Adrien /Chat Noir :
"Proč jsi to udělala?" řekl jsem osobě která mě zrovna přestala líbat.
"Protože tě jinak nejde umlčet" řekla a zasmála se.
"Mimochodem nemáš holku?" řekla potichu.
"Ano mám a její rty poznám kdykoliv broučku" řekl jsem a znova jí políbil. Bylo cítit to překvapení v jejím obličeji.
"Co sis myslela, že bych se nechal takhle líbat od jiné" a zasmál jsem se.
"Teď mi, ale řekni, co se děje?" a nahodil jsem vážný výraz.
"Někdo tu byl, nemůžeme radši dovnitř?" já jí vzal za ruku a objal ji.
"Promiň mi to, už tě takhle nikde nikdy nenechám, to slibuji" a dal jsem jí pusu do vlasů.
"To je dobrý, tak můžeme?" zeptala se a já otevřel dveře k mistrovi.
Marinette /Ladybug :
Chat otevřel dveře, kde bydlí Mistr. Vypadalo to tam jinak, bylo to úžasně upravené jako restaurace a uprostřed byl stůl pro dva. Najednou se tam objevil Mistr.
"Dobrý den M - máte to tady krásné" snažila jsem se opravit, když jsem málem řekla mistře.
"Dobrý den slečno, pojďte se posadit, předkrm bude za chvíli" a šel do vedlejší místnosti.
"Chate to je nádhera, jak si věděl, že z toho budu úplně nadšená?" zeptala jsem se, i když jsem věděla že pravý důvod nezná.
"Máš asijské předky a navíc tohle je skvělé místo, kde se můžeš svěřit s úplně vším" řekl a já se jen usmála a podívala na Mistra, který právě nesl předkrm. S Chatem jsme tam byli asi hodinu, ale pak potřeboval na záchod, tak odešel.
"Tak ty a Chat" řekl Mistr a já se na něho podívala.
"Doufám, že to ničemu nevadí a nebojte ani jeden nevíme, kdo se skrývá pod maskou" a usmála jsem se.
"Nevadí, ale dávejte pozor, protože by jste se kvůli vaší lásce mohli dostat do potíží. Kdyby o tobě zjistil Hawk Moth, ani si nedovedu představit, co by mohl udělat" a přísně a ochranářsky se na mě podíval.
"Nebojte, to je poprvé a asi zase na nějakou dobu naposled, co jsme někde venku a teoreticky na veřejnosti" řekla jsem a hrála, že nic, protože přišel Chat.
"Tak můžeme jít?" zeptal se a já koukla na Mistra a ten kývl.
"Ano jistě" při odchodu jsem se zastavila a otočila.
"Děkuji vám Mistře za skvělé a kouzelné jídlo, na to nikdy nezapomenu, na shledanou" řekla jsem a pomalu šla s Chatem ven.
"Tak co, jak se ti líbila večeře?" zeptal se Chat, když jsme pomalu šli a já se o něho opírala.
"Byla skvělá" a schválně jsem zívla, aby mě rychleji vzal domů.
"Ale ale princezna je nějaká unavená" řekl a kouknul na mě.
"Ne to ne, no vlastně jo" řekla jsem a nechala jsem Chata, aby mě vzal do náruče. A odnesl domů.
ČTEŠ
Miraculous: Chvilkova nepozornost
RandomPříběh k seriálu kouzelná beruška a černý kocour (miraculous) Budou se tu vyskytovat hlavní shipy (MARICHAT, LADRIEN, LADYNOIR, ADRINETTE) Který se dozvíte až v knížce 😂😂 Tak si to užijte.