14. Bölüm

1.9K 98 7
                                    

Yürürken Suga sandığımız Kook önümüze çıktı. Bizde hızlı olmak için koşturduk, tam düşüyordum Jimin elimi tuttu. Kook bunu gördü.
Mira ne oluyor?(Kook)
Sakin ol! (Jimin) Gözleri ile kamerayı işaret ediyor.
- Tamam sakın ol! Suga geliyor koşun şuraya. Kendimizi yere attık, ben birisinin altın da kaldım. Ve beni öptü!!!!!
- Ne yapıyorsun? Ya kamera bizi çekseydi ne olacaktı.
Ama çekmedi di mi? Sıkıntı yok hem böylece ilk öpücüğünü benden almış oldun, fena mı oldu?(Jimin)
Tabi bunlar olurken yanımız da bir adat birazdan her yerinden ateşler çıkacak bir tavşan vardı.
Lan pislik sen kimsin de onu öpüyorsun? Sen kim köpek lan!(Kook)
Kook Jimin ile kavga etmeye başladı. İyi ki kamerayı yanlışlıkla kapatmıştım. Sonra Suga sese bizi ebelemek için geldi.
Sizi buldum, ne oluyor lan burada ayrılın! Yoksa ben sizi döverim kalkın ayağa.(Suga)
Onları kollarından tutarak eve soktu.
Diğerleri çabuk buraya gelin bir sorunumuz var. Daha doğrusu iki sorunumuz var.(Suga)
Bütün herkes salona gelince konuşmaya başladılar. Biz üçümüz sesimizi çıkartmıyorduk. Kook'un kulağına yaklaştım.
- Şimdi ne olacak? Armyler kameranın neden kapandığını da soracaklar. Sizin bu halinizin sebebini de.
Sen hiç bir şey yapmadın, bu Jimin ve benim aramda sen suçsuzsun. Sen kendini üzme biz bir yol buluruz. Biz hep kavga ederiz rahat ol sen.(Kook)
Onun konuşmasını saatlerce dinlerdim, ve bu beni rahatlatırdı. Ama bu sefer olmadı içimde bir huzursuzluk vardı.
Evet kim anlatmak ister?(Jin)
Üçümüzden de ses çıkmıyordu.
Şimdi sakince bize olanları anlatın, çünkü Suga'yı daha fazla sakin tutamayacağız.(J-Hope)
Şimdi şöyle oldu, Mira VLive açmıştı. O yüzden rahat rahat istediğimizi söyleyemiyorduk. Biz Mira ile arkadayken Kook geldi. Onu Suga hyung sandık kaçıyorduk. Mira'nın ayağı takıldı düşüyordu bende elinden tuttum. Bunu Kook gördü. Kamera açıktı o yüzden bir şey diyemedi. Sonra Suga hyung geliyordu bizde çimenlere atladık. Mira benim altımda kaldı, bende o anda dayanamadım onu öptüm. Hepsi bundan ibaret.(Jimin)
- Siz hiç bulaçmayın ben onların yaraları ile ilgilileneceğim, bu olay benim yüzümden oldu.
Kook biraz gelsene seninle bir şey konuşmak istiyorum.(Rm)
Jimin sende benimle gelsene.(V)
Onlar gidince bende oda çıktım hemen duşa girdim. Gözlerimi kapatınca sanki Jimin'i görüyordum. Duştan çıkınca Kayla beni aradı.
İkizim 💫
Naber, kardeşim?
Mira
Kötüyüm ama boşver, senden naber?
İkizim💫
Bayağı bir zamandır, görüşmüyoruz buluşalım mı?
Mira
Olur, birazdan bizim eve gel.

 İkizim 💫Naber, kardeşim?MiraKötüyüm ama boşver, senden naber?İkizim💫Bayağı bir zamandır, görüşmüyoruz buluşalım mı? MiraOlur, birazdan bizim eve gel

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Üstüme bunları giydim, aşağı indim.
Nereye güzellik?(Jin)
- Kayla ile buluşmaya gidiyorum. Geldi ben kaçtım.
Kapıyı açtım, karşımda üstü açık bir araba vardı.
Matmazel, lütfen kapınızı açmama izin verin.(Kayla)
- Nereye gidiyoruz Kayla Bey.
Sürpriz olsun.(Kayla)
Arabaya bindik, şarkı açtık.
Günün nasıl geçti?(Kayla)
- Ne sen sor ne ben söyleyeyim. Aynen böyle geçti.
Merak ettim, hadi anlat ya!(Kayla)
Ona başımdan geçenleri anlattım, şaşkınlıktan ağzı iki karış açık kalmıştı.
- Şimdi anladın mı?
Bu nasıl gün lan, neyse yakın zamanda ödül töreni var. Nasıl hissediyorsun?(Kayla)
- Ne, benim haberim yok ne kadar yakın zamanda?
En az bir hafta falan var.(Kayla)
- Ödümü kopardın, yarın falan sandım.
Şu anda sakin olman için seni buraya getirdim. Bak burasını bizim için hazırladım. Nasıl olmuş?(Kayla)
Beni bir yamaca getirmişti. Piknik örtüsünü yere sermiş, üstün biraz içki ve yemek koymuştu.
- Çok teşekkürler, bu aralar herşey üst üste geliyor. Biraz kafamı dağıtmam lazımdı.
Elimden tutup beni oraya götürdü. Gece 2-3'e kadar orada oturup içki içtik.
- Ben bugün eve gitmek istemiyorum.
Hayır. Birde üyeler ile kavga edemem. Yürü arabaya binelim.(Kayla)
Benim yürüyemediğimi görünce beni kucakladı. O anda kamera sesi duydum.
- Burada da ya, her tarafta beni gözetleyen kameralar varya. Bu benim kardeşim tamam mı??
Hızlıca arabaya bindik.
- Ben eve gitmek istemiyorum. Ne olur size gidelim!
Hayır, sonra üyeler ile kavga falan et, yok uğraşamam ben onlar ile. Zaten sen varsın yetiyor bana.(Kayla)
- Demek öyle beyefendi.
Ya ne demek istediğimi anladın, hadi ya. Trip atma.(Kayla)
Eve gidene kadar hiç konuşmadım. Kapıya geldik.
- Açın ulan kapıyı.
Buna ne oldu böyle?(Jin)
Biraz içmiş olabiliriz. Gidin soğuk duşa soğuk kendine gelir. Hadi ben kaçtım.(Kayla)
Ne oldu ona? Mira iyi misin?(Jimin)
Gidin soğuk duşa sokun dedi Kayla.(Jin)
Tamam, Mira tut boynumu gel.(Jimin)
Bırak lan onu. Mira sen neden içtin? Sana içmek yasak değil mi bir süre?(Kook)
- Ya yoruldum lan, hayattan yoruldum. Anladın mı?
Tamam sakin ol. Gel bir duşa gir, sonra uyursun kendine gelirsin.(Kook)
Jimin'den
Mira' yı tam kollarıma aldım. Kook gelip onu aldı. Sanki benim suçum var gibi. Hemen Mira' yı duşa soktuk.
Soğuk çok soğuk üşüyorum. Jimin yardım et.(Mira)
Sanki ben Mira' ya söyletirmişim gibi Kook bana bakıyordu. Biraz da olsa bu beni sevindirdi.
- Buradayım Mira. Tamam mı? Sakin ol, bu sana iyi gelecek.
Soğuk duş bittiğinde. Mira yavaş yavaş kendine geliyordu.
Biriniz benimle kalın. Lütfen kendimi kötü hissediyorum.(Mira)
Buldum,ikimizin yatakları birleştirelim. İsteyenler burada kalsın.(Kook)
Kook bunları söyledi. Aslında sadece kendisi kalsın isterdi ama duşta benim adımı söylediği için. Yatakları birleştirdik. Hepimiz burada kaldık.
Mira' dan
Sabah uyandığımda yedi adet bebek ile beraber uyuyordum. Hepsi çok tatlı görünüyordu. Odadan çıktım. Güzel bir kahvaltı hazırladım. Yanlarına gittiğimde hepsi hödük gibi uyuyordu. Suga' nın yanına gittim.
- Suga uyan yatağın ve yastıkların yok. Jin yemek hazır kalkmazsan hepsini bitiririm. J Hope çabuk uyan, bu ayağın ne böyle bir daha dans edemeyeceksin. V uyan bu halin ne? Herkes sana uzaylı diyecek. RM uyan birileri grubu dağıtmaya çalışıyor. Kook uyan Jimin senden daha uzun. Jimin uyan bu hal ne kilo almışsın.
Neeee???(BTS)
- Bakın nasıl uyandırdım sizi!
Sen bittin!(Suga)
Gel kaçma!(RM)
Dur bücürük, seni öldüreceğim.(Kook)
Böyle şaka mı olur ya!(J Hope)
Şarkı ile uyandırsan daha iyi olurdu.(V)
Biz sen tek kalma diye burada uyuduk.(Jimin)
Sen ne yaptın? Lan ne yaptın sen bu masa ne?(Jin)
- Bu da özür göstergesi. Özür dilerim.
İşini biliyorsun yanlız!(V)
Ama yine de ben seni dövmek istiyorum. İçimde kaldı.(Suga)
- Dur bi Suga, ödül töreni varmış gidiyormuşuz. Niye söylemediniz?
Sen nereden biliyorsun?(RM)
- Unutma, benim kardeşim bu şirkette çalışıyor. Gösteri yapıcak mıyız?
Evet, bu gün çalışmaya başlamalıyız.(J Hope)
Yemek boyunca herkes eğlenceli şeylerden konuştu. Yemek bitince üstümü değiştirdim.

Hemen üstüme bunları giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hemen üstüme bunları giydim. Pratik odasına gittik, hemen çalışmaya başladık.
- Biraz mola verelim. Lütfen zaten benim kendimi fazla yormamam lazım.
Evet lan biz onu unuttuk! Kendini nasıl hissediyorsun?(Suga)
- Şu anda iyiyim. Ama karnım fazla bir derecede ağrımaya başladı.
Belki acıkmışsındır. Yemek sipariş edelim. Noodle siparişi edelim olur mu?(Jin)
Tamam, bizde biraz dinlenelim. Zaten Mira sen kaptı bu dansı. Sadece unutmamak ve daha rahat yapmak için çalışmalısın.(J Hope)
- Teşekkürler oppa. Sadece bir gösteri mi yapacağız?
Şu anlık öyle, tabi daha tam net değil. Kesin olarak gösteri yapacağız. Ama kaç tane orasını söylemediler.(Rm)
Biraz dinlendikten sonra noodlelar geldi. Yedik ilk başta ben dans etmedim. Daha sonra daha fazla dinlenince aralarına katıldım. Eve gittiğimde hemen yatağa gittim. Ama hala Kook' un yatağı ile birleşikti. Hiç uğraşmadım hemen yatağa yattım.

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin