Capitolul 19

149 32 6
                                    

Baekhyun se trezeste usor ametit in dimineata urmatoare, asa ca se decide ca o cafea ar fi binevenita. Isi pastrase pijamalele sale cu capsuni si pleca somnoros spre bucatarie. Parul sau era in toate directiile, fata ii era vizibil obosita. Trece prin sufragerie tarandu-si picioarele, ciufulindu-si parul si mai tare insa se opreste in loc. Clipeste de cateva ori apoi se uita spre canapea.
Luhan si Sehun inghesuindu-se pe canapeaua lor mica din sufragerie. Luhan statea cu capul pe pieptul lui Sehun, iar Sehun isi tinea bratele in jurul blondului. Baekhyun se uita cu drag la prietenul sau ce avea un mic zambet in coltul gurii apoi trage patura de pe Sehun pentru a-l invelii doar pe Luhan cu tot materialul apoi zambii fericit.
Asa iti trebuie.
Isi spuse in mintea lui uitandu-se urat la Sehun abtinandu-se sa nu il loveasca.

Baekhyun stia foarte bine ca Sehun il iubea pe Luhan si ii era recunoscator de fiecare data pentru ca avea grija de el si il pretuia atat de mult insa mereu a existat o usoara indoiala cu privire la iubirea asta mare.
Isi toarna cafeaua intr-o cana, apoi in cana lui Luhan si se indreapta spre sufragerie unde lasa cana de cafea pe masuta, punand o nota colorata langa.

"Buna dimineata Lulu. \^.^/ Am program prelungit astazi, nu ma astepta. Sper sa iti placa cafeaua si sa nu cumva sa indraznesti sa lasi pe altcineva sa o bea!! >:( ~Chu! "

Insa, inainte sa poata pleca se auzii un ciocanit la usa.
—Neata.
—Chanyeol?! Ce cauti aici?
Intreba Baekhyun surprins.
—Avem treaba astazi. Hai nu esti gata? Oh...dragute pijamale.
Spuse el privindu-l din cap pana in picioare.

Pijamalele sale erau roz cu capsuni desenate pe ele. O camasa ce ii atarna pe umerii, lasandu-i la vedere claviculele si pantaloni scurti.
—Lucrez. Nu pot merge nicaieri astazi.
—Ti-am spus ca vorbesc cu Loey. Am vorbit. Acum hai mai repede!
Spuse el grabindu-l.
—Intra...
Spuse Baekhyun incercand sa fie politicos.
—Luhan! Trezeste-te avem musafiri.
Spuse Baekhyun trezindu-si prietenul.
—Hah? Oh neata.
Chanyeol priveste fara nicio expresie spre Luhan si Sehun care isi deschideau ochii.
—El cine este?
Intreaba Sehun privindu-l curios.
—E fratele sefului meu. Ma duc sa ma schimb.
—Aaa...deci tu esti Chanyeol.
Spuse Luhan privind dupa Baekhyun care disparuse din camera.
—Il cunosti?
Intreaba Sehun.
—Am auzit cateva..lucruri despre tine. Imi pare bine sa te cunosc. Sunt Luhan.
Spuse Luhan intinzand mana spre el.
—As da mana cu tine, dar nu vreau sa fiu pocnit de prietenul tau.
—Noi ne vom intelege foarte bine.
Spuse Sehun.
—Sa mergem.
Spuse Baekhyun grabit.

ᴇɴᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ * ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ * PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum