20. Bölüm

1.4K 85 2
                                    

- Tamam, sana göre korkak olabilirim. Ama sen benim yaşadıklarımın şu kadarını yaşasaydın şu anda karşıma duramayan bilirdin. Evet ben aşktan korkuyorum, çünkü her şeyden çok sevdiğim kişi onun için kendime zarar vermeyi göze aldığmı kişi beni hiç olmayacak bir yerde bıraktı. Ondan sonra aşka küstüm, kendime az da olsa zarar verdim. Tamam mı artık aşktan korkuyorum. Anladın Mı?
Ağlayarak oradan ayrıldım. Diğer üyeleri gördüm, hepsi ne olduğunu sordu. Şapka ve maskeyi almadan evden ayrıldım. Nereye gittiğimi bilmeden yürüyordum. Flaş sesleri duydum, ama umrumda değildi. Kimse benim geçmişte yaşadıklarımı bilmeden konuşmazdı. Bu benim zoruma gitti. İlk gördüğüm kafeye girdim. Bu kafeye yine gelmiştim. Yalan haber çıkınca gelmiştim, sonrası zaten yine hayatımı değiştirdi.   Telefonum çaldı J-Hope oppa arıyordu. Açmadım ama mesaj çektim.
Mira
Oppa özür dilerim, şu anda çok kötü hissediyorum. Merak etmeyin yine Türkiye' ye gitmem. Ama üzgünüm bugün eve gelmezsen merak etmeyin, ya Kayla' dayımdır yada Berk'te merak etmeyin. Ama eve gelemem.
Dans Makinemmm
Birtanem nerede olduğunu söyle, sadece ben gelmiyim konuşalım. Neredesin?
Mira
Üzgünüm olmaz. Bugün herkes kafasını dinlesin. Telefonumu kapatabilirim. Beni merak etmeyin, iyi günler size.
Hemen Berk'e mesaj çektim. Olduğum yere gelmesini istedim. Sonra yanıma o gün gelen çocuk geldi.
Mira noona neden ağlıyorsun? Yine mi yalan haberler çıktı?
- Yok birtanem, ama benim aklıma eskiden yaşadığım kötü olaylar geldi.
Üzülme noona, herşeyi atlatıcak güce sahipsin sen. Bunu da atlatırsın, senin arkanda bir ordu var. Sakın onları unutma.
- Teşekkür ederim beni cesaretlendirmeye çalıştığın için. Ama ya bu yaşadıklarımın kötü izleri varsa. Kalıcı izler bırakacak kadar kötü bir olaysa, o zaman istersen arkanda istersen dünya bir dünya olsun asla geçmiyor. Daha çok canını acıtıyor.
Eğer çok özel değilse istersen anlat. Anlattıkça derdin azalıyormuş.
( Gözlerinde yaşlar süzülürken!)
- Şöyle ki benim canımdan çok sevdiğim bir kişi, yapmaz dediğim şeyi yaptı. Bende üzüntüden saçma şeyler yaptım.
Peki noona bunun kalıcı izi nerede?
- Birden fazla yerde. Mesela biri kalbimde diğeri de.
Üstümdeki tişörtü biraz kaldırdım. Ve kesiği gösterdim.
( Bir parantez kesik giydiği şortun birinin biraz üstünde okey?)
Noona bunu neden yaptın? Kimse senden daha önemli değil.
- Evet ama bana çok kötü hissettirmişti o yüzde oldu. Bundan kimseye bahsetme lütfen! Ben zamanı gelince açıklayacağım.
Peki noona nasıl istersen. Ama kendine dikkat et lütfen kimseyi düşünmüyorsan beni düşün!
- Peki minnak senin için kendime bir daha zarar vermek yok, ve senin için dikkatli olacağım.
O sırada Berk geldi. Çocuğa iyi günler diledim ve arabaya atladım.
Ne oldu? Neden yurtta değilsin?( Berk)
- Berk şu an hiç iyi değilim, senin evine gidelim sonra herşeyi anlatıcam.
Peki nasıl istersen, bir şeyler almak ister misin?( Berk)
Aklıma sigara geldi, ama kendime dikkat etmem gerekiyordu. Kendim için değilse bile o çocuk için.
- Olur ben açım. Yemek yesek olur mu?
Tamam hamburger olur mu?( Berk)
Başıma onayladım. Hamburgerci ye girdik. Aldık bir masaya oturduk.
- Bekle fotoğraf çekicem bekle.
Peki!( Berk)

 Peki!( Berk)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MinS._mira: Galiba herkesin kafa dinlemeye ihtiyacı oluyor. Yemek istiyorum artık!
         fanboy1: Nasıl yani senin sevgilin mi var?? O erkek kim??

baby_mochiii_jimin: Mira, bunu Jimin' e nasıl yaptın?? Olamaz bunu yapmamalıydın!!
         forever_MinKook: JungKook yetiş  unnie elden gidiyor.
   haters_mira: Güzel kızım böyle devam et, atıl gruptan!!!!!!
         mira_fanboy7: Kızım eğer erkek arıyorsan bana yazabilirsin!!
lovelyxmiraxx: Unnie bunu yapmadın di mi? Lütfen bizi bırakma!!
       jeon_jung__kooki: #MinS._mira hemen eve dönüyorsun!!!!! Konuşalım lütfen gel.
      park_jimin_mochii:#MinS._mira Mira lütfen gel, ben onunla konuştum. Hadi güzelim geri gel. Seni sevenleri üzme._.

MinS

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MinS._mira: Birtaneciklerim merak etmeyin, emin ellerdeyim. Şuna açıklık getiriyim arkadaşım ile beraberim. Yorumları kapatıyorum. Öpüldünüz muck muck.
Telefonumu sessize aldım. Berk 'e döndüm.
- Teşekkürler beni beklediğin için. Neyse konu bu değil. ( Ona olanları anlattım.)
Sen pis bir oğlan o kendine mi zarar verdin?( Berk)
- Üzgünüm ama evet.
Ve Kook seni seviyor dimi, doğru anladım herşeyi?( Berk)
- Evet, ama arada birisi var Jimin.
Tamam, konu kesik. Kötü mü? Eğer iznin olursa ve özel bir yerinde değilse bakabilir miyim?( Berk)
- Şöyle ki, burada gösteremem. Ve bu gün eve de gidemem.
Tamam bize gidiyoruz o zaman. Eğer pansuman yapılması gerekiyorsa yapalım. Yada sen yaparsın.( Berk)
Orada çıkarken flaş sesleri duydum. O tarafa döndüm. Onlara poz verdim. Berk yüzünü göstermemeye çalışıyordu.
- Ben Mira en yakın zaman da herşeyi açıklayacağım. BENİM AÇIKLAMAMI BEKLEYİN. İyi geceler herkese.
Arabaya atlattık, Berk 'in evine gittik.
Bomba bir bölüm oldu bence düşünceler neler? Neyse yarın devam edeyim ben öpüldünüz muck muck 🖤🖤 Vote ve yorum bekliyorum 🖤🖤🖤🖤🖤🖤

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin