Totul se desfasura normal zilele ce au urmat. Baekhyun a inteles ca Chanyeol a avut ceva important de rezolvat in acea seara si l-a iertat.
Era weekend si Baekhyun avea in sfarsit liber. Era ora 19 seara, vineri iar altceva mai bun de facut nu avea decat sa se puna in pat si poate sa doarma. Cam devreme insa era asa obosit.
Isi pune pijamalele si se inveleste gata sa adoarma. Isi priveste telefonul. Nimic.Usa de la intrare se loveste agresiv de perete, facandu-l pe Baekhyun se tresara in somn. Era deja ora 23. Daca un hot tocmai le jefuia casa?
Pasii speriat speriat spre intrare luand o vaza in mana insa il vede pe Luhan. Stand pe marginea canapelei. Singur. Plangand?
—Luhan?
Intreaba Baekhyun usor. Prietenul sau nu isi putea stapanii suspinele.
—Luhan! Ce se intampla?
Sarii el din pat panicat.
—Aveai dreptate. Imi pare rau ca nu te-am ascultat. Imi pare rau.
Spuse el strangandu-l in brate plangand pe umarul sau, luandu-l prin surprindere.
—Ce s-a intamplat Luhan? De ce esti in starea asta?
—E doar ca...Sehun s-a despartit de mine.
Spuse el sughitand.
—Poftim?!
Baekhyun isi mareste ochii socat.
—A spus ca il sufoc. Ca stam prea mult timp impreuna. Ca ar vrea sa fie mai liber, iar eu bineinteles ca nu am considerat ca este asa cum spune el. Si...si el a preferat sa se desparta de mine decat sa discutam.
Luhan isi stergea lacrimile cu manecile hanoracului sau.
—Firar!
Spuse incercand sa dea hanoracul jos de pe el.
—Stai sa te ajut.
—Arunca asta. Nu vreau sa il mai vad.
Spuse el lasandu-se luat in brate de Baekhyun care ii mangaia parul si spatele incercand sa il linisteasca.
—O sa port o discutie cu el.
—Nu. O sa ma creada las.
—Dar Luhan! I-am spus sa nu te mai raneasca! Aproapte te-a implorat sa ii mai acorzi o sansa si el ce face ?!
—El nu este Sehun al meu. Sehun pe care il stiu eu niciodata nu mi-ar fi spus sa plec departe de el. Niciodata nu m-ar fi lasat sa plec plangand. Niciodata nu m-ar fi imbrancit.
Pumnii lui Baekhyun tocmai s-au inclestat si mai tare la auzul cuvintelor sale.Baekhyun pleaca de dimineata grabit si furios apre compania unde Sehun era angajat. Era pus pe scandal si nimic nu ii putea sta in cale!
Privirea ii era atintita in fata, capul sus si incruntat. Asta era ce vedea oricine trecea pe langa el in acel moment.
—Hei! Te-am strigat de patru ori. Ce? Nu mai auzi?
—Da-mi drumul.
Spuse Baekhyun tragandu-si mana agresiv, apoi isi continua drumul.
—Yaa! Unde te duci?!
—Nu e treaba ta!
Chanyeol alearga dupa el pana il prinde din nou de mana.
—Chanyeol daca nu imi dai acum drumul o sa te plesnesc!
—Mm esti agresiv astazi.
Spuse Chanyeol lingandu-si involuntar buzele.
Baekhyun nu poate spune ca nu si-a simtit inima alergand la vederea acelei imaginii sexy.
—Ne mai vedem.
Spuse el plecand.
—Vin cu tine. Te-am invatat cateva miscari periculoase cine stie ce se poate intampla. Nu vreau sa te vad la mititica.
—Oh te rog. Nu am putere sa ranesc pe cineva.
—Daca spui tu.
Spuse Chanyeol privindu-l cu coltul ochiului.
—Oh Sehun!
Striga Baekhyun dand buzna in incapere.
CITEȘTI
ᴇɴᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ * ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ * PAUZA
Lãng mạnBaekhyun este un visator. Mereu a visat sa iubeasca pe cineva din tot sufletul. Insa nu se astepta ca daca isi doreste asta, chiar va primii cu adevarat. De asemenea nu se astepta ca aceasta iubire sa vina, mai degraba ca un blestem decat ca o binec...