- Fontos feladatod van fiam. Midgardra mész. - Odin szigorú tekintetétől megfagyott bennem a vér. Ez volt az első komoly küldetésem, amire annyira vártam, amiért minden nap imádkoztam. Végre büszkévé tehetem atyámat, és egész Asgard elismeri majd a tettem. Egyenes derékkal, rezzenéstelen arccal álltam,de majd szétvetett az izgalom, úgy vártam, mi lesz a feladatom. - Házasság révén a két birodalom közelebb kerül majd a tartós béke megteremtéséhez. A szerződést már előkészítettük, neked csak egy feladatod lesz. Lányunkat Sigridet hazahozni a halandók közül. - fellélegezem. Amikor meghallottam, hogy házasság, megrogyott a térdem. Azt hittem, nekem kell elvennem egy midgardit.
- Gyermekkora óta a halandók között nevelkedett, hogy méltó úrnője legyen férje mellett az embereknek. Képviselőink már megegyeztek Villásszakállú Svend király követeivel, eljegyezték mikor még tíz esztendős volt, és már csak meg kellett várnunk lányunk nagykorúságát.Döbbenten álltam, megszólalni sem mertem, pedig már ott volt a nyelvemen a kérdés. Soha nem hallottam előtte sem Sigridről, sem Villásszakállúról, akinek már a neve hallatán nevethetnékem támadt.
- Igen atyám, mikor induljak?- Holnap hajnalban Heimdal megnyitja neked a hidat, és te megkeresed Sigridet, és tájékoztatod szándékunkról. Rögvest hazahozod, hogy itthon nagykorúságát megünnepelve felkészíthessük a nászra. - meghajoltam és rebegtem egy köszönömöt.
Ahogy becsuktam maga mögött a trónterem ajtaját menten futásnak eredtem és meg sem álltam fivérem szobájáig. - Thor! - robbantam be az ajtón kopogás nélkül - El sem hiszed mi volt.
- Sejtem. Megbüntetett? - Thor a fogát piszkálta a tőrével, miközben a tükör előtt az izmait nézegette. Elégedetten csettintett egyet, csak aztán figyelt rám.
- Te tudtad, hogy van egy nővérünk? - ahogy eltátott a száját egyértelmű volt, hogy nem. - Holnap megyek Midgardra, és hazahozom. Ez lesz az első küldetésem, olyan izgatott vagyok. Neked mi volt a feladatod? - úgy hadartam, hogy Thor kezdett belezavarodni.
- Egy szavadat sem értem. Mi van? Milyen nővérünk? Miről beszélsz? - leültem, de a lábaim remegtek. Elmeséltem, hogy hajnalban a halandók világába megyek, és onnan Asgardba hozom Sigridet, hogy miután megünnepeljük a nagykorúságát. Férjhez adják egy midgardi királyhoz. Ilyen még sosem volt, hogy Asgard hercegnője egy halandó királlyal keljen frigyre, főleg, mert így a menyasszonynak el kell veszítenie a halandóságát. És ez nagy ár, nagyon nagy ár a békéért, ami tudvalevő, hogy törékeny. - mondtam vissza szinte szóról szóra, amit apámtól hallottam.
- Atyánk szerint erre készült egész életében. Először azt hittem, nekem kell megnősülnöm, gondolod, mit éreztem. Ez bármilyen büntetésnél rosszabb lenne. Ha egyszer el kell vennem valakit, az csakis olyan lesz, akit én magamnak választok.
- Nekem meg eszem ágában sincs megnősülni. Túl sok lány van szabadon a világban, és senkiért nem adnám fel ezt az életet. - Thor kinézett az ablakon, túl mindenen, a szemének már láthatatlan világok felé. - Loki, te fiatal vagy, szinte még gyerek. Lehet, hogy anyánk mindenféle romantikus marhasággal teletömte a fejedet, de inkább rám hallgass. Nem szabad megállapodni egy nő mellett.
- Ne nevezz gyereknek! Tudod, hogy gyűlölöm! Jövő holdtöltekor már én is nagykorú vagyok, és nincs igazad, nem tömte tele anyám a fejemet semmivel. De ha lesz valaki, akivel el tudom képzelni az életemet... - türelmetlen kopogás zavart meg. Anyánk lépett be, mindketten meghajoltunk előtte. Asgard királynője gyönyörű asszony volt, előkelő és kecses, az én anyám, és rajongtam érte.
- Loki, kedves fiam. Most jövök atyádtól, és hallottam, hogy holnap elutazol. Gyere, beszélnem kell veled.
Még csípős volt a levegő, még ragyogtak a csillagok Asgard felett, de a hajnal már indigókékre színezte az ég alját. Készen álltam, csillogó vértemben, királyi ékszerekkel díszített ünneplő öltözetemben az első utamra. Egyedül, kíséret nélkül, szent küldetéssel. Anyám elmondta, hogy azért nem beszéltek eddig a lányukról, Sigridről, mert az ő élete nem kötődik Asgardhoz. Öt esztendős korában került a Földre, és most, tíz évvel később utoljára még egyszer visszatérhet ősei földjére, hogy aztán örökre elhagyja azt. - Nehéz volt megválnom tőle, és még nehezebb lesz most magamhoz ölelni, utoljára. Három előkelő család lányaival együtt emberek nevelték, és készítették fel a feladatára. A kiszemelt férfi egy üldözött király, aki szövetségre lépett két másik uralkodóval, hogy együtt hatalmas és erős birodalmat hozzanak létre. Svend apja Harald király megtagadott minket, és új Istent kezdett el tisztelni, de Svend legyőzte, és visszatért hozzánk.
YOU ARE READING
Loki szerelmei (🔞) folyamatban
FanfictionValahogy mind elképzeljük Lokit, vagy úgy, hogy romantikus, és hősszerelmes típus, vagy éppen ellenkezőleg, egy kegyetlen és céltudatos férfi, aki csak használja, és kihasználja a nőket, akik az útjába kerülnek. Ki ő? Milyen a nőkhöz, a szerelemhez...