0.6

10K 174 36
                                    

Herkese merhaba pano uyarımı gördünüz mü emin değilim bu yüzden tekrar amaçlı buraya uyarı yazmak istedim. Bu bölüm daha önce yayınlanmış olan 6. Bölümün tamamını değiştirerek kurguya eklemeler yaptığım bir bölüm. Okumanız tavsiyemdir. Şimdiden keyifli okumalar.

Bölüm şarkısı : Pinhani - Dünyadan Uzak

Multimedya : Yasemin ATAY

Gözlerinizi güven dolu kolların içinde açtığınız bir günü düşünün

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerinizi güven dolu kolların içinde açtığınız bir günü düşünün. O zamana kadar dünyanın en güven sorunu yaşayan insanının siz olduğunuzu zannettiğiniz bir hayal aleminiz varken üstelik. Böyle bir tabuyu yıkmış olmaya adım attığınız günleri yaşıyor olduğunuzu hayal edin. Ne hisseder nasıl davranıyor olurdunuz? Tahmin edebilmeniz bile daha öncesinde çok zorken şimdi bunu yapmaya çalışıyor olmanız mucize gibi olmaz mıydı?

Benim için mucize demek az kalırdı. Yaşadığım son on dört yıl boyunca babanıza bile güvenmek için her şeyi ince eleyip sık dokuduğunuz bir hayatta başka bir adama tam güvenmişken bir anda tüm dünyanızın yıkılması tarif edilemeyecek bir şeydi. Bir yıldır ölüden farkım yokken son bir haftada kendimi bu dünyaya ait hissetmeye başlamıştım ve bu bir mucize değil de ne olabilirdi ki?

Yaşadığım on dört yıldan daha zor olan son sene benim için hayatımın dönüm noktası niteliğindeydi. Yaşadığım şeyler uykularımı kaçırıp her gün berbat bir hisle uyanmama sebep olan şeylerken ilk defa bu kadar kendine güven hissediyor olduğumu fark ediyordum. Zorla yok edilmiş benliğim aç bir halde kendine gelmeyi bekliyordu ve bunun için çabalıyor olduğumu biliyordum. Bana dayatılan silik hayattan çıkmak ilk defa bu kadar acısız ve sakin bir şekilde oluyordu. Bunlar kıyamet öncesi sessiz bir senaryo muydu bilmiyordum ama şu an huzurla dolu olmam düşünmek istediğim tek şeydi.

"Yine düşünceler içindesin."

Boynuma kondurduğu öpücüğün ardından kokumu içine çekmişti. Bu içimdeki çocuğun sevgiye aç bir halde hevesle ayağa kalkmasına sebep olsa da tökezleyerek yere düşmesini istemiyordum. Bu defa buna izin veremezdim.

Karnımdaki elinin üstüne elimi bırakarak gözlerimi kapattım. Dün akşam yaşadığımız anın ardından biraz uyumuş ve sahile yakın büyük bir eve gelmiştik. Uyku hali ile hayal meyal hatırlıyor olduğum evi henüz inceleme fırsatı bulamamış olsam da deniz sesi ve esen rüzgar sayesinde kendimi rahat ve iyi hissediyordum.

"Yorgunum."

Pürüzlü çıkan sesim sanki henüz yeni uyanmış gibi bir his uyandırıyordu. Karnımdaki elini çekerek yatakta doğruluyor olduğunu hissettiğimde sırt üstü yatarak üzerime ne zaman giydirmiş olduğunu bilmediğim şort ve atletin hissi ile irkildim. Daha sonra aklıma gelen gece üstümü giydiriyor oluşu ve homurdanmam ile alnıma vurmamak için kendimi tuttum. Kim bilir bedenimi örtmek için buraya gelinceye kadar ne kadar zorlanmıştı. Yanaklarımın kızardığına emindim.

Zamansız Gelen  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin