22. (15+)

1.5K 53 14
                                    

Adrien /Chat Noir :

Odnesl jsem Mari na balkón a pomalu se chystal k odchodu.

"Kam se jako chystáš?" řekla a chytla mi ruku.

"Domů, kam jinam?" řekl jsem jí celkem překvapeně.

"A co tvoje odměna?" já se na ni udiveně podíval.

"Cože? Odměna?"

"No ano, teda jen jestli číčinka chce?" a šibalsky se na mě koukla.

"Samozřejmě, že ano?" a přišel jsem přímo k ní. Ona mě začala vášnivě líbat a pohybovala svýma rukama po celém mém těle. Vyskočila na mě a já ji přidržoval za zadek. Přitiskl jsem jí ke zdi a dále pokračoval, v našem líbání.

"Nechceš se přesunout?" řekla v polibcích. Já jsem přestal a díval se jí přímo do očí.

"A kam?" zeptal jsem se nechápavě. Ona ze mě sundala nohy a já jí pustil. Chytla mě za ruku a pomalu mě začala táhnout k ní do pokoje. Jelikož šla pozadu tak zakopla a spadla přímo na postel a já na ní. Chtěl jsem se zvednout, ale ona mě zastavila.

"Přesně sem" a začala mě zase líbat. Já jsem radši mlčel a přidal se. Ona mi chytla rolničku a přitahovala si mě díky ní blíž k sobě. Poté pomalu sjela na můj oblek a hmátla po mém zipu. Já se skousl do rtů když ho pomalu táhla dolů.

"Tak takhle to princezna chce" a udělal to samé s jejím zipem, od šatů co měla na sobě, až na to, že já to udělal dost rychle. Poté už pomalu jsem jí rukávy těch šatů sundával z ramen. Když už je měla u břicha, tak mě zastavila.

"Chate." řekla dost nervózně.

"Ano princezno" a díval jsem se přímo na ní.

"Nevím, jestli jsem připravená" řekla se slzami na krajíčku.

"Neboj se kdykoliv řekni a já přestanu, ano?" a kouknul jsem přímo do jejích očí.

Marinette /Ladybug :

Ty jeho oči byly tak uklidňující, že jsem ani nezdržovala odpovědí a vzala jeho ruce a začala s nimi stahovat mé šaty z mého zadku. Poté je zahodil a já ho začala líbat a do toho sundávat jeho oblek z jeho namakaných ramen.

Vypadal tak skvěle, pomalu jsem se přesunula na jeho krk, bylo vidět, jak si to užívá. Začal trochu vzdychat a já se přesunula na jeho hruď.

Odstrčil mě z jeho hrudi a začal mi také líbat krk. Já si skousla ret a snažila se nevzdychat, ale moc to nešlo. Pomalu se začal přesouvat na můj hrudník a když se blížil k mým ňadrům tak mi rozepnul podprsenku a pomalu mi ji začal sundávat z ramen a já ho nechala. Když jí sundával tak ji také zahodil a pomalu se přesunul na mé bradavky. Já už to nevydržela opravdu hodně nahlas vzdychla.

"Ještě jednou" řekl Chat a začal ji olizovat a sát. A já to udělala znova.

"Nepřestávej" řekla jsem mezi mým sténáním. A on stále pokračoval. Poté se pomalu posouval dolů po mém břiše, až k mému pupíku, jemně ho olizoval a já mu projížděla rukama, ve vlasech.

Opatrně jsem ho odstrčila a sundala mu spodní část obleku. A poté se objevilo jeho spodní prádlo a jeho postavený penis. Koukla jsem na něj a bylo vidět, jak se červená. Pomalu jsem mu stáhla i to a vytasil se na mě. Byl ideální, ne moc malý ani Ne moc dlouhý. Dostatečně tlustý, prostě ideální. Opatrně jsem ho vzala do ruky a strčila do pusy a začala jezdit nahoru a dolů.

"Mari" zasténal mé jméno mezi jeho heky a vzdychy. A já ještě zrychlila a do toho přidala i jazyk.

Přestala jsem a on mi začal pusou sundávat kalhotky, nebránila jsem se. Jemně mi líbal vnitřek stehen a já zavřela oči. Najednou ho do mě strčil a já vzdychla na celý barák, naštěstí byli rodiče pryč. Začal s ním pohybovat.

"Ahh Chate" říkala jsem mezi dalšími a dalšími vzdechy. On pomalu zrychloval a pak zase zpomaloval. Poté jsem cítila takový zvláštní pocit a oba jsme odpadli.

Miraculous: Chvilkova nepozornost Kde žijí příběhy. Začni objevovat