4. Bölüm

4.9K 194 50
                                    

Arabaya geldim, ve Berk ile mesajlaşmaya başladım. Birazdan üyelerde geldi.
Hey sen O Türk ile mi mesajlaştıyorsun?(JK)
- Evet bir sorun mi var, o şu anda içimi dökebileceğim tek insan o yüzden.
Hayır bir sorun yok.(JN)
- Tamam.
Berk ile mesajlaşmak bana iyi geliyordu. Normal de Hope, Suga, Namjoon ile dertleşirim ama bana abim olayını söylemedikleri için hepsi Türk kızının tribini görücek.
- Aa benim markete uğramam lazım durur musunuz?
Olur. Da ne alıcaksın?(S)
- Iı şey
Tamam anladık biz bizde gelelim, birileri bizim çikolatalı süt stoğumuzu patlatmış.(JK)
- Ne buna kim cüret edebilir ki?
Hadi boş yapamayın da inin.(S)
Hep beraber markete gittik ve ben bir kaç paket ..... ve bir kaç paket sigara aldım. E nede olsa bir daha onlarla markete gitmek istmem. Her neyse herkes bir şeyler aldı, ve bana parayı verdiler onlar benim aldıklarımı görünce utanacağımı düşündüler her halde,o yüzden bende sigaraları da kolaylıkla aldım.
Hadi biraz hızlı, hemen eve gidip yatağımla birleşmek istiyorum.(V)
Tamam herkes tamam olduğuna göre tam yol ileri.(RM)
Eve geldiğimiz de ben çatı katına çıktım, hemen sigara yaktım. Ne zamandır içmiyordum özlemişim.
Hey Min içeri giriyorum. Tekim ve sigara içtiğini biliyorum.(JH)
-Gel ama sadece sen arkanda diğerlerinin olduğunu biliyorum.
Tamam geliyorum.(JH)
İçeri Hope oppa girdi.
- Hey Hope oppa maske takmak isteyebilirsin. İçersi duman altı oldu da.
Hey tamam takıyorum. Bir dakika sen az önce bana oppa mı dedin? (JH)
- Evet ne var bunda. Eğer istesen demem.
Yok hayır, grupta ilk bana dedinde o yüzden şaşırdım.(JH)
Hey bize de maskelerimizi taktık. Girebilir miyiz?(JMN)
Hey sen ilk oppanı Hope' mı dedin?(JN)
Bugünü tarihe yazmamız lazım. İlk kez bizden birine oppa dedi.(RM)
- Tamam, gelin kapıda öyle beklemeyin.
İç sesim
Salak hani bunlara trip atacaktın. Girmesinler içeri. Ya da onları içeri sok sen arkadan kapıyı kitle.

Haklı. Bir iç sesim var.
- Hey ya da hepiniz dışarı çıkın yalnız kalıcam. Dışarı oppalarım.
Hey neden?(V)
- Öyle dışarı.
Onlar bana masum kedi gibi bakarlarken ben onları dışarı çıkardım. Ve biraz burunları sürtsün istedim. Ben hep böyleyim bir türlü karar veremiyorum.
Hey, çikolatalı süt stoğumuzdan ister misin?(JK)
- Tabi ki de. Ama sen 3 şişe getirirsen iyi olur.
Kook içeri gelmeden kapıdan bıraktı ve gitti. Ben biraz daha sigara içtim, sütleride bitirdim. Sonra uyuya kaldım.
Hey biriniz gidin ve Seo' yu uyandırın.(RM)
Ben yaparım. Geliyoruz biz.(JN)
Hey yo dongseng hadi gel yemek hazır.(JN)
- Ben yemiyeceğim. Siz yiyin.
Hemen geliyorsun küçük hanım. Yoksa senin kucaklamak durumun da kalıcam.(JN)
- Hayır. Oppa olmaz.
Efendim sen oppa mı dedin, hadi gidiyoruz.(JN)
Beni kucaladı hemen aşağı indik.
Hey hadi gelin, yemek hazır. Jin hadi indir kızı.(JH)
Yemekte herkes gülüyordu.
- Hepinize iyi günler ben yatıyorum. İyi geceler herkese.
Onlara bakmadan odama gittim. Üstüme rahat bir şeyler geçirip hemen yattım, ve Zudoll uma sarıldım.
Birden kapının açıldığını fark ettim. Ama uyuyormuş gibi yaptım.
Hey sizce bunu yapmak iyi mi?(S)
Ya bir şey olmaz. Hadi yapalım.(JMN)
Peki. Hadi VLive açalım.(JK)
Herkese merhaba, Armyler şu anda Seo ve Kook 'un odasının önündeyiz. Şu anda içeride Seo uyuyor. Bugün Seo çok üzgün, ve yarın Seo 'nun doğum günü şu anda ona yanımızda ona hediyeler var. O uyuyor galiba onu bilmiyoruz o yüzden ilk önce Kook içeri giricek. Hadi.(V)
İçeri Kook girdi. Bir kaç kez bana dokundu, benden ses çıkınmayınca diğerlerine gelin işareti yaptı.
Hey sessiz olun uyanacak!(JN)
Yaa ama uyurken çok tatlı.(JH)
Hey gelin bir kaç fotoğraf çekinelim.(JMN)
Acaba uyansam mı?
Evet burada kesiyorum. Üzgünüm  bayağı bir zamandır yazmıyordum.
Joesonghammida hepinize özür dilerim. Umarım beğenmişsinizdir ve vote atmayı unutmayın. Bu aralar sınav haftam yaklaştığı için çok yakın bir zamanda yeni bölüm gelemeye bilir. Haberiniz olsun. Sarang heyo(Seni seviyorum.)
♥️♥️😘😘

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin