25.

849 47 0
                                    

Marinette /Ladybug :

"Broučku, budu muset jít do školy" řekla jsem a dala jsem mu prst na pusu.

"Ale proč, když už jsi stejně promeškala dvě hodiny, to je už zbytečný, ne?" a odebral mi prst z jeho pusy.

"To možná, ale teď budeme psát test a na ten nemůžu chybět. Pápá číčo" řekla, zvedla jsem se a odešla. A Chat také zmizel.

"Ahoj kočko, kde jsi byla?" zeptala se mě Alya když jsem si sedla na své místo. Naštěstí byla přestávka, takže mi učitelka nevynadala.

"Ahoj Alyo, byla jsem u doktora" řekla jsem, aby mě nepodezírala.

"To jsem nevěděla, že Chat Noir je doktor" řekla Lila, která k nám přišla. Já se snažila ji ignorovat, ale moc to nešlo.

"Lilo, co to říkáš, Ty víš něco o Chat Noirovi" a Alya hned vytáhla telefon, aby dala něco nového na blog.

"Něco jo, ale určitě ne víc než tadyhle Marinette" sáhla mi na rameno. Já se to stále snažila ignorovat.

"Cože? Marinette, Ty víš něco o Chatovi a neřekla jsi mi to?" spustila na mě celkem naštvaně a překvapeně Alya. Na to už jsem zareagovala.

"Cože, já o něm nevím víc než ty" řekla jsem a chytla Alyu za ruku a dívala jsem se jí do očí.

"Marinette, proč Alye neřekneš, jak Chat Noir líbá?" řekla a ďábelský se usmála.

"Cože?" řekly jsme s Alyou na ráz a všichni se na mě otočili.

"Ano, já jsem je viděla před školou ve křoví" všichni se na mě zvědavě a naštvaně dívali. Tedy až na Adriena který měl stejně zaskočený výraz, jako já.

"Co, já se s Chatem nelíbala, Lila zase lže" řekla jsem naštvaně.

"Lilo Marinette má pravdu vždyť jsem jí ráno viděl jít k doktorovi, tak jak se mohla líbat s Chatem před školou" řekl Adrien. Trochu mě sice přišlo divné, že říkal, že mě viděl jít k doktorovi, i když jsem tam vlastně nešla, ale byla jsem ráda, že se mě zastal.

"Lilo prosím už nelži, aby jsi Marinette jen nepotvrdila. Normálně ti věřím, ale tohle musí být určitě lež. Chat Noir, Pařížský superhrdina a naše Marinette. Promiň, ale to mu by snad nikdo nevěřil" zastala se mě Alya. Sice mě to potěšilo, ale ta poslední část mě dost zarazila. To je to tak neuvěřitelné? Že i moje nejlepší kamarádka si myslí, že je to kravina?

Sedla jsem si a položila hlavu na lavici. Všichni s Alyou souhlasili a Lila naštvaně utekla pryč ze třídy. Viděla jsem jen, jak se na mě Adrien smutně a provinile podíval. Poté zazvonilo a já se zkusila ještě něco doučit.

Miraculous: Chvilkova nepozornost Kde žijí příběhy. Začni objevovat