Rozdział 9

202 12 6
                                    

"Drzwi..."

Dotarłem do wielkich drzwi...

Już miałem je otwierać gdy Night przede mną stanął i przytrzymał drzwi.

- Tam nie wchodź. Zgoda? - powiedział, a ja w odpowiedzi kiwnąłem głową. - Dobrze... Widzę że się zgubiłeś. Prawda?

- T-Tak. - rzekłem, a on zaczął iść. Natomiast ja podążałem za nim.

- Jak ty wogule się tutaj dostałeś? - świetne pytanie! Nie mam bladego pojęcia!👌

- ...Em... chyba się zagadałem z Charą... i tak jakby... nie wiem. - wymyśliłem cokolwiek.

- Tak bo on w to uwierz, Cross. - odezwał się Chara. - Przecież my przez całą drogę nie rozmawialiśmy! - w sumie to prawda.

- Przyznaj się! Masz słabą orientacje. - no tak! 20 minut notowania na nic!

- Tak. - powiedziałem krótko i nie owijałem w bawełnę.

Dotarliśmy do mojego pokoju. Chara przez całą drogę próbowała bić Nighta, nawet nie wiem za co.

- Miłych koszmarów, Crossy~ - rzekł Koszmar na pożegnanie.

- Nawzajem... Zaraz co?

*P.O.V.Cross Chara*

Ośmiornica się pożegnała z Krzyżem. Cross się  zastanawiał co powiedział i teraz śpi, a ja natomiast myślę o tych drzwiach. Czemu ten głupi kalmar musiał je zamknąć?! A jakby się tam znowu przejść? Nic by raczej się nie stało. W końcu Cross śpi!

Wziąłem sobie jego ciało i po cichu poszłem do tych drzwi. Na całe szczęście mam lepszą orientacje niż mój kolega. Wszystko ładnie i pięknie, tylko zostało mi jedno do zrobienia... Modlitwa aby ośmiornica mnie nie znalazła...

Szłem szybko, ale cicho. Wiem dwie rzeczy. 1. Że kalmar ma biuro obok naszego pokoju. I 2. To że na 100% wspomniana wyżej osoba nie śpi. Skąd to wiem? To proste nie poszedł do swojego biura.

A już są te same drzwi. One są naprawdę ładne. Podejrzę z dębowego drewna. Więc muszą być ciężkie, nawet nie zamierzam sobie wyobrażać jak ośmiornica je otwiera kiedy są mokre...

Otworzyłem drzwi i zobaczyłem...

-----------------------------------------------------------

Że wczoraj były moje imieniny miały się pojawić dwa rozdziały. Jednak internet nie pragnął ze mną współpracować więc dziś macie te rozdziały.

No więc ja wam życzę miłego czytania i dozobaczenia w kolejnych rozdziałach albo książkach!

Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz