Capitolul 5

205 38 17
                                    

Spre surprinderea lui Baekhyun, atunci cand trage draperiile, razele soarelui ii lumineaza intreaga camera. Era noiembrie insa vremea parea foarte frumoasa asa ca baiatul se binedispune imediat. Cu zambetul larg se indreapta spre baie facandu-si rutina.
—Buna dimineata domnule Park.
—Buna Baekhyun, pari foarte fericit astazi. Esti emotionat?
Zambii barbatul analizandu-l pe Baekhyun din cap pana in picioare.
—Defapt chiar sunt! Este prima mea zi si as vrea ca totul sa fie bine.
—Cu siguranta o sa fie, am incredere in tine.
Zambeste seful sau punandu-si mana pe umarul lui.
—Va multumesc. Stiti zilele acestea am..am vazut un barbat ce seamana cu dumneavoastra doar ca era putin...diferit. Mi-am dat seama ca nu sunteti dumneavoastra.
—In primul rand, te rog sa imi spui doar Loey. Aceasta este numele meu.
—Imi pare rau nu va pot spune pe nume, asta inseamna lipsa de respect. Acum trebuie sa plec deoarece programul meu incepe in fix cinci minute si nu am timp de pierdut. O zi buna!
Spuse Baekhyun zambind plecand grabit spre lift.
Barbatul a zambit in coptul gurii lingandu-si involuntar buzele.
—Buna dimineata! Sunt Byun Baekhyun si voi lucra aici incepand de astazi. Sper sa ne intelegem.
Baekhyun se apleca in fata colegilor sai zambind, insa observa ca acestia nu ii acorda prea multa atentie asa cum se astepta. Asta era un lucru bun. Intr-un fel.
—Buna, am auzit ca esti nou. Sunt Kim Jongin, noul tau coleg de birou.
—Byun Baekhyun. Imi pare bine.
—Deci Baekhyun, esti gata sa inveti arta literaturii?
Jongin isi pune bratul in jurul gatului sau indreptandu-se spre birou.
—Arta literaturii?
—Literatura e arta fiule. Iar noi facem literatura. In concluzie, facem arta! Arta literaturii.
Spuse trecandu-si mana prin fata lui .
—Aaaaa arta literaturii. Inteleg.
Spuse el incercand sa nu rada.
—Hei, o sa fie bine. Stiu ca prima zi este grea, insa o sa te obijnuiesti si in scurt timp o sa iubesti locul asta.
—Crezi?
—Cu siguranta!
—Buna ziua.
O voce groase se aude in tocul usii. Barbatul inalt a aparut din nou, iar lui Baekhyun parea sa nu ii displaca.
—Buna ziua domnule Park.
—Baekhyun cum e prima ta zi pana acum?
—Minunat.
Spuse el zambaret.
—Zambetul tau spune asta. Dragut.
Spuse el facand contact vizual.
Jongin privii infricosat spre seful sau. Tocmai a facut un compliment?
—O sa incep sa imi aranjez lucrurile.
Spuse Baekhyun simtindu-si obrajii rosii.
—Pai..ne mai vedem. Da, am niste treaba.
Loey se bolbaie de cateva ori apoi iese din incapere.
—Baekhyun ce esti tu defapt?!
Intreba Jongin speriat.
—Ce vrei sa spui?
—Ce i-ai facut?! E prima data cand il aud facand un compliment...si mai grav... e prima data cand se balbaie!
—Ei haide toti oamenii se emotioneaza.
—Nu el! Crede-ma!
—Hai ma ajuti sa asez astea?
Baekhyun ii da o cutie in care se aflau cateva din lucrurile sale personale.

ᴇɴᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ * ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ * PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum