Hazırlanmaya başladık. Onlar şunları giydi:
Ben de:
Bunu giydim. (Saçı sarı düşünün.) Üyelerin yanına gittim.
Süper olmuşsun prenses. Saçını arkaya at da dövmen de gözüksün.(Jin)
- Teşekkürler oppa. Hem giydiklerim sizden farklı, yani hepiniz aynı tarzda giyinmişsiniz.
Evet güzel bir detay. Heyecan var mı küçük hanım?(Kook)
- Küçük diyene bak, sanki sen çok büyüksün. Bücür diyebilirsin ama küçük hanım hayır. Heyecan biraz var.
Tamam neyse sakin olun. Şimdi sadece eğlenmeye ve eğlendirmeye odaklanın. Bakalım nasıl geçecek bu gün?(RM)
Heyecanlı bir şekilde makyajımın yapılmasını bekledim. Sonra biraz kamera ile konuşmaya başladı. Beni kendime getiren Suga'nın sesi oldu.
Mira buraya gelmek isteyebilirsin.(Suga)
Suga oppanın yanına gittim. Televizyona bakıyordu, bende baktım. Fanlar pankart açmıştı. Yazan şeyler genelde hep beni bir idol ile shipliyordu.
Benden çok shiplendiğin kişi var. Demek ki seni sevdiler.(Kook)
- Evet ama bunun yüzünden linç yiyeceğim.
Neden? Bunları söyleyenler fanlar.(Jimin)
- Evet, ama benim kendi biası ile sevgili olduğumu sanıcak sonra bana laf söyliyecek. Bir sürü iğrenç lakapa maruz kalacağım.
Bak eğer bunlar ile ilgili bir korkun falan varsa söyle birşeyler yaparız.( J-Hope)
- Sağol oppa ama gerek yok. Çıktığımız yerlerde sevgilim olmadığı falan söylerim, bir süre beğendiğim idollerden bahsetmem olur biter.
Peki hadi bunları boşver sıra bize geliyor.(V)
Aşırı heyecanlanmıştım. İlk önce normal şarkıda dans edicektik, sonra remix versiyonun da benim ve Kook'un beraber bir dansı var. Sonda Jimin ile yakın bir pozisyondan bitiriyoruz. ( Yakın dediğim durdukları yerler çok yakın, birbirlerinin nefesleri hissedebilecek kadar yakın okey?)
Fanların pankartlarında MinRa(Jimin-Mira) ve MiKook( Jungkook-Mira) isimlerini sıkça gördüm. Ve daha önce adını bile duymadığım İdoller ile beni shiplemişlerdi.
Sahneye çıktık çığlıklar kopmaya başladı. Sonra isimlerimizi söylemeye başladılar. Sonra remix versiyonu başladı, bu sefer herkes daha çok çığlık atmaya başladılar. Kook ve benim yerim başladı. MinRa pankartı taşıyanlar bile MiKook demeye başladılar. Orası bitti en sonunda Jimin' e o kadar yaklaştım ki beni öpmesine ramak kaldı. Bizi görenler hem çığlık atıyor hemde MinRa diye bağırıyorlardı. Performansımız bitince kendi yerimize gittik. Ben oturduğum yerden diğer şarkılara eşlik ediyordum.
Mira başka İdoller ile tanışmak ister misin? (V)
- Olabilir en çok beni shipledikleri kişileri merak ediyorum.
O zaman senin için de sıkıntı olmazsa burada sonra Exo ile buluşalım mı?(Jimin)
- Siz ve şirket okey derse bende okeyim. Hem eğlenceli olur hep aynı yüzleri görmekten çok sıkıldım. Biraz farklı insanlar ile tanışıyım.
Şimdi sen burada bize laf mı çarpıyorsun? ( Jin)
- Yok canım ne haddime. Ben sadece
Anladım ben sen bizden sıkıldın.( Sahte ağlamaya başlamış.) (Jimin)
- Oppa sahte ağlamanın bölmek istemem ama şu anda dev ekranda sen varsın.
Bir anda kalkıp kameralara iyi olduğunu ifade etti. Ben gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Jimin Oppa gülmeye başlayınca bende gülmeye başladım.
Bir kaç gösteri daha yaptık, 5-6 tane de ödül aldık. Ödül töreni bitti ama bende bitmiştim. Üstümü değiştirdim, kameralar ile konuşmaya başladım.
- Eee nasıl buldunuz performansları. Ve en yakın zamanda size sevgilimi göstericeğim. Peki dövmelerim nasıl?
Pislik senin sevgilin mi var?(RM)
- Evet heh geliyor. Gel Gece bakın bu benim tek sevgilim. Haberiniz olsun.
Bir el hissettin yanımda. Yanıma döndüm, İtzy 'den Yeji vardı. Yanına gittim.
