" Μην μπλέξεις την Σαβίνα σε όλο αυτό. Δεν της φτάνει νομίζεις αυτό που περνάει; " λέει ο Στρατής φανερά ενοχλημένος από τις άθλιες ιδέες του Χρόνη." Κοίτα την δουλειά σου. Με την Σαβίνα έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς. "
" Τι λογαριασμούς; "
" Δουλειά σου!! " του απαντάει και φτιάχνοντας το καπέλο του, απομακρύνεται από τον χώρο.
Ακόμα η εντύπωση του για αυτόν τον άνθρωπο είναι αρνητική. Αν και προσπαθεί να βρει κάτι αληθινό πάνω του, δεν μπορεί. Απορεί για την σχέση του με την Σαβίνα. Περπατώντας στον δρόμο αντιλαμβάνεται πως ο Χρόνης έφυγε με ένα πολυτελές αυτοκίνητο. Αυτό δίνει την εντύπωση του πλούσιου. Οπότε το αντάλλαγμα σίγουρα δεν είναι χρήματα. Αλλά κάτι άλλο που το μυαλό του το σκέφτηκε όμως ήθελε να το ξεχάσει.
Μετάνιωσε που έφυγε έτσι βιαστικά από το ψυχιατρείο. Για αυτό το λόγο γύρισε ξανά εκεί για να χαιρετίσει την Μιμίκα και την Στέλλα. Μόλις κατέβηκε από το ταξί αντιλήφθηκε ένα ασθενοφόρο να κατευθύνεται προς τον περιφερειακό δρόμο. Βγαίνει έξω και τρέχει στην υποδοχή για να μάθει τι έγινε όμως δεν βρίσκεται κανένας εκεί. Με μεγάλα και γρήγορα βήματα κατευθύνεται στα δωμάτια τους και εκεί παρατηρεί τον άντρα με τις γάζες που είδε το πρωί. Χωρίς δεύτερη σκέψη τον ρωτά τι έγινε για να μάθει.
" Τι συνέβη εδώ; "
" Δεν έπρεπε να έρθω! Δεν έπρεπε! " φωνάζει μόνος του. Εκείνη την στιγμή έρχεται ο γιατρός που έχει αναλάβει την Στέλλα.
" Τι συνέβη γιατρέ; "
" Που ήσουν; Εσύ είχες αναλάβει την Στέλλα! Έπρεπε να ήσουν εδώ. "
" Είχα μια επείγουσα δουλειά σε μια δικηγόρο. Μπορείτε να μου εξηγήσετε τι έχει γίνει; "
" Θα σου πει ο κύριος. Εγώ ήρθα μόλις με ενημέρωσαν για το συμβάν. "
" Πείτε μου επιτέλους! " φωνάζει στον άντρα με τις γάζες.
" Είναι η μητέρα μου! Ωραία τώρα! Ικανοποιήθηκες νεαρέ! "
" Η κυρία Στέλλα; Η Μπρουσαλάκη; " αναρωτιέται.
" Ναι. "
" Έπρεπε να είχατε ενημερώσει την υποδοχή πρώτα κύριε. Να την προετοίμαζα. "
" Σε παρακαλώ πολύ νεαρέ μου. Θα μου κάνεις υπόδειξη για το πώς θα φέρομαι στη μαμά μου! "
" Είμαι ο υπεύθυνος ψυχολόγος της κυριε μου. Έπρεπε να ενημερώνατε πρωτού αποφασίσετε με το έτσι θέλω να έρθετε. " τον επιπλήττει.
YOU ARE READING
" Ανάθεμα την βεντέτα...Τα ένοχα μυστικά. "
RomanceΗ επιστροφή του Ζήση Μπρουσαλάκη στο χωριό, ενός δεκαοχτάχρονου αγοριού και της γιαγιάς του, θα αναστατώσει τις ζωές της Χαρούλας, του Παύλου και του Στρατή. Τα κρυμμένα μυστικά της οικογένειας και η εμφάνιση μιας μυστηριώδης κοπέλας στην ζωή του Στ...