Capitolul 12

151 30 5
                                    

—Baekhyun te-am chamat aici pentru ca trebuie sa iti spun ceva foarte important pentru mine.
Loey era serios. Foarte serios.
—Ce s-a intamplat?
—Cred ca ti-ai dat deja seama, dar eu te plac. Te plac foarte mult. Stiu ca ne cunoastem de foarte putin timp si ca nu ai avut timp sa ma cunosti cum trebuie, insa pot astepta! Iti acord cat timp ai nevoie.
—Oh..de ce?
Intreba Baekhyun simplu.
—Poftim?
—De ce ma placeti?
—Pentru ca esti dragut, muncitor, ajuti pe oricine are nevoie de ajutor, te comporti exemplar. Imi place totul la tine.
Spuse el sincer.
—Multumesc. Imi pare rau, dar...nu am aceleasi sentimente. A-adica nu m-am gandit la asta pana acum. Si eu va plac ca si persoana, chiar va admir! Insa nu m-am gandit...pana acolo.
—Este in regula. Cum am spus, iti pot acorda cat timp ai nevoie. Oh, inafara programului de lucru mi-ar placea sa imi spui pe nume.
—Cum as putea face asta? M-as simtii prost.
—Te rog. Este un prim pas sa ne apropiem.
—Ok.
Spuse Baekhyun zambind timid. Amm...voiam sa va intreb ceva insa nu trebuie sa imi raspundeti daca nu vreti.
—Baekhyun, te rog lasa formalitatile.
—Oh scuze.
—E ok. Spune, ce voiai sa ma intrebi?
Baekhyun isi impletii degetele jucandu-se timid cu accestea.
—Amm...te intelegi bine cu fratele tau? A-adica de fiecare data cand l-am vazur la firma era foarte serios.
—Ah, avem o relatie speciala. Il iubesc foarte mult si stiu ca si el ma iubeste doar ca el este genul care nu isi arata sentimentele. Defapt noi doi suntem opusi.
—Am observat. Tu esti asa dragut si te comporti asa frumos cu toti in timp ce el e doar un inganfat cu tartacuta mare!
Spuse Baekhyun sigur pe el apoi cand ii vazu fata surprinsa a lui Loey realizase ca tocmai spusese o mare prostie.
—Oh frate.....scuze. Nu...nu am vrut sa spun asta.
—Es ok. Ai dreptate. Nu stiam ca il cunosti asa bine. Defapt de unde il cunosti?
—Ahh, poveste lunga nu as vrea sa intru in detalaii. Ne-am intersectat de cateva ori. O scuza-ma.

Baekhyun isi verifica telefonul cand acesta l-a anuntat ca a primit un mesaj.

Numar necunoscut.
Ya spiridusule ai planuri astazi?

Baekhyun privea confuz spre telefon si nu intelegea ce se petrece.
—Esti ok?
—Hah? A. Da.

Numar necunoscut.
La 16:30 ne vedem in fata parcului am ceva sa spun. Daca nu o sa fii acolo la timp o sa te lovesc!! >:(
Ah, sunt Chanyeol.

Baekhyun tocmai se innecase cand a citit ultima propozitie. Lua o gura de apa incercand sa isi revina insa socul era prea mare.
—Esti bine? Baekhyun esti ok?
Intreba Loey agitandu-se venind langa el batandu-l pe spate.
—Da da. S-sunt bine.
—Ai nevoie de mai multa apa?
—Nu, multumesc. Sunt ok.

Ora 16:17.

—Imi pare rau Loey, trebuie sa ajung undeva.
Spuse Baekhyun luandu-si lucrurile, platind pentru apa sa.
—Hei, eu te-am chemat aici. Voi platii pentru asta. Sigur esti ok? Sa merg cu tine?
—Sunt bine serios. Trebuie sa fug, ne vedem la serviciu.
Spuse Baekhyun plecand in graba.

Ce? Chanyeol il va lovii daca nu ajunge la timp...de aia...se grabeste.

—Mmh, 16:32! Ai intarziat!
Spuse el cand Baekhyun ajunge langa el gafaind.
—Am incercat sa ajung la timp.
Spuse el punandu-si mainile pe genunchi tragandu-si sufletul.
—Haide.
Spuse el plecand.
—Ya unde mergem?
—Vino dupa mine desteptule!
Spuse Chanyeol dandu-si ochii peste cap.

ᴇɴᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ * ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ * PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum