Κεφάλαιο 44

137 10 7
                                    

Τελικά η συζήτηση με τον Πάνο αποδείχθηκε αρκετά κατευναστική. Παρόλο που συνεχώς προσπαθούσε να με μεταπείσει να συγχωρέσω την ξαδέλφη του με έμμεσο τρόπο, δεν επέμενε ασφυκτικά πολύ. Του εξιστόρησα όλα όσα με απασχολούν και εκείνος, μάλιστα σαν πραγματικός θεατής του μυστικού ραντεβού Αχιλλέα - Φαίης, με συμβούλεψε να ηρεμήσω, να σκεφτώ και να του δώσω μια ευκαιρία γιατί πολύ πιθανόν να είναι ειλικρινής στην τελική. Μου εκμυστηρεύτηκε επίσης πώς ο Αχιλλέας τον ζηλεύει από τον τρόπο που τον έπιασε και του μίλησε τις προάλλες. Είναι λοιπόν παραπάνω από σίγουρο πως τα αισθήματά του είναι εξαιρετικά ισχυρά. Ωστόσο πρέπει να κρατήσω αποστάσεις για λίγο καιρό καθώς μένει μόνο να συμφιλιωθώ με τον εαυτό μου...

Η επόμενη εβδομάδα με βρίσκει ακόμα σκεπτική. Ακόμα κρατάω κάποιες αποστάσεις απο τους υπόλοιπους παρόλο που εκείνοι δεν με αφήνουν σε χλωρό κλαρί.

Ο Αχιλλέας δεν αφήνει μέρα να περάσει χωρίς να μου στείλει λουλούδια, κόκκινα τριαντάφυλλα συγκεκριμένα που ξέρει πως τρελαίνομαι, τα οποία συνοδεύουν τα αγαπημένα μου σοκολατάκια με γέμιση πραλίνα φουντουκιού. Φυσικά από αυτό το πακέτο δεν λείπει ποτέ μια κάρτα σε σχήμα καρδιάς όπου μου περιγράφει πρωτίστως τις μέρες του χωρίς εμένα:

"Ξέρω πως δεν υπάρχει περίπτωση να δεχτείς να με δεις, άλλωστε γι' αυτό αφήνεις αναπάντητα τα τηλεφωνήματά μου. Ωστόσο να ξέρεις πως όταν είπα πως δεν τα παρατάω το εννοώ. Καλημέρα"
Αχιλλέας

"Άλλη μια μέρα χωρίς να ακούσω τη φωνή σου να μου φτιάξει τη μαύρη και άραχνη μέρα μου. Γιατί χωρίς εσένα στο πλευρό μου δεν μπορεί κανένας ήλιος να φωτίσει τη ψυχή μου. Μέσα μου έχει φωλιάσει ξαφνική χειμερινή παγωνιά και δεν αντέχεται αυτό το βάσανο. Μου λείπεις"
Αχιλλέας

Never let me goDonde viven las historias. Descúbrelo ahora