Κεφάλαιο 37

140 11 1
                                    

Πραγματικά είμαι πολύ περίεργη. Τι μπορεί να θέλει να μας πει; Ακόμα δεν επιστρέψαμε στις βάσεις μας καλά καλά...

"Ρίτσαρντ συνέβη κάτι;" επαναλαμβάνω.

"Δήμητρα, συγγνώμη που σας ενοχλώ μια τέτοια στιγμή, μάλλον μόλις επιστρέψατε και ξεκουράζεστε, αλλά τα νέα που σας έχω πραγματικά δεν μπορούν να περιμένουν ούτε λεπτό παραπάνω" ακούγεται πολύ ανήσυχος και το άγχος του μεταδίδεται άθελά μου και στο δικό μου σώμα. Φυσικά το μυαλό μου πλάθει το χειρότερο σενάριο το οποίο βασίζεται κυρίως στην εκδίκηση του Ίαν αφού γίνει καλά. Ή και όχι πλήρως καλά...

"Ρίτσαρντ δεν σε καταλαβαίνω, τι έγινε; Μίλα καθαρά" τον διατάζω, δεν μπορώ να παίζουν με την υπομονή μου.

"Ο Ίαν..." λέει σαν να ξεψυχάει.

"Ναι..." τον προτρέπω να επισπεύσει το ρυθμό με τον οποίο διηγείται τα γεγονότα περιμένοντας τα χειρότερα. Σίγουρα το ότι ακόμη δεν προλάβαμε να φτάσουμε στην Ελλάδα σε συνδυασμό με την κατάσταση που βρίσκεται ο Ίαν δεν είναι για καλό...

"Είναι..." τον ακούω να παίρνει μια βαθιά ανάσα. Ακούγεται πραγματικά ταραγμένος.

"Τι είναι Ρίτσαρντ;" ίσως αυτό να το είπα λίγο πιο δυνατά από όσο έπρεπε καθώς βλέπω τον Αχιλλέα να πετάγεται όρθιος από το κρεβάτι. Αμέσως του κάνω νόημα με το χέρι μου να ηρεμήσει και πως όλα είναι υπό έλεγχο.

"Είναι νεκρός Δήμητρα!" τον ακούω να λέει τελικά και για κάποιο ανεξήγητο λόγο δεν μπορώ να πιστέψω στα αυτιά μου. Μένω κοκκαλωμένη να κοιτάζω στα μάτια τον Αχιλλέα. Νιώθω το χρόνο να σταματάει και μαζί με εκείνον να σταματούν και οι αισθήσεις μου, μόνο ύστερα από κάποιες στιγμές η φωνή του Ρίτσαρντ μέσω του ακουστικού με επαναφέρει πίσω στην πραγματικότητα. Την τρομερή πραγματικότητα...

"Τι είπες μόλις;" ρωτάω άλλη μια φορά για επιβεβαίωση. Δεν μπορεί... Πώς;

"Αυτό που άκουσες Δήμητρα. Είναι νεκρός" λέει ξερά. Φαίνεται καθαρά πως ούτε ο ίδιος θέλει να το πιστέψει.

"Μα πώς; Θέλω να πω...η κατάστασή του ήταν στάσιμη. Ίσως με κάποιες επιπλοκές αλλά στάσιμη και από ότι θυμάμαι όλοι οι γιατροί που τον εξέτασαν ήταν εξαιρετικά αισιόδοξοι" παρατηρώ. Ίσως να μην πέθανε τελικά ο Ίαν. Δεν μπορεί να πέθανε, όχι τόσο εύκολα...

"Δεν πέθανε από φυσικά αίτια Δήμητρα. Προφανώς κάποιος που ήθελε εδώ και καιρό να τον βγάλει από τη μέση μόλις έμαθε ότι βρίσκεται στο νοσοκομείο βρήκε πάτημα και θέλησε να τον αποτελειώσει. Το μόνο που πρέπει να βρω αυτή τη στιγμή είναι ποιος..." η φωνή του στάζει δηλητήριο και χωρίς να είμαι σίγουρη, έχω την αίσθηση πως κατηγορεί έμμεσα εμένα.

Never let me goWhere stories live. Discover now