Darcy

448 20 36
                                    

- Nekem kell egy koszorúslány! Nálunk ez a szokás, és én ragaszkodom ehhez a szokáshoz!

Thor megvonta a vállát, és bólintott. Úgy tett, mintha értette volna, miről beszél a lány. Jane ezen oldalát még nem ismerte, de nem is akarta. A női hiszti volt az egyetlen, ami felett nem volt hatalma. Talán, ha jól fejbe vágná ... Jane megérezhette, hogy kicsit túlfeszítette a húrt, mert nagyot nyelt, és kissé higgadtabban folytatta. - A Földön, tudod, ahonnan én jöttem, a menyasszonyt az édesapja kíséri az oltárhoz. De nekem nem él az apám, ezért szeretném, ha Erik lenne az. Mit gondolsz?

Volt még rajtuk kívül valaki a teremben, aki a székében hátra dőlve élvezte a „műsort". Loki alig tíz perce még halálra unta magát, de most széles vigyorral figyelt.

- Rendben van, Selvig jó barátom, ha meg tudom győzni apámat, akkor szerintem semmi akadálya. - félve a lányra nézett - Ennyi?

- Te nem figyeltél? - megint robbant a bomba, Loki nagy örömére. - Kell egy koszorúslány!

Thor már egyre idegesebben vakargatta a szakállát, és lopva öccsére nézett, aki gyorsan komornak tűnt, és tanácstalanul megvonta a vállát.
- Jane! Úgy beszélsz a földi dolgokról, mintha mi mindketten onnan származnánk. - a lány Lokira nézett, és még bosszúsabb lett. Eddig észre sem vette, hogy ő is itt van. - Mi a bánatos nyavalya az a koszorúslány?!

- A menyasszony legjobb barátnője, aki mellette áll, segít a készülődésben.

Asgardban mások voltak a szokások, nagyon mások. - Nálunk a házasság megkötése nem egy nagydolog. Te elmondod, hogy engem választasz, én szintén, apám meg az áldását adja. Ne gondold túl. Válaszd valamelyik lányt az előkelőségek közül.

- De nem ismerek senkit!

- Akkor ismerkedj. Ki sem dugod az orrod a palotából, így hogy találkoznál bármelyikükkel is?

Loki végre felállt, és nagy sóhajjal beállt kettejük közé. - Ugyan már Thor! Vonakodsz teljesíteni a jegyesed kívánságát? - részvéttel nézett a lányra, de csak szúrós pillantás volt érte a köszönet - Nem valami jól indul, ugye Foster doktor? - egészen közel hajolt hozzá, és a fülébe súgott - Én az ön helyében meggondolnám magam.

- Köszönöm a jótanácsot, de bízza csak rám! - vágott vissza Jane, mire a férfi vállat vont, és dudorászva elindult. Mostanra már untatta kettejük civakodása és a nő hisztije.

- Magának kell vele leélni az életét, nem nekem. Én bármikor elmehetek, de ön...

A kínos csend, ami Loki távozása után maradt egy csomó kérdést és kételyt hagyott maga után. - Mit akart azzal mondani, hogy ő bármikor elmehet, de én... ? - Thor kerülte a lány pillantását, és inkább meg akarta csókolni, de Jane kihátrált. - Thor?

- Tudod, ha kimondod az igent, akkor már asgardinak fogsz számítani, és hát az asszonyok...

- Ugye nem azt akarod mondani, hogy a ti világotokban a nőnek nincsenek jogai? - Jane kezdett kétségbeesni. Loki talán ezt akarta vele tudatni vele a maga rejtélyes módján.

A herceg időközben kiért a palota kertjébe, és elégedetten dőlt hátra egy padon. Becsukta a szemét, és hagyta hagy melegítse át a bőrét a melegen sütő nap. Boldoggá tette, hogy elhintette a civakodás magját, hogy végre történik valami izgalmas, általa. Csak idő kérdése, és bátyja lélekszakadva fog futni hozzá, és kéri a segítségét. Nem volt ez máshogy az elmúlt több száz évben sem. Hallotta is a lépteket, és elhúzta a száját. - Már megint nekem kell rendbe hozni a dolgokat, ugye?

Loki szerelmei (🔞) folyamatbanWhere stories live. Discover now