Marinette / Ladybug :
"Čau kočko" řekla Alya když jsem přišla na své místo.
"Ahoj Alyo" sedla jsem si do lavice a připravila si věci na hodinu.
"Kočko, co to mělo být tam venku?" já se na ní překvapeně koukla.
"O čem to mluvíš?" sice mi bylo úplně jasné, o čem mluví, ale co když se mýlím.
"O tom objetí, Nino mi to všechno řekl, tak to vysol" já nevěděla, co říct.
"Nic se nestalo, jen jsme se usmířili" pak jsem si vzpomněla, že ona vlastně ani neví, že jsem se s ním pohádala.
"Počkat cože, jak jako usmířili?" já věděla, že jí to dojde.
"To neřeš, už je všechno v pořádku, ano?"
"Dobře, ale příště mi o všem řekneš"
"Dobrá" řekla jsem a začala vnímat učitelku, co právě přišla.
Adrien /Chat Noir :
Bylo po vyučování, a já čekal před školou na limuzínu.
"Adriene, počkej" zakřičel na mě holčičí hlas a já se otočil. Byla to Alya, která táhla za ruku Marinette.
"Ahoj holky, co se děje" obě pozdravily a Alya hned začala mluvit.
"S Ninem jsme se rozhodli, že zajdeme do toho nového baru na náměstí a napadlo nás, že by jsi šel taky, chtěl bys?" já jsem se na ni kouknul a pak na Mari. Vzpomněl jsem si, že jsem chtěl jít večer za ní.
"Promiň Alyo za prvý už něco mám a za druhý by mě stejně nepustil" a smutně jsem na ni kouknul a pak znovu na mojí princeznu. Vypadala, jako by byla dokonce ráda, že nejdu.
"Dobře, tak někdy jindy" rozloučily se a odešly.
Marinette /Ladybug :
"Nemůžu uvěřit tomu, že mě Alya donutila jít s nimi" a koukla jsem se na Alyu z pohovky, na které jsem ležela.
"No jó no, musíš se naučit říkat Ne" a koukla na mě.
"Máš pravdu Tikki, tak pojď vybereme, alespoň nějaké hezké oblečení" a ukázala jsem na skříň.
Adrien /Chat Noir :
Už byl večer a já měl všechno hotové, tak jsem se rozhodl, že půjdu za Mari.
"Plaggu drápky" zakřičel jsem do prázdného pokoje a proměnil se v neodolatelného Chat Noira a vyrazil.
Už jsem byl na jejím balkónku, když jsem uslyšel smích. Byla to Mari. Její smích je jedinečný sladký jak jahoda. Podíval jsem se odkud to jde.
Najednou se dole vynořila Alya s Ninem, ale i s mojí Mari. Já myslel, že tam s nimy nejde?
Udělal jsem něco, co bych asi neměl. Šel jsem do toho baru.
ČTEŠ
Miraculous: Chvilkova nepozornost
DiversosPříběh k seriálu kouzelná beruška a černý kocour (miraculous) Budou se tu vyskytovat hlavní shipy (MARICHAT, LADRIEN, LADYNOIR, ADRINETTE) Který se dozvíte až v knížce 😂😂 Tak si to užijte.