Stajyerlik Kabulü

12.8K 332 72
                                    

Yaa anneme bakarken saatin nasıl geçtiğini fark etmedim. Big Hit' e geç kalıcam. Hemen üstüme ne bulduysam geçirdim ve koşturarak Big Hit' e gittim.

 Hemen üstüme ne bulduysam geçirdim ve koşturarak Big Hit' e gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   (Min Seo' nun giydikleri)
Hemen beni bekledikleri alana gittim. Ve gittiğin gibi sıra bana geldi. Hemen odaya girdim ve dans etmeye başladım.

(Sadece arkadaki kızı var düşünün.)
Dansım bitince odadan çıktım ve arkadaşlarımla buluştum onlar konuşuyordu fakat ben dinlemiyordum. Aklımda sadece stajyerlik vardı.
Kızım sana bir soru sordum. Cevap vericek misin?(SH)
- A pardon sizi duymadım aklım...
Şu stajyerlikte di mi?(JW)
- Tamam özür dilerim. Ama ne yapabilirim, son stajyerler bizlerden seçilecek. Ve biliyorsunuz ki...
Evet biliyoruz. Big Hit' e girmeyi çok istiyorsun.(SH)
- Her neyse hadi başka bir şeyden konuşalım.
*******************
Sonunda eve geldim. Üstüme rahat bir şeyler geçirip hemen evde bulduğum şeylerle yemek hazırladım. Stranger Things açtım ve üstüme bir uyku çöktü. Tam uykuya dalacağım sırada bir bildirim geldi. Uykulu gözlerle telefonumu açtım ve Big Hit' ten bir mesaj geldi. İlk önce kendime inanamadım. Rüya görüyorum sandım sonra kendime tokat atınca fark ettim, bu rüya değildi gerçekti.
- Aaaaaaa! Yes  çok mutluyum. Hemen bizimkileri çağırmam lazım. Şunlara bir mesaj atıyım. Yehu !!!
10-15 dk sonra
Kızım bu saatte topladım bizi ne var ya(esneme) (JW)
Evet Jung haklı çok uykum var. Burada uyuya bilirim.(SH)
- Ya çok sevinçliyim. Bugüne bugün sizin karşınızda da bir Big Hit stajyeri duruyor.
JW ve SH aynı anda: Ne, kabul edildin mi?
- Tabi ki de. Siz beni ne sandınız. Hadi o zaman şimdi uyuya bilirsiniz. Bu gecelik bende uyumanıza izin veriyorum. Ama sırf bu günlük.

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin