18.

852 33 10
                                    

Marinette /Ladybug :

Ráno jsem se probudila až když mě začala budit Tikki. Byla jsem šíleně unavená. Pomalu jsem se docourala do koupelny a udělala ranní hygienu.

"Marinette!" zařvala na mě Tikki když jsem snídala.

"No Tikki" a dál jsem se nimrala v cereáliích, co ležely přede mnou.

"Za deset minut ti začíná škola" když jsem to slyšela, tak jsem se rychle vzpamatovala a běžela rychle o školy. Když jsem přiběhla, tak zrovna přijel i Adrien.

"Ahoj Mari" já byla maličko mimo, protože tohle oslovení používá jenom Chat.

"Ahoj Adriene"

"Mari můžu s tebou něco probrat" a koukl na mě jeho zářivýma
smaragdovýma očima.

"Jasně, co potřebuješ" a koukla jsem na něj. On se rozhlédl, jako by pozoroval, jestli nikde nikdo není. Poté udělal něco co bych nečekala. Využil momentu nepozornosti a dal mi pusu. Měla jsem sice pokušení mu ji opětovat, ale vzpomněla jsem si na Chata a tak jsem ho odstrčila.

"Promiň já-já nemůžu" řekla jsem a sledovala, jak se zachová. Rozzářily se mu oči, jako drahokamy.

"Dobrý to je v pohodě" a pomalu odcházel. Já se za ním překvapeně dívala, ale pak šla do třídy.

Adrien /Chat Noir :

Ani jsem nevěřil, jak bych mohl být nadšený z toho, že mě odmítla láska mého života. Tak teď už jí můžu na sto procent věřit, jelikož když nechtěla kluka do kterého byla ještě nedávno zabouchnutá, tak už nikoho.

Šel jsem do třídy a přemáhal se, abych nešel přímo k Mari a nezačal ji líbat. Miluji chuť jejích rtů, chutnají jako ty nejsladší jahody a jsou jemné jako ptačí chmýříčko.

"Adriene" vyruší mě učitelka z mého snění.

"Ano?" odpovím ji a snažím se zamaskovat moji ztrátu vnímání.

"Řekni mi jak se jmenuje egyptská panovnice, která je považována za jednu z nejkrásnějších žen" otázka to byla sice jednoduchá, jenže já si hned představil Mari.

"Adriene, poslední šance nebo tě půjdu vyzkoušet k tabuli" řekla učitelka a jelikož mě vyrušila ze snění o mé princezně. Tak jsem řekl první věc, co jsem měl na jazyku.

"Moje princezna" až pak jsem si uvědomil, co jsem řekl. Naštěstí jsem, ale neřekl její jméno. Všichni se smáli tedy až na Mari ta měla dost zařazený výraz. Snad jí nedošlo, že jsem Chat.

Marinette /Ladybug :

Adrienova odpověď mě dost zarazila ze dvou důvodů. Zaprvé, protože mi tak říká Chat a zadruhé, kdo to je, co když já. To mě vyděsilo opravdu hodně, jelikož se z nás stali přátelé a nechci mu zlomit srdce.

Po škole

"Adriene, můžu se tě na něco zeptat?" zeptala jsem se blonďatého chlapce vedle mne.

"Na co?" zeptal se mě a byl slyšel stres a strach v jeho hlasu.

"O kom jsi to mluvil" v tu chvíli mu na čele vyrosil pot. Už pomalu otevíral pusu a chystal se něco říct, jenže.

"Akuma" zakřičel někdo za námi.

"Běž se schovat a dávej bacha" řekl a odběhl a já taky.

"Tikki, co když fakt mluvil o mně" dříve bych byla nadšená, ale teď když mám Chata.

"Marinette, teď na to není čas" řekla moje malá Kwami a já se transformovala. 




Miraculous: Chvilkova nepozornost Kde žijí příběhy. Začni objevovat