Okayama, Kurashiki ။
ေနေရာင္ျဖာက်ေနတဲ့ မနက္ခင္းေလးက ေႏြးေနတယ္. ေလေျပခပ္လြန္႔လြန္႔ကလည္း ဝဲလို႔ .
အိမ္တစ္ခ်ိဳ႕ရဲ႕ ဝရံတာမွာ လွမ္းထားတဲ့ အဝတ္ေတြက ေလနဲ႔အတူ လြင့္ခ်င္သလို ျဖစ္ေနတယ္ ..မနက္ ( ၉ ) နာရီေလာက္မွာ အိမ္တံခါးဘဲလ္ေပၚကို လက္ျဖဴျဖဴေလး တစ္ဖက္က်ေရာက္လာခဲ့တယ္ ..
" ဖိုးဖိုး Ren .. သမီး ေရာက္ၿပီ !! "
Rumi က လြယ္အိတ္ကိုဆုပ္ၿပီး အာၿပဲႀကီးနဲ႔ လွမ္း ေအာ္ျပန္တယ္.
" ဖိုးဖိုး Ren .... "
" ဝင္လာခဲ့ေလ Rumi .. "
Rumi အထဲေရာက္ေတာ့ ဖိုးဖိုး Ren က ပန္းပင္ေတြၾကားမွာ တကုပ္ကုပ္နဲ႔ .. ။
Rumi ေတြးလိုက္တယ္.
( ၉ ) နာရီမွာ ပန္းစိုက္ဖို႔က အဖိုးအို တစ္ေယာက္အတြက္ ေစာလြန္းတယ္ မဟုတ္ဘူးလား ..
အင္း .. ဒီ ဖိုးဖိုးက ဝီရိယ သိပ္ေကာင္းလြန္းတယ္ ..
" ဖိုးဖိုး .. ဒီမွာ ဖိုးဖိုး စိုက္မယ္လို႔ ေျပာထားတဲ့ ဟာ .. "
Ren က ကပ္ေၾကးကိုက္ေနရာကေန ေမာ့ၾကည့္တယ္ ..
" ဒီေလာက္ အလ်င္စလိုႀကီး မလုိပါဘူး Rumi ရဲ႕ ..
ေနာက္ေန႔မွ ေပးလည္း ရတာပဲ .. "Rumi က ရယ္ျပရင္း မ်ိဳးေစ့ေတြကို Ren လက္ထဲ ထည့္ေပးလိုက္တယ္ .
" ရတယ္၊ သမီး ေက်ာင္းပိတ္ထားလို႔ အားေနတာေလ .. အဲ့ဒါနဲ႔ သြားဝယ္လိုက္တာ "
" ေအာ္ ... "
ဒီေလာက္ အခ်ိန္ေတြ ၾကာေနတာေတာင္ Ren ရဲ႕ အသံက တုန္ခါျခင္းမရွိ၊ ျပတ္သားေနတုန္း ..
အေရးအေၾကာင္း တခ်ိဳ႕ရွိေနတဲ့ မ်က္နွာကလည္း ၾကည္လင္ေနတုန္းပဲ ..
" ဖိုးဖိုး .. ပန္းေတြပဲ စိုက္ေနရတာ မပ်င္းဘူးလား .. "
Rumi က Ren ပန္းစိုက္ေနတဲ့ အနားမွာ တတြတ္တြတ္နဲ႔ ရွဳပ္တယ္ ..
Ren ဟာ Rumi ေမးသမ်ွကို စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ေျဖေပးတယ္ .. တစ္ခါတစ္ေလေတာ့ သာသာေလးပဲ ၿပံဳးေနတတ္တယ္ ..
Rumi ရဲ႕ ေဘးအိမ္က ဒီဖိုးဖိုးဟာ ကူေဖာ္ေလာင္ဖက္ သားသမီး မရွိဘူး. အိမ္နီးနားခ်င္း ေတြကလည္း Ren အေၾကာင္း ေသခ်ာသိတဲ့လူ မရွိဘူး ..
အသက္ႀကီးၿပီမို႔ ေအးေအးလူလူ ေနခ်င္တာေၾကာင့္ တိုက်ိဳက ေျပာင္းလာတယ္လို႔ပဲ သိၾကတယ္ ..
Rumi ကေတာ့ Ren ကို သေဘာက်တယ္. ဖိုးဖိုးက ေအးေအးေဆးေဆး ေနတတ္ၿပီး သူမ ေမးသမ်ွကို စိတ္ရွည္လက္ရွည္ ေျဖေပးတတ္လို႔ ..
မ်က္နွာမခ်ိဳေပမယ့္ ၾကည္ၾကည္လင္လင္ ရွိတဲ့ Ren ဟာ အိမ္နဲ႔မတည့္တဲ့ ဆယ္ေက်ာ္သက္ေလး Rumi ကို လူႀကီးလို အေရးတယူရွိတဲ့ ပထမဆံုးလူ ...
Rumi ေျမႀကီးကို ဆြေနရာက ရပ္လိုက္တယ္ ။
" ဒါနဲ႔ .. ဖိုးဖိုး ... ဟိုတစ္ေန႔က ေျပာမလို႔ လုပ္ေနတဲ့ဟာ ေျပာျပေလ .. သမီး အိမ္ျပန္သြားလို႔ မေျပာလိုက္ရဘူးေလ
ဟိုဟာ .. ဖိုးဖိုးရဲ႕ ဘဝမွာ အေရးပါတဲ့လူ ဆိုတာ .. "
Ren က ဖြဖြေလး ၿပံဳးတယ္ ..
" ေျပာျပရမွာလား ... "
" အြန္း .. "
Rumi က ခပ္သြက္သြက္ ေခါင္းၿငိမ့္တယ္ ။ ဂုတ္ဝဲဆံပင္ေလးက အိခနဲ ...
" လာ .. အိမ္ထဲ သြားၾကမယ္ .. "
" ဟုတ္ .. "
နွစ္ေယာက္သား လက္ေဆးၿပီး အိမ္ထဲ ဝင္ၾကတယ္ ..
~
အဲဒီလိုနဲ႔ .. ... Ren တစ္ျဖစ္လဲ .. ယိေပၚဟာ ဆယ္စုနွစ္ (၃) ခုစာေလာက္ ထုပ္ပိုးထားခဲ့တဲ့ ကိုယ္တိုင္ေရး ပံုျပင္ေတြရဲ႕အစကို ဖြင့္ခ်ျပဖို႔ ျဖစ္လာခဲ့ပါေတာ့တယ္ .......
________