Rozdział 24

165 10 5
                                    

"Dziwne AU"

- ...I z przykrością stwierdzam że idziemy na wyprawę po kwiat Pamięci. - że co?

- Nightmare rozumiem że mogłeś coś wypić... Nawet dużo, ale bez przesady! - powiedziałem, a on się załamał... nie mam bladego pojęcia o co mu chodzi.

*P.O.V.Nightmare*

Czy on jest tak wielkim głupkiem czy tylko udaje?

- Nic nie piłem! Nie żartuje.  - rzekłem.

- Coś mi się nie wydaje. - czemu on jest aż takim deklem?!

- Poddaje się  - stwierdziłem po cichu i dodałem - Dobra chodź!

Szybko chwyciłem go za rękę i pociągnąłem go.

- Ale dokąd? - Cross postanowił mnie dobić.

- Mówiłem już.

- Po ten wymyślony kwiatek? - w tym tempie szybciej go zabiję... Choć po dłuższej chwili jest zbyt słodki aby zginąć z mojej macki... CO JA GADAM?!... nie wiem.

- ON NIE JEST ZMYŚLONY!

- A brzmi jak wymysł jakiegoś dziecka... - Cross błagam nie rozwalaj mnie mocniej. - ... czyli jesteś dzieckiem, tak?

- Zamknij się, bo taśma klejąca nabierze dla ciebie część twojego życia. - zacząłem mu grozić, a on na to:

- Nie wiem o co chodzi, ale sądzę, że po prostu czujesz się samotny.

- Niech ci będzie, a teraz idziemy... i bez marudzenia!

*P.O.V.Cross*

Nighty jest taki słodki kiedy się denerwuje! Muszę to częściej robić.

Wracając do naszej 'wyprawy'

Nightmare teleportował nas do kolorowego miejsca. 

'- To chyba jest inne AU - pomyślałem - Nie podoba mi się tutaj'

Lasery świeciły we wszystkie strony, a ludzie... w sumie to potwory bardzo dziwnie wyglądali i zachowywali.

- Hej pomyłko! - krzyknął Night.

Król dzbanów przyjechał na jakiejś dziwnej desce. Powoli zamieniam się w Charę... To zły znak.

- Jak tam ośmiorniczko? - odezwała się ta pomyłka? Przyznam się szczerze nie mam bladego pojęcia jak on się nazywa.

- Mapa. - powiedział krótko i stanowczo Nighty... Wiem odbija mi.

- O! Masz nowego Radykalnego ziomka! - próbował zmienić temat. 

Ta 'pomyłka chciała do mnie podejść, ale Nighty go powstrzymał wystawiając rękę.

- Nie o niego chodzi Fresh. GDZIE JEST MOJA MAPA?!

Krzyż Koszmarów 2 (CrossMare)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz