🅒🅐🅟🅘🅣🅞🅛🅤🅛 1
—Era o zi linistita de noiembrie. Vremea parea sa se sincronizeze cu anotimpul, intrucat vantul adia destul de linistit aruncand frunzele ici colo. Oamenii alergau de colo colo incercand sa prinda autobuzele, copii radeau alergand dupa mingie, pasarile zburau vesele....
—Ce tot spui acolo?
Intreba baiatul mai in varsta privindu-l curios.
—Incercam sa fac o introducere draguta, dar m-ai intrerupt.
Spuse Baekhyun privind din nou spre tastele leptopului sau, apoi zambii dulce lipindu-si buzele rozalii in jurul paiului unui pahar de bublle tea in forma unui urs panda.
Baekhyun iubeste ursii panda!—Ce spui sa mergem la o plimbare?
Intreaba Luhan sprijinindu-si capul in palma privind plictisit spre Baekhyun care zambea in coltul gurii continuand sa tasteze.
—Neh, am treaba.
Spuse el chicotind muscandu-si buza.
—Ce tot scrii ? De ce zambesti asa?
Intreaba Luhan incercand sa vada ecranul leptopului.
—E personal, o sa poti citii cand o voi publica.
—Am spus cumva ca o voi citii? Am mintit. Acum haide Baekhyun, ai stat in casa de cateva luni.
—Nu e adevarat, am fost zilnic la facultate.
—Uau, asta nu se pune. Hai Baekhyun. Uite am o idee.
Baekhyun se uita suspicios spre prietenul sau. Deobicei ideile lui Luhan nu erau pe placul sau.
—Ce idee este de data aceasta? Sa luam un tren pana la mare? Sa ne aruncan cu parasuta?
—Niciuna din astea dar tine minte. Sa mergem in club. Ai nevoie sa cunosti oameni, sa socializezi. Poate...sa cunosti pe cineva interesant..
Spuse el dand din sprancene sugestiv.
—Luhan, stii ca am mai vorbit despre asta. Sunt bine fara alti prieteni cu exceptia ta, fara un iubit care sa imi acupe timpul. Sunt ok serios. Acum te rog, trebuie sa fac o introducere adecvata pentru cartea asta, cititorii mei asteapta de mult timp publicarea si sunt abea la primul capitol.
—Chiar o sa alegi cartea in locul clubului?
—Da.
—Hai Baekhyun! Te rog! O sa plecam cand doresti, doar haide. Doar in noaptea asta. Promiiiiit.
Spuse el rugandu-se.
—Nu stiu...chiar nu imi plac activitatile astea. Stii foarte bine.
—Trebuie sa iesi din zona ta de confort. Te rog. Iti fac cunostinta cu fratele lui Sehun este foarte de treaba. Si e singur!
Spuse Luhan zambind larg.
—Merg cu o singura conditie.
—Orice!
—Am nevoie de o promovare pe blogul tau.
—S-a facut!
Spuse Luhan acceptand imediat.
—La ce ora zici ca mergem?
Luhan zambii la intrebarea prietenului sau apoi deschise dulapul.
CITEȘTI
ᴇɴᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ * ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ * PAUZA
RomanceBaekhyun este un visator. Mereu a visat sa iubeasca pe cineva din tot sufletul. Insa nu se astepta ca daca isi doreste asta, chiar va primii cu adevarat. De asemenea nu se astepta ca aceasta iubire sa vina, mai degraba ca un blestem decat ca o binec...