26. Rész

1K 60 15
                                    

//A rész még nem került átírásra, egyenlőre eredeti állapotában olvasható//

Ez nem lehet igaz. Nem engedték meg. Rohadtul nem engedték meg. Mibe fájt volna nekik ugyan?

Hogy miről is van szó?
Arról, hogy nem engedték meg, hogy Harry rögtön az Odúba jöjjön. A védővarázs miatt a Privet Drivera kell mennie először.

Nem hiszem el, hogy az unokatestvérem nem lesz ott az esküvőmön.

Ugyanis még nyáron összeházasodunk Freddel, itt az Odúban, szűk családi körrel.
Harryt azonban csak a születésnapja előtt hozzuk el, addig meg nem várunk az esküvővel. Ugyania pontosan a születésnapomon lesz Bill és Fleur esküvője, annál későbbre pedig nem akarjuk rakni az esküvőt. Hiszen már meg lett beszélve az időpont. Július tizenhatodika.

Tegnapelőtt érkeztünk haza a Roxfortból. Ma veszek részt életem első Főnix Rendje gyűlésén. Most, hogy Dumbedore meghalt, kíváncsi leszek, hogy ki lesz az új vezető. Az Odú konyhájában ültünk le az asztalhoz. Rémszem állt fel, kezében egy levéllel.

-Ezt a levelet Dumbledore hagyta, arra az esetre, ha ő meghalna.
Valószínűleg azt tartalmazza, hogy kit szánt maga helyett vezetőnek. Még senki sem olvasta el- szólalt meg, majd kibontotta a borítékot. Vett egy nagy levegőt, majd olvasni kezdte.

Elhalálozásom esetére pontosan tudom, hogy kit szánok a helyemre a Főnix rendjének vezetőjeként. Ez a személy tehetséges, és bízom benne, hogy jobb vezető lesz belőle, mint belőlem. Kérem mindenkitől, hogy fiatal kora ellenére tiszteljék őt, legalább annyira, mint amennyire engem tiszteltek.

Aki a helyemet átveszi, az pedig nem más lesz, mint Leah Rose Evans.

Amint Rémszem befejezte a felolvasást, szinte szó szerint leesett az állam. Én, mint a Főnix Rendjének vezetője? Hiszen még csak most fejeztem be az iskolát!
Mindenki rám nézett.

-Nem én vagyok a megfelelő ember erre a posztra- mondtam halkan, szinte már bocsánatkérően, amiért Dumbledore például Rémszem, vagy éppen Kingsley helyett rám gondolt.

-Ne butáskodj, kislány- szólalt meg hirtelen Rémszem.- Remek vezető leszel.

Hitetlenkedve néztem rá.
-Így van-szólalt meg Kingsley basszusa is. – Nagyon okos vagy, és mersz kockáztatni.

-Mindig meghoztad a nehéz döntéseket is- szólt bele Remus.

-Mertél kockáztatni- tette hozzá Tonks.

-Nem véletlen lettél prefektus, kviddicskapitány és iskolaelső sem. Nem csak a tanulmányi eredményeid miatt. Képes vagy fegyelmezni, vagy épen buzdítani az embereket- szólt Hermione.

-Leahra, a Főnix Rendjénej új vezetőjére- emelte meg a poharát Fred, miközben mélyen a szemembe nézett.

-Leahra- ismételték a többiek.
Felálltam, és az idősebbekre néztem.

-Avassatok be mindenbe.
Így történt hát, hogy az elkövetkező időben nem csak az esküvőre készültem, hanem a Főnix rendjét is vezettem. Nem is gondoltam volna, hogy milyen gyorsan belejövök.

Egy hét múlva Remus állított be egy nagy ruhazsákkal a kezében. Éppen felváltva terveztem azt, hogy hogyan hozzuk ki Harryt, illetve az esküvő részleteit. Egy szóval, teljesen el voltam havazva.

Remus érkezésére érdeklődve néztem az említettre. Elém rakta a ruhazsákot.

-Nézd meg- szólt mosolyogva.
Lehúztam a zsák cipzárját. Hófehér anyagot pillantottam meg. Kiterítettem az anyagot az ágyra: egy menyasszonyi ruha volt az. De nem akármilyen. Rögtön felismertem.

Leah Evans Története //ÁTÍRÁS ALATT//Where stories live. Discover now