Isi puse mainile in jurul gatului sau, tragandu-l mai aproape. Era un sarut atat de dulce si inocent. Mainile lui Chanyeol erau pe talia lui, incercand sa il apropie chiar daca era imposibil sa o mai faca. Spatele lui Baekhyun se loveste usor de perete, ajutandu-l sa isi mentina echilibrul. Degetele sale lungi se jucau in parul lui Chanyeol, tragandu-l usor de suvitele sale subtiri, in timp ce Chanyeol ii framanta soldurile in mainile lui mari.
--Cred ca trebuie sa continuam cu alea.
Spuse Chanyeol luand o gura de oxigen.
--Pot astepta.
Raspunse blondul, facandu-l pe Chanyeol sa chicoteasca.Era o ora tarzie pentru o plimbare prin parc. Un barbat firav si adorabil, tinea cararea printr-un parc din oras, privind cerul. Afara era destul de racoare, insa fata ii ardea. Nasul si ochii ii erau rosii, iar suspinele ce il insoteau ii tradau sentimentele. Cu siguranta era un ghinionist care nu stia ce sa faca cu viata lui. Sau poate vreun copil neastamparat care a fugit de acasa din cauza parintilor. Sau poate...era doar un barbat ce nu avea noroc in dragoste.
Cand iubirea vietii tale iti spune sa il abandonezi tu chiar o vei face?
Daca vei pleca ce se va intampla cu el? O sa sufere? O sa fie fericit? O sa isi gaseasca pe altcineva? O sa te astepte pana la adanci batraneti? O sa spere ca lucrurile se vor repara?
Si cu mine ce se va intampla? Cu mine care am dus lupte intregi. Cel ce am incercat sa fac totul bine si mi-am dat inima pe tava.
Priveste prin ceata ce ii era in fata ochilor spre intunericul de afara cand zareste o imagine coplesitoare sufletului sau. Un barbat inalt ce tinea strans talia subtire a unei domnisoare inalte de asemenea. Pareau un cuplu celebru scos din tabloide. In tot intunericul de afara, LuHan poate sa vada clar ca Sehun tocmai l-a inlocuit. Si pe buna dreptate. L-a inlocuit cu cineva mai bun. Cu cineva mai inalt, care ajunge perfect sa ii aseze suvitele de par, cu un chip mai angelic, cu fata mai luminoasa, cu parul mai matasos. Toate astea....Luhan le poate vedea.
Suspinele sale nu au trecut neobservate astfel ca barbatul inalt se opreste in loc si il priveste lung. Inghite in sec apoi, strangandu-si imbratisare in jurul fetei, isi arunca privirea inainte si isi continua drumul ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Inima lui Luhan s-a spulberat din nou. Pentru a cata oara din cauza lui Sehun? Era obosit. Isi trece maneca bluzei sale subtiri peste chip, pentru a-si sterge lacrimile apoi isi continua plimbarea. Doar ca de data aceasta...clar avea un punct de sosire. Un punct final de sosire.
CITEȘTI
ᴇɴᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ * ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ * PAUZA
Lãng mạnBaekhyun este un visator. Mereu a visat sa iubeasca pe cineva din tot sufletul. Insa nu se astepta ca daca isi doreste asta, chiar va primii cu adevarat. De asemenea nu se astepta ca aceasta iubire sa vina, mai degraba ca un blestem decat ca o binec...