1.

2.3K 64 22
                                    


Marinette/Ladybug :

Nevěřícně jsem se podívala na svého parťáka, jak odchází. Nikdy bych nevěřila, že se dokáže tolik naštvat. A to jen kvůli mě. Já mu nechtěla ublížit, ale ani jsem mu nechtěla lhát.

Naneštěstí jsem se musela změnit na Marinette a běžet domů. Takže jsem skočila do nejbližší uličky a tam se detransformovala.

Tikki byla vysláblá po našem posledním boji, kdy byla skoro vyzrazena moje identita. Naštěstí jsme to s Chatem zvládli a nikdo nic neví.

Vytáhla jsem pro Tikki z tašky sušenku a všimla si papíru, co ležel na zemi. Byla to báseň:

Tvé oči jsou jak sen
Jen do nich pohlédnu
Topím se jen
A břeh je v nedohlednu

Nyní stojíš tu přede mnou
A já jsem v rozpacích
Tvé vlasy se modře lesknou
Jen ty mě potěší
jako padající sníh

Budeš mojí Hvězduší
A já tvým Marcem
Ve Spojení s mojí duší
A tvým srcem

Nikde se nepsalo pro koho ani od koho je. Na zkoumání jsem neměla čas jelikož bylo opravdu hodně pozdě. Popadla jsem tu básničku a dala si jí společně s Tikki do mé taštičky a šla jsem domů.

Cestou jsem si dala do uší sluchátka a poslouchala svého oblíbeného zpěváka Jaggeda Stona. Zaposlouchala jsem se do hudby a ani si nevšimla blížícího se světla.

Adrien /Chat Noir :

Nemůžu pochopit, jak mi to mohla udělat. Říkal jsem si v hlavě když jsem lezl po Pařížských střechách. Po tom co mě Ladybug odmítla se mi vůbec nechtělo domů. Nejen, že bych byl pořád pod dozorem, ale ani bych neměl čas na přemýšlení. A to jsem potřeboval.

Chvíli to vypadalo, že skoro vybuchnu a přiletí si pro mě akuma, ale naštěstí díky otci umím "ovládat" emoce (jestli se to teda tak dá říct).

Prohrabával jsem si kapsy a hledal básničku co jsem napsal své Lady, ale nikde nebyla. Tak jsem se rozhodl otočit a vrátit se což jsem udělal dobře.

Všimnul jsem si Marinette jak tancuje, byla tak roztomilá. Dnešek mi však vůbec nepřeje už od rána.

Flashback :

"A-a-ahoj A-a-driene" pozdravila Marinette Adriena. Naneštěstí dnes mu otec oznámil, že bude mít další focení s Lilou, ale aby toho nebylo málo tak ho s Chloé celý den otravovaly. Takže neměl moc dobrou náladu.

"Ahoj Marinette" řekl celkem otráveně, ale to Marinette neodradilo a rozhodla se to konečně udělat.

"Adriene já jsem do tebe zabouchnutá" řekla to a celá se červenala.

"Tak to je hezký, takže se přidáš k Chloé, Lile a každé druhé holce v Paříži. Ne díky já potřebuji kamarádku a ne další posedlou fanynku" tohle Marinette opravdu hodně ranilo a Adrien si to uvědomil až moc pozdě.

End of Flashback

Všimnul jsem si jak se něco blíží. Zkoušel jsem na Marinette volat, ale neslyšela mě. Tak jsem udělal jedinou možnou věc.

_____________________________

Ahoj lidi jak na vás zatím působí tahle nová knížka.

Mimochodem vůbec to nemá nic společného s minulou knížkou (ani star proti silam zla - napadlo mě to jen do básně jinak to nijak společné není).😂😂

Tak doufám, že se vám bude líbit

vaše
Chat911 🐱 💜

Miraculous: Chvilkova nepozornost Kde žijí příběhy. Začni objevovat