Ya merhaba Mira, ben seni çok seviyorum. Bts' e girdin ve sanki en başında beri varmış gibisin. Benim idolüm sensin.(Yeji)
- Teşekkür ederim, sende çok iyisin aslında sizin grubunuz çok iyi. En başında beri zor koreografilerde dans ediyorsunuz. Ve hiç karıştırıp aksatmadan çok güzel yapıyorsunuz. Ama benim biasım sensin. Sen kendine has birisin.
Duygularımızın karşılıklı olması en güzel. Rica etsem telefon numaranı verebilir misin? Seninle takılmak isterim. (Yeji)
- Tabiki. Bende seninle takılmak isterim o zaman en yakın zamandan buluşalım. İyi günler.
Yeji gitti, bende üyelerin yanına gittim.
İlk önce şirkete gidelim, ödülleri bırakalım sonra Exo' yu çağırırız.( Suga)
Tamam hadi arabaya binelim. ( Jimin)
Arabaya bindik ilk önce şirkete gittik. Sonra yurtta döndük. Ben odama çıkıp duş aldım.Üstüme bunları giydim. Aşağı indim tam su içerken kapı çaldı.
- Boğulacam gidin kapıyı açın.
Kimse inmeyince ben gidip kapıyı açtım.
Merhaba Mira rahatsız etmiyoruz di mi?( D.O.)
- Yok oppa bizim çocuklar sizin için hazırlanıyorlar. Bende su içiyordum. Gelin içeri geçelim ben onları şimdi aşağı indiririm.
Hepsinin kapısına gittim. Telefonum dan şarkı açıp odalarına teker teker alttan attım. Böylece hepsi odalarından çıkmış oldu.
( Hatırlatma Exo hakkında pek bilgim yok, yanlış bir şeyler yazarsam kusura bakmayın. Ve Lay Çin' de olduğu için onu koymayacağım. Düzeltme için yorum atabilirsiniz.)
Sen onları nasıl iki dakika da indirdin? Bize de gelsene. (Chen)
Nasıl indirdiğini bilseniz bence istemezsiniz.( Suga)
- Ya tek yaptığım güzel sesli bir şarkı seçiyorum. Son ses açıp odanın içine atıyorum. Onlarda sesten kurtulmak için dışarı çıkıyor.
Ben böyle odamdan çıkarılmak istemem. (Kai)
Sağol güzel fikirmiş ben bunu denerim. ( Sehun)
Neyse atıştırmalık bir şeyler ister misiniz? (Jin)
Olabilir ben yardım edeyim isterseniz.(Chanyeol)
- Yok ben yaparım, alışkınım zaten.
Atıştırmalık hazırladım hepsi konuşmaya daldı bende telefonumu açtım. İnternete girdim. Shiplerim ile ilgili bir çok haber çıkmış. Telefonu bıraktım hepsine baktım sıkılmaya başladım. Baekhyun halimi anlamış olacak ki konuşmaya başladı.
Sıkıldım bir şeyler yapalım, bunu için mi buluştuk? ( Baekhyun)
Aynen. Oyun oynayalım. (Sehun)
Şey bir kaç gün önce bizim oynadığımız oyunu oynayalım. (RM)
- Dün akşam oynadığımız oyun mu? Olur herkes kendisi ile ilgili bilmeyen bir kişi bile olsa bir itiraf edicek. Ya da onun yerine oturup aksiyon filmi izleyelim, VLive açalım, dans edelim, şarkı söyliyelim, video oyunu oynayalım.
Tamam buluruz yapacak birşey sen biraz sakin ol Mira!( Xiumin)
Bence de. Film en son şık olsun. VLive belki olur. Video oyunu için çok beklememiz gerekir. (Suho)
Ya da herkes istediğini yapsın. Bu daha mantıklı bence.( Kook)
Bence de daha mantıklı.(D.O.)
Ben mutfağa gidip atıştırmalıkları yenilemeye gittim. Geldiğim de hepsi ayrı kafalarda gruplanmıştı. Ne yapacağıma karar veremedim. Hepsini yapmaya karar verdim. İlk önce biraz film izledim. Sonra oyun oynayanların yanına gittim.
Ooo Mira Hanım gelmiş, açılın kazanan geldi. (Jimin)
Öyle mi? (Baekhyun)
Evet.(Kook)
Peki o zaman ilk önce benimle kapış.(Chanyeol)
Hayrı benimle.(Baekhyun)
Evet hadi bitirelim burada, kiminle kapışsın? Ve kazansın mı? Buna siz karar verin. Bu akşama kadar bekleyeceğim yarın yazıcağım. Vote ve Yorum bekliyorum bay bay.🖤🖤🖤🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}
FanfictionBTS ' e yeni bir üye gelicek . Ama bu üye bu bir kız olursa ne gibi olaylar meydana gelicek.