"Já ji nikdy nepřestanu milovat!" řekl jsem Hawk Mothovi, který se semnou snažil vyjednávat.
"Dobrá, tak jinak, buď mi dáš své miraculum a nebo té tvé malé culíkaté holčice totálně zničím mozek a ne jen to" začal mi vyhrožovat.
"Drž se od ní dál" snažil jsem se chránit Mari.
"Tak mi dej tvé miraculum" zuřil a hodně.
"nikdy"
"Dobrá, tak si tu třeba ztvrdni nadosmrti" řekl a pokynul Mayure a někam odešli.
"Mari" začal jsem volat na svojí princeznu, ale ona nereagovala. Moc jsem sice neviděl, ale poznal jsem, že leží na zemi. Po chvíli zase přišel Lišaj a dost hrubě vzbudil Mari.
Marinette /Ladybug :
"pusť mě" vyjela jsem hned na chlapa, který mi zlomil prst, jen aby mě vzbudil.
"Já ti nic neudělal" snažil se bránit, ale mě neošálí.
"Tak proč mě tolik bolí prst" řekla jsem a stále jsem si ho držela.
"Může to být nějaké starší zranění, které se projevilo až teď" řekl chlap a měl mrazivě klidný hlas.
"Nic jsem s ním nikdy neměla" vyhrkla jsem na něho.
"A co při tom znásilnění, co když ti to Chat udělal, jen abys trpěla" a zase mi začaly téct kapičky z očí.
"Proč to pořád říkáte, co jsme vám udělali?" řekla jsem a snažila se přebít tu bolest.
"Ty nic, ale on, myslíš si, že jsi jeho první" řekl a já se jen na něho nechápavě dívala.
"No ano, ale proč?" zeptala jsem se a čekala na odpověď.
"Tak to se mýlíš, první byla má dcera, udělal jí ještě horší věci, než tobě a nakonec to skončilo její smrtí" a já jsem se rozbrečela.
"To není pravda, Chat by nikdy nikomu neublížil" snažila jsem se ho chránit, i když mi pomalu mizela důvěra k němu. poté na mě z neznámého směru přilétla šipka a já omdlela, ale znovu jsem slyšela svého Chata volat mé jméno.
Adrien /Chat Noir :
"Mari neee" zařval jsem a snažil se dostat pryč že řetězů.
"Co si to provedla" řekl Hawk Moth dívce stojící v okně.
"Slíbil jste, že bude trpět. Nebojte za deset minut se probudí" trochu se mi ulevilo, když to řekla.
"Bude v pohodě?" zeptal se Hawk Moth, i když jsem jeho zájem nechápal.
"Ano, jen jí bude bolet celé tělo, tedy až do doby, kdy se jed rozšíří do mozku, to už pak bude po ní" řekla dívka a ďábelsky se zasmála. Já se rozbrečel jak malé dítě chtěl jsem jít za Mari, ale byl jsem stále spoután. Hawk Moth lehl na zem a vypadal, jako by se mu ozvalo svědomí.
ČTEŠ
Miraculous: Chvilkova nepozornost
AcakPříběh k seriálu kouzelná beruška a černý kocour (miraculous) Budou se tu vyskytovat hlavní shipy (MARICHAT, LADRIEN, LADYNOIR, ADRINETTE) Který se dozvíte až v knížce 😂😂 Tak si to užijte.