać, ale nie powiedział kogo!
- Przepraszam, myślałem że było na odwrót. - przeprosiłem aby nie wściekł się bardziej.
- Nic się nie stało. - Fajne w Deamie jest to że zawsze wybacza. - Trudno było zapamiętać skoro Error dał ci wódkę i byłeś upity 😁.
- CO?! - czemu tego nie pamiętam?!... No tak.
- Tak, pamiętam to miałeś chyba 16 promili w kościach. - serio nawet Night to pamięta! Teraz mi jest wstyd. - Goniłeś mnie wtedy bo sobie ubzdurałeś że mamy dziś ślub, a Error mnie próbował zabić. - No super tęcza gwarantowana!
- A ja goniłem Windowsa aby ciebie nie zabił, ponieważ byłeś w tej formie. - dodał Dream.
- A potem się zezłościłem i było na odwrót. - dokończył Nightmare.
- Tak... Error szybko łapał Inka, a pomagałem jemu w odciągnięciu go od ciebie! - trochę się Marzyciel zdenerwował.
- Ach!... Piękne czasy! - Pff... Serio?!
- A wracając! - odezwał się Cross. - Ink co ty robisz u brata Nightmare'a? - powiedział jeszcze się śmiejąc.
- Mieliśmy poćwiczyć, ale raczej już pójdę. - jak powiedziałem tak zrobiłem teleportowałem się do Anty-Voidu i czekałem na Errora, aby go zatłuc za to co kiedyś mi zrobił.
Na całe szczęście nie musiałem długo czekać! Mój kolega przyszedł, ale jak zawsze nie był zbytnio trzeźwy i chętny do rozmów.
-----------------------------------------------------------
Więc przepraszam że wczoraj nie było rozdziału, ale nie mogłam.
I teraz ważna informacja
Możecie mnie zabić, spalić zatłuc, ale zawieszam tą książkę. Wiem że większości z was się to nie spodoba, ale po prostu nie mam weny. Kiedy przyjdzie mi na nowo magiczna moc pisania książek to odwieszę ją.
Nie wiem kiedy dokładnie to nastanie, ale napewno w Styczniu, a może wcześniej. To jest niepowiedziane.
A więc kolejny rozdział z "Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)" zjawi się w któryś piątek lub sobotę do dnia 11.01.2020. To będzie termin w którym na 100% będzie rozdział.
Więc ja wam życzę wesołych świąt i dobrego nowego roku. Mam nadzieję że rozdział się spodobał, nielicząc smutnej wiadomości oczywiście. Bayo!
CZYTASZ
Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)
FantasyNightmare i Cross czy oni wogule mogą być razem? Druga część "Krzyż Koszmarów (CrossMare)"! Książka nie dotyczy pierwszej części, więc nie musicie się do niej wracać. Kolejne śmieszne przygody naszych bohaterów! Mam nadzieję że książka wam się spodo...