"ReaperTale"
*P.O.V.Cross*
- Gdzie my jesteśmy? - zapytałem.
Tutaj jest tak zielono! Mi się podoba!
- Jesteśmy w moim AU. W ReaperTale. - odpowiedziała Śmierć.
On ma tak codziennie?! Nie no ja się nie godzę! Ja też tak chce... Wogule wiem tyle że w prawie każdym AU są różne miejsca np. Ruiny. Ciekawe jaki to odpowiednik...
Nighty i Reaper się zatrzymali i wpadłem na Koszmara, a on mnie chwycił tylko macką.
- Dobra teraz na mnie tutaj czekajcie ja wam to załatwię. - powiedział Reaper, Nighty dodał:
- Niby jak ty masz dotyk śmierci?!
- No tak... - chyba zapomniał... Mówi się trudno i żyje się dalej... czy on wogule żyje?
- Po prostu pójdziemy z tobą! - odezwałem się...
- NIE! - krzyknął Nightmare... - PRZECIEŻ ONA ZABIJE MNIE I ŚMIERĆ! Jego może nie, ale mnie już tak!
- Ale ona jest Boginią Życia nie może ciebie zabić. - Hura Reaper jest ze mną!
- Eh.. Dobra! - powiedział i ruszyliśmy w stronę domu.
Tylko nie mam bladego pojęcia dlaczego Reap lata... Głupek ze mnie! Odwołuje.
- Auł! - Nighty i Reaper chyba czymś oberwali
- Znowu wy... Ach... - Śmierć chyba nie lubi wiewiórek... - Cross chodź!
- Idę, ale co... - chciałem dokończyć, ale Reaper mnie pociągnął?! - Jak ty to?
- Mam rękawiczki od samego początku. Zawsze kiedy idę do nie Bogów je zakładam. - to wszystko wyjaśnia. - Ale i tak masz zakaz dotykania mnie... - no nie!
- Cześć Reaper! - powiedziała koza...
- Hej Life! Możemy jeden kwiat Pamięci? Błagam! - powiedział mój przyjaciel.
- Dobrze, ale po co? - spytała Life.
- Em.. ja potrzebuje! - odezwałem się.
- Dobrze daj mi 2 minuty... - To czekaliśmy... i faktycznie po 2 minutach przyszła. - Proszę!
- Dzięki Life! Lecimy. - rzekł Reap i nas teleportował.
Zobaczyłem Nightmare'a który zabijał ostatnią wiewiórkę na tym drzewie...
- Nightmare masz i nie morduj więcej wiewiórek... i tak mam już ochrzan od Life... - stwierdził Reaper patrząc na wszystkie trupy...
- Dobra, do zobaczenia! - powiedziałem i przeszedłem przez portal który był już wcześniej otworzony przez Nighta...
-----------------------------------------------------------
Mi się wydaje ze ten rozdział jest słaby... ale jest najważniejsze..
Tak poza tym wiem że miałam powiedzieć dopiero w 30 rozdziale, ale że w następnym tygodniu książka się kończy to mówię oficjalnie że kolejną książką jaka będzie to Cream.
Nazwę książki już wymyśliłam i jest bardzo podobna do Krzyż Koszmarów.
Będzie się nazywać Krzyż Snów (Cream)
To już wszystko co chciałam wam powiedzieć. Więc mam nadzieję że ten rozdział jakimś cudem się spodobał. Bayo!
CZYTASZ
Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)
FantasíaNightmare i Cross czy oni wogule mogą być razem? Druga część "Krzyż Koszmarów (CrossMare)"! Książka nie dotyczy pierwszej części, więc nie musicie się do niej wracać. Kolejne śmieszne przygody naszych bohaterów! Mam nadzieję że książka wam się spodo...