***********İki hafta sonra**********
Fanmeetingini oldu sayalım, hepinizin bunu merak ettiğini biliyorum.😁😁
İki hafta boyunca aşırı fazla çalışmıştık. Sonunda Londra 'ya gelmiştik, hiç biri önceden konuştuğumuz konuyu açmamıştı. Bunun için mutluydum ama konser günü yaklaşmıştı. Konser alanına gelmiştik. Gidip üstümüzü değiştirdik.Bunları giydim ve yanlarına gittim.
- Nasılım beyler?
Buralar alev aldı.( V)
Yerlere dokunamıyorum, her yer alev oldu.( RM)
Atlayıp zıplamaya başladılar.
- Sakin olun. Merak ettim de kimse hayır giyme demiyor mu?
Aslında üstündeki kısa ama mont giydiğin için sıkıntı yok.( Jin)
Heyecan var mı?( J-Hope)
- Ne için? Kimse için mi, yoksa kararımı söyliyeceğim için mi?
Her ikisi için de!( J-Hope)
- Biraz heyecan var aslında. Ama ondan önce Namjoon oppa PD ile konuştun mu?
Evet, ilk önce itiraz etti ama ben ikna ettim.( RM)
- Sağol soru iki-
Mira hanım gelin saçınızı yapıcağız.( Noona)
- Peki. ( Yerime oturup konuşmaya başladım.) Kook ve Jimin Oppa ikinize de söylüyorum. İkinizde kararıma saygı duyucaksınız dimi?
Evet. Sen nasıl mutlu olursan.( Kook)
Bende küçüğe katılıyorum.( Jimin)
- Peki konserin sonunda hem o gün olan için, hem kesik için hemde bu mevzu için konuşma yapacağım.
Hepsi onayladı. Solo şarkım hazırdı zaten ilk kez burada performans sergileyeceğim. Diğer üyeler solo performans sergilerken üstümü değiştiricem ondan sonra tekrar bunları giyeceğim. Saçım ve makyajım hazır olmuştu. Yukarıdan da heyecanlı sesler ve çığlıkları duyunca yerim de duramıyordum.
- Ya hadi çıkalım, bizi istiyorlar.
Sloganımızı söyledik. Yukarı çıktık çığlıklar koptu. İlk önce Mic Drop vardı bu şarkıya bayılıyorum. Birkaç performans sonra dağıldık armylerin önüne gittik.
Se- ni- se- vi- yo- rum.( Fan)
- Teşekkürler bende sizi seviyorum.
Bazı fanlara poz verdim, bazılarının telefonlarını aldım video çektik. Aşırı eğleniyorduk. Sıra solo performanslara geldi.Üstüme bunları giydim saçımı ve makyajını yaptılar.
Mira bunlar ne? Bunlar ile yukarı çıkmayacaksın dimi?( Suga)
- Tabiki de evet. M/V çekimlerine gelseydiniz görürdünüz.
Keşke gelseydim de bunları giydirmeseydim.( Suga)
Sıra bana gelmişti, yukarı çıktım ilk önce büyük bir çığlık koptu. Sonra Min Seo diye bağırmaya başladılar. Fanboyların seslerini de duyuyordum. Biraz sek*i bir danstı ama üstesinden geldim. Çok güzel çığlık sesleri duydum. Bu benim için iyi bir iş çıkardım demek oluyordu. Bunları duyunca bütün yorgunluğun gidiyordu. Dansı bitirdim, aşağı indim üstümü değiştirdim.
Süperdin!( V)
Güzel dans ediyordun ama kendini açmışsın.( J-Hope)
Rapi güzel yaptın. Bir ara kaçırıyor gibi oldun ama toparladın.( RM)
Bir düet istiyorum, beraber birgün rap yapalım. Rap Line artı sen.( Suga)
Seni görünce gururlu bir anne gibi hissettim.( Jin)
Ortalığı ateşe verdin! Ama sanki dans biraz fazla kızsal hareket içeriyordu.( Kook)
Bir ara çıkıp fanboyları susturacaktım, ama kendimi tuttum. Neyse yine efsaneydin. (Jimin)
- Hepinize ayrı ayrı teşekkürler ama hadi bizi bekleyen tonlarca insan var.
Yukarı çıktık etraf bu sefer daha bir sıcaktı. Herkes bizden daha iyi performans bekliyordu. Bizde elimizden gelenin daha da iyisini yaptık. Konser bitti. Herkes konuştu sıra bana geldi. Tam konuşucam çığlık sesleri duydum.
