Κεφάλαιο 23

201 13 0
                                    

Μπορώ να καταλάβω πως κι ο ίδιος είναι ξαφνιασμένος από γεγονός ότι δεν ξέρει πώς να διαχειριστεί τα χέρια του στην αρχή.

Παίρνω λοιπόν την πρωτοβουλία να σηκωθώ από τη θέση μου και να καθίσω πάνω στα πόδια του, εκμεταλλευόμενη την καθιστή του θέση στο κρεβάτι. Έτσι σφιχτά που έχω κολλήσει το σώμα μου πάνω στο δικό του, έτσι δυνατά που πιάνομαι από τα μπράτσα του, ορκίζομαι πως μπορώ να ακούσω τον κάθε χτύπο της καρδιάς του να χτυπάει όλο και πιο δυνατά, όλο και πιο ζωηρά. Παίρνω τα χέρια του στα δικά μου για να ακουμπήσω τις μεγάλες παλάμες του μαλακά πάνω στους γοφούς μου, απαλλασσοντάς τον από κάθε πιθανό και ανεπιθύμητο δισταγμό που απασχολεί το μυαλό του. Δεν θέλω να σκέφτεται τίποτα και κανέναν, παρά μόνο εμένα. Εμένα και τον τρόπο με τον οποίο κουνάω τους γοφούς μου ενάντιά του.

Ύστερα από ελάχιστες στιγμές, αποκτά και ο ίδιος θάρρος και τα σκληρά χέρια του αρχίζουν να εξερευνούν ολόκληρη την περιφέρεια της πλάτης μου με μανία. Βαθαίνει όλο και περισσότερο το φιλί μας και δεν μπορώ να συγκρατήσω ένα βογγητό που ξεφεύγει βίαια από τα χείλη μου. Μπορώ να νιώσω το χαμόγελό του να εξαπλώνεται στα χείλη του λόγω αυτής μου της αντίδρασης και θέλω να εκραγώ επιτόπου από ευτυχία. Η γλώσσα του εξακολουθεί να παίζει ύπουλα παιχνίδια μαζί μου και δεν μπορώ παρά να θέλω κι άλλο, κι άλλο, κι άλλο...

Ψάχνει μανιωδώς να βρεί το φερμουάρ του φορέματός μου. Φυσικά θα του το κάνω πιο εύκολο μαζεύοντας τα μαλλιά από όλα από την μία πλευρά της ωμοπλάτης μου. Δεν συναντά κάποια άλλη δυσκολία κι έτσι μένω γρήγορα χωρίς κάποιο ρούχο να καλύπτει το ημίγυμνο σώμα μου. Σταματάμε το φιλί μόνο και μόνο για να απαλλαγούμε από τα περιττά ρούχα που μας περιβάλλουν. Οι ανάσες μας έχουν αυξηθεί και λατρεύω τον τρόπο με τον οποίο οι κόρες των ματιών του διαστέλλονται στην όψη μου. Ξέρω πως και το δικό μου βλέμμα μαρτυρά ακριβώς το ίδιο πράγμα. Είναι αξιολάτρευτος αυτή τη στιγμή που σταματάω για λίγο να τον χαζέψω. Τα χείλη του έχουν πρηστεί αισθητά από τις προηγούμενες παθιασμένες στιγμές μας, αλλά ξέρω πως αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά σε όσα θα ακολουθήσουν.

Θέλω να ξεφορτωθώ αυτό του το πουκάμισο. Όσο απλό κι αν φαίνεται στα μάτια των υπολοίπων, με το συχνό και συνήθως αδιάφορο, λευκό του χρώμα, στα δικά μου μάτια όμως είναι ό,τι πιο σέξυ έχω δει. Για την ακρίβεια, οτιδήποτε φοράει αυτός ο άνδρας μπορεί να τρελάνει κάθε θηλυκό που τον περιτριγυρίζει. Ξεκουμπώνω με τρεμάμενα, από ανυπομονησία, χέρια το πουκάμισο και αφού το σπρώξω απαλά πάνω στην πλατιά του πλάτη και τα γυμνασμένα του χέρια, το ρίχνω αόριστα κάπου πίσω μας, αδυνατώντας να πάρω τα μάτια μου από τα δικά του.

Never let me goWhere stories live. Discover now