Adrien /Chat Noir:
Pomalu jsem šel do třídy, ale objevil se akuma a já se rychle přeměnil. Byl to znovu pan holub a mně se zase spustila alergie. Nečekal jsem na Ladybug a začal jsem s ním bojovat.
Všiml jsem si Marinette, která právě šla do školy, jenže, při našem boji po mně holuby hodili auto. Já se mu vyhnul, ale nevšiml jsem si, že přímo za mnou byla Mari a to auto do ní narazilo. Nečekal jsem a hned běžel za ní.
"Mari" snažil jsem se jí najít a vyprostit. Když jsem jí našel tak byla trochu otřesná a odřená, ale jinak byla úplně v pohodě.
"Mari" řekl jsem nadšeně a hned ji objal.
"Chate" řekla a dala mi polibek a já jí ho oplatil. Najednou se za mnou objevil pan holub.
"Chate pozor" zakřičela na mě Mari a já se otočil. Naštěstí jsem udělal v čas štít pomocí tyče.
"Ladybug, tak kde jsi" řekl jsem a snažil se nepolevit v točení rukou a chránění mojí princezny.
"Chate, zkus tohle" řekla mi Mari a podala mi čerstvý křupavý croissant. Já hned pochopil co mám udělat. Vzal jsem ten croissant a hodil jsem ho tak, aby ho holuby viděli. Naštěstí se na něj hned vrhli a já s Mari jsem mohl utéct.
"Zůstaň tady!" řekl jsem jí výstražně. Odběhl jsem a jí nechal schovanou v blízkém keři.
Marinette /Ladybug :
Když na mě letělo to auto, tak jsem se transformovala. Díky čemuž mě to auto nerozdrtilo. A když mě Chat hledal, tak jsem se zase odtransformovala.
"Tikki, tečky" řekla jsem a namísto nemotorné Marinette tu stála Ladybug.
"Ahoj Chate" řekla jsem a přiskočila k němu.
"Kde jsi byla tak dlouho" řekl a naštvaně se na mě podíval.
"Promiň, dřív to nešlo" a začala jsem bojovat s padouchem
Po dopadení akumy
"Ladybug" řekl Chat a já se na něho jen otočila.
"Promiň, že jsem na tebe tak vyjel, ale byla v ohrožení moje holka a já se o ní fakt hodně bojím. Je pro mě všechno a nedokážu si představit kdyby se jí kvůli mně něco stalo. Chápeš?" a po tváři mi stékala slza.
"Jasně, že chápu a odpouštím ti. Má štěstí, že tě má" usmála jsem se, ale už jsem rychle musela jít. Tak jsem skočila přímo do keře, kde Chat mně nechal, jako Marinette.
"Mari" řekl nadšeně a objal mě.
"Chate, miluji tě a nikdy bych tě za nic nevyměnila, víš to?" řekla jsem.
"Jasně, že to vím a neboj, já tebe taky" a dal mi polibek. Najednou jsem si všimla, jak po schodech jde Lila, ale neřešila jsem ji a dál se líbala s Chatem.
ČTEŠ
Miraculous: Chvilkova nepozornost
RandomPříběh k seriálu kouzelná beruška a černý kocour (miraculous) Budou se tu vyskytovat hlavní shipy (MARICHAT, LADRIEN, LADYNOIR, ADRINETTE) Který se dozvíte až v knížce 😂😂 Tak si to užijte.