Baekhyun a adormit devreme in seara aceea. Astfel ca atunci cand Luhan a ciocanit la usa prietenului sau era liniste. Privii spre Baekhyun apoi aseza patura bine pe corpul sau, mergand la el in camera in cele din urma. Ei bine, Baekhyun poate nu o sa stie niciodata ca Luhan a adormit cu lacrimi in ochi in acea noapte tarzie.
—Buna dimineata Lulu.
Spuse Baekhyun sarind prin bucatarie vazandu-si prietenul punandu-si cafea in cana.
—Neata.
Spuse el ragusit, vocea lui abea auzindu-se.
—Luhan! Ce s-a intamplat cu vocea ta?
Intreaba Baekhyun panicat.
—Sunt bine. Cred ca am racit putin.
Spuse el stand cu spatele.
—Hei, de ce nu te uiti la mine?
—Trebuie sa plec.
Spuse incercand sa il evite pe Baekhyun, insa acesta apare in fata lui intr-o clipa.
—Luhaaan! Ce s-a intamplat cu fata ta frumoasa?!
Intreba el tinandu-i barbia in palmele sale privind socat.
—Nu am putut sa dorm bine noaptea trecuta. Nu te ingrijora.
—Aseaza-te.
Spuse tragandu-l pe canapea.
—Baek eu...
—Spune-mi ce se intampla! Te cunosc! Stiu ca e mult mai important decat spui.
Spuse Baekhyun deschizand cutiuta lui cu crema de fata, intinzand usor pe fata lui Luhan.
—Ma simt singur. Sehun nu mai are timp pentru mine deloc.
—Stiam ca e din cauza acelui...
Spuse Baekhyun gata sa il insulte insa stia cat de tare ura Luhan cand cei doi isi adresau cuvinte urate unul altuia.
—Nu inteleg ce se intampla cu el. Pana acum ne-am afisat in public fara sa ii fie teama ca ne poate vedea cineva. Pana acum ma vizita zilnic si petreceam timpul impreuna. Acum...ne vedem o singura data pe saptamana doar 5 minute. Asta e relatie?
—Ai incercat sa discuti cu el?
—Continua in aceeasi nota. Spune ca nu se poate risca.
—Dar...sunteti impreuna de atat de mult timp.
—Stiu. Se pare ca relatia noastra nu conteaza asa mult ca si cariera lui. Si pe deasupra....
Spuse Luhan inghitind in sec..
—Pe deasupra?
—Baek...c-cred ca ma inseala.
Spuse el iar Baekhyun a simtit pe propia piele cum sufletul prietenului sau tocmai s-a rupt.
—Nu spune asta! Sunt sigur ca nu te inseala. Sigur este doar de moment. Nu iti face griji te rog. Hai sa iti mananci ceva.
—Nu mi-e foame.
—Luhan. Te rog. Pentru mine.
Spuse Baekhyun avand o durere profunda in piept cand Luhan doar s-a aplecat lasandu-si capul pe pieptul blondului, lasandu-se mangaiat.Baekhyun si-a luat haine sport intr-un saculet mic si imediat dupa munca avea sa se intalneasca cu Chanyeol la depozit insa...
—Baekhyun! Unde pleci asa grabit?
Intreba Loey zambindu-i larg.
—A buna ziua. Ma scuzati, trebuie sa ajung undeva.
Spuse el zambind inapoi.
—Oh, pari ocupat in ultimul timp. Ai...ai cumva o intalnire?
Intreba el timid.
—Nu! Nu este o intalnire!
Cand Baekhyun voia sa explice ca este doar o chestiune de castig-castig un zgomot i-a intrerupt.
Baekhyun castiga o abilitate de a se proteja iar Chanyeol....ei bine Baekhyun nu stie ce obtinea Chanyeol sau de ce il ajuta dar el presupune doar ca este dragut si atat.
Sunetul unui motor puternic se aude langa ei atragandu-le privirea. Baekhyun inghitii in sec cand...un chip frumos se lasa dezvaluit atunci cand barbatul isi daduse casca jos. Buzele pline rosii, ochii mari si conturati, marul lui Adam proeminent... Baekhyun ramase cu gura cascata la vederea acelui barbat chipes.
—Baekhyun?
Loey isi misca mana in fata lui.
—Mai repede catelus. Nu am timp de stat in loc.
Baekhyun se trezi la realitate cand auzii vocea profunda a lui Chanyeol mult mai aproape de el.
—Hah? C-chanyeol ce faci aici?
Intreba Baekhyun jenat de sentimentele sale.
—Am venit sa te iau nu e evident?
—Unde va duceti voi?!
Intreba Loey repede.
—E secret. Nu iti pot spune deocamdata.
Spuse Chanyeol zambind in coltul gurii, apoi ii prinde mana lui Baekhyun impletind-o cu a lui tragandu-l spre motor.
Baekhyun priveste timid spre mainile lor impletite si isi poate auzii bataile neincetate ale inimii cu speranta ca nimeni altcineva nu le poate auzii.
—Dupa tine.
Spuse Chanyeol prinzandu-i talia ajutandu-l sa se urce le motor, apoi ii aranjeaza casca pe cap.
Se apleaca sa inchida incuietoarea castii, apoi zambeste cand inca poate vedea obrajii rosii a lui Baekhyun. Ii atinge nasul cu varful degetului sau, apoi isi pune si el casca, urcandu-se pe motor.
—La revedere domnul Park.
Spuse Chanyeol facandu-i cu mana stiind ca il poate face pe Loey sa se innegreasca de suparare.
Baekhyun isi pune rapid mainile in jurul taliei lui Chanyeol atingandu-i abdomenul.Vai Doamne! Ii poate simtii patratelele! Daca si-ar duce mainile mai sus, i-ar atinge pieptul, d-daca s-ar duce mai jos...Nu! Nu avea decat sa isi tina mainile pe minunatele forme ale barbatului inalt. Baekhyun se simtea inconfortabil. Inconfortabil de infierbantat.
CITEȘTI
ᴇɴᴅ ᴏғ ᴛʜᴇ ɴɪɢʜᴛ * ᶜᴴᴬᴺᴮᴬᴱᴷ * PAUZA
RomanceBaekhyun este un visator. Mereu a visat sa iubeasca pe cineva din tot sufletul. Insa nu se astepta ca daca isi doreste asta, chiar va primii cu adevarat. De asemenea nu se astepta ca aceasta iubire sa vina, mai degraba ca un blestem decat ca o binec...