Το αεροπλάνο προσγειώνεται επιτέλους μετά από περίπου 9 ώρες ταξίδι και εγώ χαμογελάω ευχαριστημένη στην θέα της Αθήνας. Πόσο μου έχει λείψει αυτή η πόλη! Πόσο μου έχει λείψει η πατρίδα μου! Ανυπομονώ να δω τους δικούς μου ξανά μετά από τόσο καιρό. Μιλάγαμε βέβαια όλον αυτόν τον καιρό μέσω Skype αλλά δεν είναι το ίδιο. Είχα έρθει βέβαια δύο φορές κατά τη διάρκεια αυτών των έξι χρόνων αλλά για πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Καθόμουν λίγο για τις γιορτές και μετά από περίπου μια εβδομάδα έφευγα πάλι. Αλλά αυτή τη φορά ήρθα για μείνω.
Αφού κρατάω και τις βαλίτσες μου στα χέρια μου περιπλανιέμαι στον χώρο του αεροδρομίου ψάχνοντας τους δικούς μου όταν...
"Κοριτσάκι μου!" η φωνή της μαμάς μου ακούγεται από πίσω μου και πριν προλάβω καν να στρίψω με κλείνει σφιχτά στην αγκαλιά της. Φαίνεται συγκινημένη λες και δεν πιστεύει πως με έχει μπροστά της μετά από τόσους μήνες. Κοιτάζω πίσω της και βλέπω τον μπαμπά μου να μου χαμογελάει ζεστά και έπειτα να έρχεται να με αγκαλιάσει κι αυτός με τη σειρά του.
"Το σπίτι είναι άδειο χωρίς εσένα αγάπη μου" μου παραπονιέται η μαμά και δεν την αδικώ. Είμαι μοναχοκόρη και όσο να'ναι το καταλαβαίνω πως τους έλειψα. Αλλά τώρα θα με βλέπουν όσο πιο συχνά γίνεται.
"Ηρέμησε μαμά. Είμαι εδώ και ήρθα για να μείνω" της λέω χαμογελώντας πλατιά.
[...]
"Ο Ίαν πως και δεν ήρθε μαζί σου;" με ρωτάει όλο απορία ο μπαμπάς την ώρα που έχουμε ηδη πάρει τον δρόμο για το σπίτι.
"Είχε κάτι δουλειές στην Φλόριντα και θα έρθει μόνος του μετά από κάμποσες μέρες. Προέκυψαν κάποια θέματα στην δουλειά και πρέπει να τα τακτοποιήσει πρώτου πετάξει για Ελλάδα"
"Τι σου είπε όταν του ανακοίνωσες την απόφαση σου να γυρίσεις μόνιμα στην Ελλάδα;"
"Μαμά μου εγώ ήμουν ξεκάθαρη από την αρχή με τον Ίαν. Του είχα εξηγήσει τον λόγο για τον οποίο βρισκόμουν στην Αμερική και πάντα με καταλάβαινε και με στήριζε. Με αγαπάει πραγματικά και το έχει αποδείξει πολλές φορές"
"Ναι αγάπη μου δεν λέω πως δεν σε αγαπάει αλλά τι θα γίνει με την σχέση σας τώρα που εσύ γυρίζεις πίσω;"
Αυτή είναι πράγματι μια εύστοχη ερώτηση. Όσες φορές έχω μιλήσει με τον Ίαν για αυτή την υπόθεση δεν μου έχει δώσει πότε την εντύπωση πως θέλει να χωρίσουμε μα ούτε μου έχει πει ποτέ ότι θέλει να με ακολουθήσει. Είχαμε τσακωθεί και στο παρελθόν για αυτό τον λόγο αλλά τελικά τα βρήκαμε αφού μου είπε πως αφού αγαπιόμαστε θα βρούμε μια λύση. Πάντα θα βρίσκουμε μια λύση.
CZYTASZ
Never let me go
Dla nastolatkówΗ Δήμητρα είναι μια 24χρονη κοπέλα που σπούδασε ψυχολογία στην Αμερική και μετά από 6 χρόνια απουσίας αποφασίζει να γυρίσει οριστικά πίσω στην πατρίδα της, την Ελλάδα. Η ζωή της στην Αμερική είναι μάλλον ονειρεμένη αφού έχει πάρει το πτυχίο της και...