Capitolul 7

180 34 5
                                    

—Oh, domnule Park ati ajuns mai tarziu astazi.
Spuse Baekhyun cand a dat nas in nas cu seful sau pe hol.
—Buna dimineata Baekhyun. Da, cateva mici probleme personale. Cum ti-ai inceput ziua?
—Foarte bine. Dintr-un motiv ciudat ma simt fericit astazi.
Spuse Baekhyun zambind larg.
—Si intotdeauna arati atat de frumos cand zambesti?
Intreaba barbatul pe un ton flirty.
Baekhyun inghitii in sec apoi privii surprins spre seful sau.
—Cred ca.. trebuie sa beau putina cafea. Ma scuzati.
Spuse panicandu-se, apoi trece pe langa Loey lasandu-l zambind.
—Adorabil.
Spuse el zambind dulce apoi pleaca spre biroul sau.
Era o zi insorita, iar Baekhyun credea ca o plimbare e perfecta in timpul pauzei sale de masa. Poate va manca ceva in oras.
Isi ia lucrurile si apoi ia liftul pana la parter unde fetele din companie erau ingramadite intr-un loc tipand si facand poze. Baekhyun privii curios insa nu a reusit sa vada nimic.
—Hei Baekhyun, unde te duci?
Intreaba un barbat inalt venind langa Baekhyun.
—Oh, voiam sa ies putin.
—Iei masa in oras?
—Mm.
—Super, atunci te pot insotii daca nu ai cu cine sa mergi.
Zambii el.
—Ok. Hei Ximen, ce se intampla acolo?
Intreaba aratand spre multimea din fata lui.
—Ah...nu se intampla foarte rar. Defapt cred ca este a doua oara in acest an. Fratele domnului Park a venit in vizita.
—Are un frate?
—Da. Geaman.
Baekhyun analizeaza apoi isi aminteste.
—Tipul ala nepoliticos!
Multimea face loc iar barbatul inalt, imbracat in negru, cu parul aranjat si un zambet lejer pe fata se apropie chiar de Baekhyun. Au facut contact vizual iar in momentul ala Baekhyun si-a simtit picioarele tremurand. Ii era...teama? Hah, ce i-ar putea face tipul asta? Baekhyun era puternic. Il poate pune la pamant daca vrea, doar ca el nu este adeptul violentei... da. Asta e.
Inghitii involuntar in sec asteptand momentul, iar cand era in fata lui Baekhyun incepea sa tremure.
—Ce cauti aici?
Intreaba el incruntat.
—Aici..lucrez. Tu ce cauti aici?
—Nu e treaba ta. Si daca o sa ma privesti cu ochii astia de Bambi nu o sa ma inmoi deloc.
Spuse el trecand pe langa Baek, avand grija sa isi loveasca pieptul de umarul lui Baekhyun pentru a-l provoca.
—Domnule Chanyeol! Asteptati!
Striga o fata alergand dupa el. Avea nasturii camasii descheiati si parul pe spate.
—As vrea sa va spun ceva.
Spuse ea lasand privirea in pamant cand Chanyeol se intoarce spre ea.
—Ce vrei?
—Iesiti cu mine la o cafea. Va plac foarte mult si as vrea sa ne cumoastem mai bine.
Baekhyun privii spre scena din fata lui asteptand sa afle raspunsul barbatului.
—Uita-te la mine.
Spuse el.
—Ma..ma uit.
Spuse facand contact vizual.
—Ti se pare ca m-as intalnii cu cineva ca tine?
Intreba el razandu-i in nas apoi se intoarce pentru a se indrepta spre lift.
—La revedere Bambi.
Spuse aruncandu-si privirea peste umar spre Baekhyun.
—Il cunosti?
Intreaba Ximen uimit.
—Doar...am vorbit de cateva ori.
—Ce tare! Poti spune ca sunteti aproape prieteni. Esti norocos, multi ar vrea sa fie in locul tau.
—Crezi? Ce este asa special la el?
—E fratele sefului. E inalt si frumos, sexy si rau. Nu e tot ce o fata vrea?
—Pe bune? De ce le plac baietii rai? Nu inteleg. De ce nu ti-ar placea un baiat politicos care sa aiba grija de tine, sa te complimenteze si sa iti aminteasca ca esti frumoasa. De ce ai vrea pe cineva care nu iti acorda atentie, dar atunci cand o face e doar narcisist?
—Oh...chiar nu stiu. Sa luam masa, pauza aproape s-a incheiat.

ᴇɴᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ * ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ * PAUZAUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum