Rozdział 17

189 12 4
                                    

"Przygotowania"

*P.O.V.Cross*

Kiedy Ink poszedł nastała cisza... A potem... więcej ciszy... i tak dalej się to dłużyło. AŻ. Nareście odezwał się Night.

- To... my może już... pójdziemy?

- Em... Tak. To ja pójdę do Inka i się spytam czy nie jest na nas zły. - odpowiedział Marzyciel, a ja po chwili dodałem.

- Tak to dobry pomysł.

Rozeszliśmy się, a że była już noc to poszliśmy spać.

*Time Skip*

Rano nie obudził mnie Chara tylko jakieś śpiewy. Jak wyszedłem z pokoju to zobaczyłem ekipę od 'smerfów', którzy rozwieszają kolorowe długie sznury. Jakby na to spojrzeć to napewno nie służyły do powieszania czegoś.

Nagle zza rogu usłyszałem krzyk Errora.

- Chłopaki skończyłem!

Wszyscy poszli do niego łącznie ze mną. To co zobaczyłem rozbroiło mnie. Choinka... Powiecie że w tym nie ma nic niezwykłego, ale to drzewo było oplecione 'sznurem' z butelek z wczoraj. Nie wiem jak Error to zrobił.

Error po niedługiej chwili wcisnął jakiś guzik i w każdej butelce znalazła się chociaż jedna kolorowa żarówka.

- Emm... Chłopacy? - odezwałem się, a oni się na mnie spojrzeli. - Dlaczego macie choinkę, sznury i jakieś minimalne żarówki? - zapytałem natomiast oni patrzyli ponownie jak na idiotę.

- No przecież jutro są święta Bożego Narodzenia. - odezwał się Dust.

- Co to jest? - spytałem ponownie.

- Jak to ty nie wiesz co to jest wigilia?! - krzyknął Horror.

- Pierwsze słyszę. - powiedziałem spokojnie.

- To trzeba ciebie nauczyć! - dodał Error. - Więc miły chłopcze porywamy Cię w wyprawę, która zdarzyła się ponad 2000 lat temu.

- Uciekaj Cross jak wolny ptak. Bo później nie będziesz taki wolny kolego.  - odezwał się najmilszy duch na całej kuli ziemskiej.

Nie pragnąłem słuchać Chary i nic nie robiłem. Czekałem aby oni zrobili pierwszy ruch.

*Time Skip* ( Raczej każdy wie o czym opowiadali Bad Guys'i - Autorka )

Error, Horror i Dust opowiadali mi przez 3 godziny! Nightmare już zdążył wrócić od Dreama!

Ogólnie jestem teraz w łóżku i próbuje nadążyć co się właściwie stało.

- Mówiłem Ci. To zły pomysł.

-----------------------------------------------------------

Wróciłam! Wiem możecie mnie zabić za tą przerwę, ale przynajmniej mam nową wenę i nowe pomysły. ( Tylko szkoda że świąteczne jak jest już dawno po Bożym Narodzeniu ). Mówi się trudno i trzeba żyć dalej!

Więc macie ode mnie na powitanie po przerwie 1 część Bożego Narodzenia w Bad Guys! Napewno będzie 2 część, a czy 3 to nawet bóg nie wie!🤔

Więc ja się z wami żegnam, a ja się z wami widzę już w piątek! Bayo!

Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz