Capitolul 28

179 35 17
                                    

—Baekhyun! Sunt intr-o sedinta importanta nu vezi?
Spuse Sehun ridicandu-se stanjenit de pe scaun. In incapere erau inca zece persoane care pareau a fi producatori, manageri.
—Nu maintereseaza ce faci chiar acum. Tu si cu mine! Afara. Acum!
Spuse el, parca omorandu-l cu privirea.
—Oamenii astia se holbeaza.
—Chanyeol taci!
—Scuze.
Spuse el ascultator.

—Cum ai putut nenorocitule?!
Intreba Baekhyun gata sa sara la gatul sau.
—Uite...banuiesc ca Luhan ti-a spus ce s-a intamplat. Nu este vina mea.
—Nu este vina ta?! Dar a cui este?
—Treaba este ca...am foarte mult de lucru. Nu am suficient timp nici pentru mine. Cum crezi ca as putea tine relatia asta pe picioare?
—Luhan mereu a avut incredere in tine. Mereu te-a sustinut asa cum a stiut. Mereu vorbea despre tine sicat de mult te iubeste, despre cat de mandru este de tine. Mereu spunea ca abea asteapta sa te vada, sa stati impreuna cateva minute. Niciodata nu ti-acerut sa renunti la cariera ta. Niciodata nu ti-a cerut sa renunti la ceva in favoarea lui. Ai uitat deja de iarna trecuta?
—N-nu am uitat...
Spuse el abea vorbind.
—Eu cred ca ai uitat. Lasa-ma sa iti reamintesc. I-ai promis in fata altarului ca intr-o zi veti merge acolo impreuna. Altfel deloc. Sehun l-ai cerut in casatorie! Ce naiba faci acum?!
Intreba Baekhyun plangand.
Un nod dureros se aseaza in gatul barbatului inalt care asculta cu greu vorbele sale.
—Nu pot rezolva in niciun fel asta. Trebuie sa ma ocup de cariera mea. Si oricum....e prea tarziu. Luhan ma uraste. Mi-am irosit ultima sansa.
—Ai dreptate. Si nu doar atat. I-ai irosit cei mai frumosi ani din viata. Degeaba. Nu vreau sa te mai apropii de el. Atat a fost.
Spuse Baekhyun intorcandu-se dorind sa plece insa ceva ii capteaza privirea. Se indreapra spre om, prinde paharul cu ceai rece apoi il arunca chiar in pantalonii lui Sehun.
—Acum chiar am terminat.
Spuse el intorcandu-se spre iesire.

—Ai fost uimitor!
Spuse Chanyeol ajungand in spatele lui.
—Ce mai cauti aici?
—Aa..voiam sa vorbesc cu tine.
—Da? Ce? Ai din nou planuri? Ei bine nu mai am nevoie de ajutorul tau!
—Defapt...voiam sa stabilim un alt program pentru...meditatiile mele.
Baekhyun tocmai simte cum furia ii creste.
—Daca vrei tu!
Spuse Chanyeol repede.
—Sunt liber acum, dar trebuie  sa imi  faci cinste cu un ceai.
Spuse tragandu-i mana.

ᴇɴᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ * ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ * PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum