Eltelt két hét amióta Thor elköszönt tőlem, és rettegek attól, hogy soha többé nem jön vissza. De miért is jönne, hiszen nem ígért nekem semmit. Még csak azt sem mondta, hogy szeret. Vajon én szeretem őt?
- Darcy? Te mit gondolsz róla? Mármint Thorról? - Darcy a gyakornokom volt, és bár nagyon kedveltem, mégsem lett a barátnőm ennyi hónap után sem. Most mégis ki akartam a félelmeimet beszélni valakivel. Egy másik nő tanácsára volt szükségem, és Darcy volt annyira vagány, és laza, hogy ebben a témában hallgathattam rá. Másban nem igen, de ő többet tudott a férfiakról, mint én.
Darcy felnézett, és elhúzta a száját. - Nem az esetem, és ezt ne vedd magadra, de nem értem, hogy nekem mi tetszik benne. Azt hittem te az okos pasikat szereted, és Thor finoman szólva sem egy lángész. - Teljesen igaza volt. Talán ha akkor nem ütöm el, és nem derül ki róla, hogy a kutatásomhoz szükségem van rá, akkor simán elmegyek mellette a járdán. Külsőre sem a zsánerem, kicsit sem. Sosem vonzott a szakáll, sem a hosszú haj, sőt a bicepsz mérete sem érdekelt. Csak a tudománynak éltem, és a felfedezés öröme hajtott. Az előző srác, akivel jártam, Donald Blake, teljesen az ellentéte Thornak. Okos, és vicces, de közben felnéznek rá a kollégái, és sokáig úgy hittem, mi egymásnak lettünk teremtve.
- Ugye nem kellene erőltetnem vele? - az eltelt két hétben folyton csak ezen járt az agyam, és dühös voltam, mert a kutatással kellene foglalkoznom. Hiszen minden gépet, minden adatot visszakaptam a SHIELD-től, sőt, bármit kértem, egy napon belül megjött. Olyan eszközökkel lett tele a laborom, amiről előtte nem is hallottam.
Stark Industries, ez állt minden dobozon, és legyen bárkié a cég, rettenetesen hálás vagyok érte. - Kezdem én is azt hinni, hogy tévedés volt az egész. És hogy nem is vagyok szerelmes, csak valami ostoba fellángolás volt az egész. Amúgy mit olvasol?
Vastag, és kinézetre elég régi könyv volt nála, és bár a kérdésem nem inkább a könyvhöz szólt, hanem ahhoz, hogy nem a számításokat végzi, továbbra sem tette le. - Selvig adta, valami régi mesekönyv, Thorról meg Asgardról. - kíváncsi lettem, és fölé hajoltam.
- Mutasd csak? - ki akartam venni a kezéből, de nem engedte. - Darcy! - szóltam rá határozottan. - Nincs dolgod?
Ledobta az asztalra, és nagy sóhajtozások közepette feltápászkodott. - Igenis főnökasszony! - szalutált. Inkább nem mondtam semmit erre a szemtelenségre, mert lekötött az oldal, aminél a könyv szétnyílt. Becsuktam, és újra kinyitottam, és ugyanott nyílt szét. Mítoszok és legendák a világ körül. Írta Anneka Sunden. Újra kipróbáltam, és megint csak azt a képet láthattam.
- Darcy, hányszor olvastad el ezt a könyvet? - valamit motyogott, miközben ceruzával megvakarta a fejét. - Darcy? - rám nézett, és láttam rajta, hogy elpirul.
- Csak néhányszor, de miért is fontos ez?
Már két éve volt mellettem a lány, és közben kiismertem. Őszinte volt, sokszor túlságosan is az. De most látszott rajta, hogy kerüli a pillantásomat. - Jó, ha máshogy nem, akkor majd akkor kiszedem belőle csellel. - gondoltam, és összecsuktam a könyvet. Felvettem a kezembe, és mellé álltam. - Selvig sokat mesélt ezekről a történetekről. Hogy ezeken nőtt fel. Tudod hol született Eric? - Darcy úgy csinált, mint aki nagyon odafigyel a számokra, de néha a hónom alá csapott könyvet nézte. - Képzeld ő Svéd származású. Ezek a történeketek pedig onnan jöttek. Thor, és Odin, a Mjölnir.
YOU ARE READING
Loki szerelmei (🔞) folyamatban
FanfictionValahogy mind elképzeljük Lokit, vagy úgy, hogy romantikus, és hősszerelmes típus, vagy éppen ellenkezőleg, egy kegyetlen és céltudatos férfi, aki csak használja, és kihasználja a nőket, akik az útjába kerülnek. Ki ő? Milyen a nőkhöz, a szerelemhez...