- Hepinize merhaba, ilk önce bizi bu kadar sevdiğiniz için hepinize ayrı ayrı teşekkürler. Hepinizi çok sevdim, gelecekte yine buraya gelmek istiyorum buranın atmosferi çok güzel. Neyse size anlatmak istediğim birkaç şey var. Birincisi iki hafta önce belki biliyorsunuzdur, ödül töreninden sonra gecenin bir yarısı fotoğraf paylaştım ilk olarak o benim gerçekten çok sevdiğim bir arkadaşım hatta az önce öğrendim sevdiği kız ile sevgili olmuşlar. Onlara mutluluklar dilerim. O gün kötü bir olay yaşandım. Geçmişte bir sevgilim olmuştu. Onu herşeyden ve herkesten çok sevmiştim. Onunla beraber ailelerimiz yemek yemeğe çıkmıştık. Orada bana " Seo özür dilerim, ama ben başka bir kıza aşığım." Dedi. Hiç olmayacak bir yerdi orası onun aldatması üstün çok üzüldüm, hayattan zevk almamaya başladım. Ve kendime kesik attım. İşte burada onun yüzünden kötü alışkanlıklarım oldu. Ama sizleri, sevdiklerimi sevenlerimi üzmemek için ve bir çocuğa söz verdiğim için bunları bıraktım. Hatta hayatımı güzelleştirmeye başladım. Ben birisine aşık oldum.
Ne??( Fanlar)
Evet asıl önemli konu bu. Bizim minnak Mira' mız aşık oldu hatta tanıdığınız birisine.( RM)
- Evet. Şu anda kendisi burada. ( Bere açıklıyorum. Hatta diğer kişi için bir özel hikaye yazacağım. Beklemede kalın canlarım!😁😁)
- Nasıl söylesem bilemedim. Gelecekte sizin karşınızda Min Seo olmayacak. Jeon SEO olucak. Jungkook seni seviyorum.
Mira, bende seni seviyorum.( Kook)
Aaaaa!( Fan)
Mutluluklar dileriz.( Fan)
MiKook! MiKook! MiKook! MiKook!( Fanlar)
Jungkook'a sarıldım, beni göğsüne bastırdı. Yanağına bir tane öpücük kondurdum. O da saçımı öptü. Aşağı indik.
Teşekkür ederim Mira seni dünyanın en mutlu kızı yapacağım!( Kook)
- Teşekkürler aynısı senin için de geçerli. Jimin sana gelirsek, seni de Kook kadar seviyorum ama
Tamam Mira açıklamaya gerek yok. Bu hikâyede birisi üzülecekti o da ben oldum. Sıkıntı yok, ama eğer Kook sana kötülük yaparsa hemen bana geliyorsun. Unutma senin için her zaman var olacağım.( Jimin)
Onunda yanağına bir öpücük kondurdum. Üstümüzü değiştirdik arabaya bindik. Kook yanıma oturdu, durmadan beni uyandırıyordu.
- Kook sakin mi olsan? Tamam yanındayım buradayım.
Kook bak, bu kız bir idol herşeyi yapabilir. Kıskanmak yok.( J-Hope)
Tamam, ama Mira sende yaptığı hareketlere dikkat ediceksin. Tamam onlara başkaları kaarar veriyor ama sen yine de dikkat et olur mu birtanem!( Kook)
- Peki, herşeyime çok karışmak yok.
Otel odasına gittik duşa girdim.
Yatağın üstünde bunları gördüm. Hemen giydip diğerlerinin yanına gittim.
İşte Jeon Seo geliyor. Alkış lütfen! ( Jimin)
VLive açmışlardı olanlardan bahsetmişlerdi. Çok belliydi.
Gel birtanem herşeyi anlattık.( Kooki)
- Merhaba millet. Bütün herşey öğrenmişsiniz, sizden tek bir isteğim var. Bizim mutluluğumuz için önümüzde durmayın. Ben mutfağa gidiyorum. Atıştırmalık şeyler hazırlıyacağım. İsteyen var mı?
Ben sana yardım geleyim sen çok yorulma bugün yoruldun konserde zaten.( Kooki)
Ay sevgilisine kıyamazmışta!( Jin)
- Tamam tavşanım gel.
Mutfağa gittik, ben tam birşeyler hazırlıyacaktım Kook elimden aldı.
Sen bekle ben hazırlarım. Sen otur şöyle ve tavşancığını izle anlaştık mı havucum?( Kooki)
- Havucu bıraksakta bücüre geri dönsek olur mu?
Peki aşkım nasıl istersen!( Kooki)
Kook tabakaları hazırladı, beraber içeri götürdük. Uzun bir gece geçirdik. Sonra herkes odasına gitti. 10 dakika geçmeden kapı çaldı. Gittim açtım peluş bir Pikachu oyuncağı elinde Kook'u gördüm.
Yatağında bir küçük Pikachu ve bir büyük tavşan için de yer var mı?( Kooki)
- Aslında yok ama biraz sıkışa biliriz sıkıntı yok. Gir içeri!
Odaya girdik, yatağa yattık Kook beni göğsüne bastırdı, saçım ile oynamaya başladı.
Bunu söylemeye başladı. Şarkıyı bitirdiğinde uykuya dalıyordum.
Aşkım iyi geceler sana, seni seviyorum 🖤 İyiki benimsin. Bu tavşan her zaman senin yanında olacağım.( Kooki)
Nasıl oldu? Beğendiniz mi? Son anda iki kişi Jungkook yazınca onu seçtim. Jimin için özel hikaye yazmaya karar verdim. Hangi konuları istersiniz yazın! Vote ve yorum bekliyorum havuçlarım. 🖤🖤🖤🖤💫💫💫💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}
FanfictionBTS ' e yeni bir üye gelicek . Ama bu üye bu bir kız olursa ne gibi olaylar meydana gelicek.