Rozdział 25

160 8 19
                                    

"Mapa"

- GDZIE JEST MOJA MAPA?! - Night się mocno zdenerwował.

Czyli ten palant to Fresh... Głupie imię, ale trudno.

- Yo, bro! Poluzuj swój radykalny pasek, coś czuje Ośmiorniczko że się lekko zdenerwowałeś bro! - powiedział i wyjął mapę - Proszę ziomku.

- Nigdy więcej nic ode mnie nie pożyczaj! - stwierdził Night i otworzył portal.

- Radykalnego dnia bro! Pa nieznajomy ziomku! - rzekł, a Koszmar coś tam mruknął.

- Nawzajem dziwna pomyłko czy jak tam masz na imię. - nie miałem odwagi powiedzieć jego imienia.

- Masz szczęście że tak go nazwałeś... - powiedział mój Nighty... tak od dzisiejszego dnia jest mój! - Jakbyś powiedział tylko 'pa' to byś dostał monolog czemu się do niego nie gada...

'- I tak bym tego nie słuchał... więc by tylko i wyłącznie ucierpiało twoje gardło Nighty' Chciałem to powiedzieć, ale sobie odpuściłem.

Teleportował nas w daleki świat... A dokładniej w jakieś AU. Niebo było bardzo gwiaździste. Nagle Nightmare się zatrzymał.

- Em... sorry pomyliłem się, miał być Anty-Void... - rzekł i ponownie otworzył portal.

Przeszedłem przez portal i piękna pustka... taka... em... BIAŁA... szczerze mówiąc wcale mi się nie podobała. Zobaczyłem Inka, a jego mina z tego co widziałem mówiła coś w stylu 'Znowu ta ośmiornica. Czy jemu się tak nudzi że aż tutaj przychodzi?!'. Natomiast kiedy mnie zobaczył od razu się uśmiechną.

- Dobra Pędzel. - zaczął Night - Gdzie jest Error?

- Eh... Poszedł do brata. - powiedział od niechcenia Ink.

- Dopiero co tam byliśmy.

- Nie u tego brata! - powiedział, a Nighty stał się pospolitym Idiotą 😁. - Ekran Ładowania.

- Dzięki... Pędzel - drugą część zdania powiedział tak jakby naumyślnie aby go zdenerwować.

Teleportował nas... Em... w czarną pustkę? Nightmare... rozumiem że jesteś daltonistą... chyba... i rozumiem także że nie lubisz dużej ilości kolorów, ale bez przesady! Najpierw biała potem czarna. Nie możemy iść gdzieś gdzie są żywe kolory... nie odwołuje... nie chce znowu do tego dziwaka Fresha. Niech to... jeszcze się potknąłem w czarnej pustce o... w sumie nie wiem o co.

- A wy co tutaj robicie?!

-----------------------------------------------------------

Łoł w końcu 25 rozdział! Niedługo koniec 😢. Ale bym miała prośbę. A mianowicie napiście mi w komentarzach  jaki chcecie kolejny ship z Undertale np. ErrInk, DustBerry...

Chyba rozumiecie. Oczywiście nie piszcie CrossMare dobra. Mam w końcu 2 książki. Starczy! Może, ale to tylko może w późniejszych latach będzie 3 część. Ale wątpię.

Więc czekam na komentarze i mam nadzieję że się rozdział spodobał, a ja się z wami żegnam. Bayo!

Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz