İlerleyen saatlerde
Hep beraber bir lokantaya gittik.
İstersen bize biraz daha kendinden bahsede bilirsin.(V)
- Babaman bizi bıraktığını zaten biliyorsunuz. Onu dışında. Hmmm. Buldum, galiba benden 2 yaş büyük bir abim var ve, babam giderken onu da yanınada götürmüş. Ve ben de bu yüzden biraz da olsa sigaraya başladım.
Ne?!?!?( Bts)
- Ben çok sinirlendiğim de veya çoook heyecanlandığım da içiyorum. O da en fazla bir paket.
Kızmassan sana bir soru sormak istiyorum. Sorabilir miyim?(JN)
- Tabi ki de artık beraber yaşıyıcaz. Birbirimizin herşeyimi bilmemiz lazım.
Senin hiç arkadaşın var mı?( JN)
- Evet iki tane var.Seo Hyun, Jung Woo, onlar benim en yakın daha doğrusu tek arkadaşlarım. Diğer herkes ben melez olduğum için beni dışladılar.
Birden içeriye Jung Woo girdi.
Naber kızım? Sen neredeydin seni o kadar aradım niye açmadın?(JW)
- Üzgünüm telefonumun sesize almıştım. Özür dilerim.
Hey sen kim oluyorsun da Min Seo' ya hesap soruyorsun?( JK)
- Hey sakin! O size bahsettiğim arkadaşım Jung Woo. Jung Woo bunlar da yeni grup arkadaşlarım BTS.
He tamam o zaman özür dilerim. Bilmeden sana bağırdım. Ben Jeon Jungkook. Bunlar da diğer üyeler. Namjoon, Jin, Suga, J-Hope, Jimin ve Taehyung.(JK)
Tanıştığıma memnun oldum. Ben de Jung Woo, Min Seo' nun en yakın arkadaşlarından biriyim.
5 saat sonra
- Bugün çok eğlendim. Hepinize çok teşekkür ederim.
Ya bir şey değil de ben çok yoruldum. Hadi eve gidelim. (JMN)
Olur da Min'in kıyafetleri yok. İlk önce Min'in evine uğrayalım kıyafetlerini alalım, oradan da bize gideriz olur mu? (JN)
Okey (BTS)
Hemen hepimiz arabaya bindik. Ve bizim eve gittik.
- Hey biriniz bana yardıma gelebilir misiniz?
Tamam ben geliyorum. (JK)
Tamam benimle gel. Odama çıktım zaten bavulum hazırdı. Ama olamaz abimden kalan tek şeyi unutuyordum. Benim tatlı tavşanım Zudoll.
- Artık hazırım hadi gidelim.
Tamam. Ben taşırım bu arada elinde ki çooook tatlı.(JK)
- Te
Hadi gidelim Suga burda uyumaya başladı.(RM) Arabaya bindik ve hemen eve geldik. Ev çok güzeldi. Ben Jungkook'la aynı odada kalıyorum çünkü o tek başına yatıyor. Herkes çok yorgun olduğu için hemen odalarımıza geçtik, ama biz uyumadık ve üyelerin dedikosunu yaptık. Uyurken galiba saat 7' yi gösteriyordu.
Yarın
Çoktan diğerleri kahvaltı yapıyordu.
Uyurken çok tatlıydınız, o yüzden sizi uyuandırmadık.(V)
Hey çocuklar niye sizi gözlerinizin altı mor?(JN)
Jungkook'la birbirimize bakıp sinsice gülümsedik.
Ya Seo' ya beraber biraz konuştuk da o yüzdendir.(JK)
Her neyse hadi kahvaltı yapıp giyinin. Bugün hep beraber kareografi çalışıcaz.(RM) Hemen bir şeyler atıştırdık ve üstümüzü giyinmeye gittik.Min Seo' nun giydikleri
Evet hazırsak hadi gidelim.(JH)
Arabaya bindik ve ben hemen kulaklığımı taktım ve şarkı dinleyerek, gittik.
Yarım saat sonra
Hiç durmadan çalışıyoruz. Bildiğin pestilim çıktı.
2 saat sonra
Terlemekten neredeyse ter banyosu yapıcam.
Hadi gel sarılalım, bunu başardığın için sana bir ödül.(JMN)
- Olmaz çok terledim.
Bir şey olmaz bizde de aynısı bizde çok terledik.(JMN)
Sonra sarıldık. Hepimiz çok yorgun olduğumuz için dışarıdan yemek sipariş ettik.
- Hey çocuklar ben varken de eskisi gibi doğal olabilirsiniz.
Tabi ki de bizim minnak kız kardeşimiz. Sen nasıl istersen.(V)
Akşam olunca hep beraber dışarı çıkmaya karar verdik.Min Seo'nun giydikleri
Maskemi ve çapkamıda alıp dışarı çıktık. Arabadan indiğimizde dışarı da iğne atsan yeri bulamaz birisinin bir yerlerine girer. En son ben indim ve bir anda herkes bana Min Seo diye bağırıyordu. Ve ben herkese teşekkür etmeye çalışıyordum. Birisi vardı ve bana yeni ve çok güzel bir çapka ve maske almıştı o kıza teşekkür ettim ve hemen kızın verdiklerini taktım ve kıza poz verdim, kız da bir kaç fotoğraf çekti. Ben önüme bir baktım BTS ile aramda baya bir boşluk vardı, hemen koşup onlara yetiştim.
Hey masken ve çapkanı ne ara değiştirdin?(JMN)
- Bir kız verdi. Bende değiştirip bir kaç poz verdim.
Galiba sen idol olmak için doğmuşsun, hiç yadırgamadın.(Suga)
Bizi yine aldı bir gülme.
Umarım beğenmişsinizdir. Eğer beğendiyseniz vote yapar mısınız, sizi çok seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}
FanfictionBTS ' e yeni bir üye gelicek . Ama bu üye bu bir kız olursa ne gibi olaylar meydana gelicek.