30.

875 45 6
                                    

Adrien /Chat noir :

Hledal jsem Alyu, naštěstí nebyla daleko. Našel jsem jí v pokoji, s Ninem.

"Alyo, potřebujeme tvojí pomoc" řekl jsem a snažil se, aby nebyl vidět můj strach a slzy.

"Jej, tak co dnes musí Rena vyřešit" řekla a já jsem jen otevřel pusu.

"Ty jsi Rena?" řekl jsem a ona na mě nechápavě koukla.

"Ty to nevíš, tak co mi to neseš za miraculum?" já se naštěstí vzpamatoval a řekl jsem.

"Alyo Césaire, tady máš miraculum Ladybug, uděláš vše co ti řeknu a pak mi ho vrátíš, ano?" tentokrát ona otevřela pusu dokořán.

"Já mám být Ladybug, ano ano ano" řekla a nandala si náušnice.

"Nedělej to" řekla Tikki a pak se rozhlédla.

"Ona to udělala" řekla a zkřížila ruce na prsou. Kývl jsem a ona se otočila na Alyu.

"Alyo řekni Tikky tečky" a ta to hned udělala.

"Teď řekni štěstíčko" a udělala to. Spadl jí věnec a mě začala stékat slza.

"A teď to vyhoď a řekni Miraculous ladybug" udělala to.

"A nyní mi vrať miraculum" ona se sice dívala dost překvapeně, ale udělala tak.

"Děkuji, dám vědět jestli to fungovalo" a běžel jsem co nejrychleji k mému domu. Tam stále ležela Mari.

"Mari" řekl jsem a běžel za ní.

"Mari prober se prosím" a začal jsem brečet. Použil jsem cataclysma na řetěz, co jí držel. Vzal jsem jí do náruče a běžel za Mistrem.

"Mistře prosím" vtrhnul jsem tam a položil Mari na žíněnku.

"Co se stalo?" zeptal se a začal jí kontrolovat.

"Lila, tedy Volpina ji trefila nějakou šipkou s jedem a vyhrožovala, že jí to může stát život" a klekl jsem si na zem a dal ruce na obličej.

"Mám nápad" řekl a odběhl.

"Adriene detransformuj se a poté zase transformuj" já tak učil a Mistr zatím přinesl nějaký lektvar.

"Teď použij cataclysmu na tuhle kapku" Vytáhl z Mari tu šipka, a přesně do toho místa strčil injekční stříkačku. Nalil tam trochu toho lektvaru a ukázal mi kam přesně mám dát cataclysmu. Já tak udělal a ta kapka spadla do injekce.

"Je to bezpečné?" zeptal jsem se vyděšeně.

"Ne, ale nic jiného nám nezbývá" a zmáčknul tu stříkačku.

"Běž domů, může to chvíli trvat" řekl Mistr a přikryl Mari dekou. A já se změnil zpátky na Adriena.

"Já ji neodpustím" řekl jsem a lehl si k ní. Když Mistr odešel, tak jsem dal Plaggovi camembert a znovu se transformoval.




Miraculous: Chvilkova nepozornost Kde žijí příběhy. Začni objevovat