Κεφάλαιο 23ο.

155 12 0
                                    


Ο δρόμος του γυρισμού για το σπίτι ήταν γολγοθάς για τη Χαρά. Κάθε σπιθαμή του δρόμου έμοιαζε με απάτητη βουνοκορφή. Μπήκε φουριόζα μέσα στο σπίτι και οι θείοι της την κοιτούσαν με φοβερή περιέργεια στα μάτια. Ο Λάμπρος κατέβασε ένα καραφάκι τσίπουρο μοναχός του και ο Βαγγέλης ασχολούνταν με τα υδραυλικά του σπιτιού ώσπου η Χαρά τους φώναξε στο σαλόνι για να μιλήσουν. Η σιωπή της εξόργιζε τους δύο άνδρες ακόμα περισσότερο και όσο εκείνη δεν μιλούσε τόσο οι άλλοι έβαζαν τα χειρότερα με το νου τους.

" Ανιψιά θα μας πεις τι συμβαίνει επαέ ή θα μας κουζουλάνεις εντελώς; " είπε ο θείος Λάμπρος ενώ η Χαρά συνέχιζε να πηγαινοέρχεται στο σαλόνι πέρα δώθε.

" Ε! Παλουκώσου χριστιανή μου να συνεννοηθούμε! " φωνάζει ο Βαγγέλης τραβώντας την από το χέρι για να καθίσει στη πολυθρόνα.

" Ακούστε...Μετά τον Παύλο και τον Στρατή είστε η μοναδική οικογένεια που μου απέμεινε. Και εδώ που τα λέμε, εφόσον ο Παύλος είναι απών, είστε οι μόνοι άνθρωποι που μπορούν να με βοηθήσουν. "

" Το ξέρουμε ρε αγάπη μου αλλά θα μιλήσεις επιτέλους; " επιμένει ο Βαγγέλης.

" Ναι...Λοιπόν...Με πήραν τηλέφωνο κάποιοι, δεν ξέρω ποιοι, και μου είπαν πως αν δεν πάρω τον Στρατή και φύγουμε από τη Κρήτη, θα του κάνουν κακό. " είπε. Αρχίζει και ρουφάει πίσω τα δάκρυά της που είχαν ποτίσει το βαμβακερό φόρεμά της. Τα χέρια της έτρεμαν και τα πόδια της τα ένιωθε σχεδόν παράλυτα.

" Κάτσε! Κάτσε Χαρούλα γιατί θα με κουζουλάνεις! Τι εννοείς ότι σου είπαν να φύγετε από δω; Για ποιον λόγο; " ρώτησε ο Βαγγέλης.

" Σου είπα. Απλά μου είπε ότι πρέπει να πάω εκεί και να τον πάρω να φύγουμε αλλιώς θα του κάνουν κακό αν δεν βρω έναν τρόπο να τον μεταφέρω έξω από την Κρήτη. " λέει. Ο Λάμπρος σηκώνεται από τον καναπέ και κάθεται δίπλα της.

" Τον λόγο στον είπε; "

" Όχι. Μου είπε ότι θα πάρει ξανά αύριο για να δει τι αποφάσισα. Αυτό θυμάμαι μόνο. " λέει ξανά.

" Ωραία. Παίρνουμε τον Στρατή από εκεί και φεύγετε. Μέχρι να γίνει Η καταγγελία στην αστυνομία θα μπορέσετε να φύγετε εύκολα. " αποφασίζει ο Λάμπρος. Τότε η Χαρά σηκώνεται απρόοπτα από τον καναπέ.

" Δεν γίνεται. Δεν μπορούμε να φύγουμε. Ούτε εγώ, ούτε αυτός. " απαντά και ο Βαγγέλης με τον Λάμπρο μένουν κάγκελο.

" Τι; Γιατί; " αναρωτιέται ο Βαγγέλης.

" Καταρχάς ο Στρατής έχει τη σχολή του και κατά δεύτερον με τον Παύλο δεν γίνεται...Εννοώ ότι δεν μπορώ να πάω στη Θεσσαλονίκη άνετη και να το παίξω χωρισμένη ζωντοχήρα. Από την άλλη ο Στρατής έχει μια σχέση εδώ. Δε μπορεί να φύγει...Εξάλλου για να βρει εκείνη τη κοπέλα ξεκίνησε και βρέθηκε στα χέρια απαγωγέων. " είπε με μια ανάσα.

" Ανάθεμα την βεντέτα...Τα ένοχα μυστικά. "Where stories live. Discover now