In timpul pranzului Baekhyun nu a putut sa nu observe cum seful sau se comporta foarte ciudat. Tot ce facea era sa invarta prin mancare si sa... se holbeze la el. Prima data a crezut ca are ceva pe fata insa nu era asa.
—Aham...domnule Park. Nu veti manca?
Intreaba el politicos.
—Oh...nu imi mai este foame.
Spuse apoi se concentreaza din nou pe Baekhyun.
—Am...ceva pe fata?
—Ah scuze. Scuze doar ca nu ma pot abtine. Esti...esti foarte dragut cand mananci.
—Aah. Asta era.
Baekhyun isi putea simtii obrajii calzi. Nu i se facea complimente asa direct si spontan.
—Ai planuri in seara asta?
—Da.
Spuse el rosind cand isi amintii. In acea seara avea sa se vada cu Chanyeol din nou. Acum ca a realizat cu adevarat ca il place...era ciudat intimidat de el.
—Oh...atunci maine seara?
—Sunt ocupat cand vin de la lucru. Am ceva de facut cu...un prieten.
—Ah inteleg. Baekhyun cred ca...ti-am acordat suficient timp de gandire. Nu crezi?
Baekhyun a devenit brusc agitat. Nu voia ca momentul asta sa vina.
—Domnule Park...imi pare rau. Nu am vrut sa va fac sa credeti ca va plac in acel fel ori...sa va fac sa aveti sentimente pentru mine.
—Oh...
—Sunteti un om extraordinar! Sunteti dulce si dragut si sensibil. Sunteti cu siguranta tipul meu dar...sunt indragostit de altcineva.
Spuse Baekhyun surprinzandu-se pe sine cand a marturisit.
—Esti fericit?
—Da.
—Atunci ma bucur pentru tine.
Spuse Loey zambind slab, apoi se ridica.
—Am ceva de facut acum. O sa platesc acum si apoi voi pleca.
—B-bine.
Baekhyun se simtea atat de vinovat. Nu voia sa raneasca sentimentele nimanui, insa ce sa faca daca nu simtea nimic? A preferat sa il raneasca acum decat mai tarziu cand sentimentele lui s-ar fi dublat.Telefonul sau vibreaza.
"Intarzii o ora azi. Asteapta-ma acasa la tine."
Baekhyun zambii usor apoi se indrepta spre iesire.
Era deja ora 9 si jumatate. Unde era? De ce nu mai aparea! Ah chiar asa!! Nu vor mai gasii nicaieri deschis la ora asta.
Baekhyun isi aranja din nou parul in oglinda, isi verifica parfumul de capsuni, lipstickul apoi zambeste mandru. Arata bine.
Poate pana vine Chanyeol o sa traga un pui de somn.Se trezeste apoi priveste camera. Oh...
—Ai ajuns.
Zambeste el dulce.
—Mm, am ajuns acum cateva minute.
—De ce nu m-ai trezit?
—Esti frumos.
Spuse el asezandu-se langa cel cu ochi albastrii.
Baekhyun simte cum mainile incep sa ii tremure.
—Baekhyun...defapt am acceptat sa te las sa ma meditezi pentru ca...ei bine...te plac!
Spuse Chanyeol rosind.
Baekhyun era in stare de soc. Oh Doamne!
—Serios?
—Foarte serios. Si acum ca te vad asa...ma innebuneste.
Spuse el punandu-si degetele sub barbia lui.
—Asa cum?
Baekhyun era vrajit de privirea lui profunda.
—Asa...atragator. Parul tau dezordonat, ochii astia superbi si...buzele astea care imi striga atat de tare sa le sarut!
Spuse abtinandu-se sa nu sara pe el. Isi trece degetul mare peste buza lui inferioara, apropiindu-se.
Baekhyun zambeste in coltul gurii timid.
—Mor sa te sarut chiar acum Baekhyun!
Spuse Chanyeol muscandu-si buza privind spre ale lui Baekhyun.
—Atunci de ce nu o faci?
Chanyeol nu mai asteapta nicio secunda si incepe sa ii devoreze buzele. Sarutul a inceput dur si cu dorinta si a continuat in aceeasi nota.
Spatele lui Baekhyun face contact cu asternuturile de pe pat atunci cand Chanyeol se pune peste el fara sa rupa sarutul.
Cand Chanyeol a transformat sarutul in unul mult mai pasional, lingand cu grija pe buzele lui Baekhyun si plambandu-si mainile pe soldurile lui, Baekhyun nu mai rezista si a eliberat un geamat scurt. Chanyeol zambeste in sarut si continua sa exploreze corpul celui mai scund. Ii prinde fesele, strangandu-le in palmele lui mari iar Baekhyun credea ca tocmai era aproape de un orgasm. Chanyeol il innebunea! Nu se putea abtine pur si simplu. Fiecare celula din corpul sau il cerea pe Chanyeol. Si nu putea refuza. Nu isi dorea deoc sa refuze.
—Chanyeol!
Geme el cand Chanyeol se desprinde din sarut pentru a-i saruta gatul. Spatele sau se arcuieste cand barbatul il saruta atat de senzual pe gat.—Baekhyun ce dracu?!
Striga Luhan cand intra in camera?
—Ce?
Sarii el din somn, cazand pe podea.
—Ce faceai acolo?
Intreba Luhan.
—Ah...dormeam?
—Ceva imi spune ca traiau momentul foarte intens.
Spuse Luhan aratand spre pantalonii lui Baekhyun.
—Ah rahat!
CITEȘTI
ᴇɴᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ * ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ * PAUZA
RomanceBaekhyun este un visator. Mereu a visat sa iubeasca pe cineva din tot sufletul. Insa nu se astepta ca daca isi doreste asta, chiar va primii cu adevarat. De asemenea nu se astepta ca aceasta iubire sa vina, mai degraba ca un blestem decat ca o binec...