Sonunda karar verdiler. İlk önce Chanyeol oppa ile kapışıcam. Sonra Baekhyun oppa ile kapışıcam.
Tamam o zaman hadi başlayalım virüs.(Chanyeol)
- Oppa o senin takma ismin değil mi? Mutlu Virüs.
Ooo birileri dersine çalışmış galiba.(Kai)
- Yani biraz çalıştım. Ee hadi başlayalım.
Oyun berabere bitti.
Ama sen hile yaptın. Onların üstünden atlamak yoktu.(Chanyeol)
- Oyun izin verdiyse vardır. Neyse hadi oppa gel seninle bitirelim şu oyunu.
Geldim Bella bakalım kim kazanacak?(Baekhyun)
- Ondan önce Kook oppa bana kulaklık getir misin?
Olur da neden?( Kook)
- Baekhyun Oppa'ya tezahürat yapalmasını duymamak için. Sen getir lütfen.
Kook kulaklığı getirdi. Son oyuna kadar berabere gittik.
Hadi yaparsın Mira.( Jimin)
Görürsün Baekhyun Hyung nasıl kazanıcak. (Kai)
Tamam hadi başlayın.(D.O.)
Başladık, Baekhyun oppa benden öndeydi. Tam oyunu kazanıcaktı, Chen Oppa yüksek noktaya çıktı. Dikkati dağıldı ve oyun alanından çıktı. Bende oyunu bitirdim.
Ama sen nereden bilebildin?(Baekhyun)
- Eee kulaklarınız açıp etrafı iyi dinleyeceksiniz. Güzel oyundu, teşekkür ederim.
Demek ki sadece oyunda iyi olmak yetmiyormuş. Biraz strateji yapmak gerekiyormuş.(Jin)
He şunu bileydiniz hyunglar!(V)
- Şimdi oppa siz rövanş da istersiniz di mi?
Evet ben istiyorum.(Chanyeol)
Bende!(Baekhyun)
- Peki, başka bir gün rövanş maçı yapalım. Ama bu sefer başka oyun olsun daha kolay!
Hahaha(Kook)
Şştt gülme, hahahahaha!(Jimin)
- Aaaa ayıp ama. Ben gidiyorum isteyenler oynasın. Ben odama gidiyorum, dizi izleyeceğim. İsteyenler gelsin.
Odama çıktım, tam dizi çekerken kapı çaldı.
- Gelin.
İçeri iki grubun da Maknea Line' ı girdi.
- Gelin bende dizi seçmeye çalışıyorum. Beraber seçelim. Gece gel oğlum sende.
Senin mi?(Sehun)
- Evet, arkadaşım yolladı.
Çok güzelmiş. (Kai)
- Sağolun, hadi gelin dizi seçelim.
İki yatağı yine birleştirdik. Eğlenceli bir dizi seçtik, izlemeye başladık. Telefonum çaldı.
- Ah özür dilerim, siz izleyin ben konuşup geliyorum.
İkizim💫
Naber? Ne yapıyorsun?
Mira
İyi senden naber? Ne yapıyorum, Kai oppa, Sehun oppa, Kook oppa, Jimin Oppa ve V oppa ile dizi izliyordum. Sen?
İkizim💫
Benim hayatım o kadar dolu dolu değil. Ama bende dizi izliyordum. Dövmelerini gördüm, Gece' yi gördüm. Üçü de çok güzel. Bangtan sana birşey yaptı mı? En son VLive'da kavgalı gibiydiniz.
Mira
Yok ya, sadece biraz sinirlerimi zorladılar. Olaydan bundan ibaret. Ödül töreni nasıldı, yani aşağıdan izleyince nasıl?
İkizim💫
Güzeldi, çok güzel bir uyum içinde dans ettiniz. Ama şansa nasıl da sizi shipledikleri zaman öyle dans ettiniz, tam denk geldi.
Mira
Evet.
İkizim💫
Tamam o zaman sonra konuşuruz. Öptüm seni.
Mira
Bende seni öptüm canım iyi geceler.
Oppalarıma baktım, hepsi uyumaya başlamıştı. Sessizce odadan çıktım aşağı indim.
Ne oldu? Dizi izliyordunuz?( Xiumin)
- Evet izliyorduk, ben telefon ile konuştum sonra döndüğüm de uyuyorlardı.
Şaşırdım, bende ne zaman uyuyacaklar diyordum.( Jin)
Neyse o zaman biz gidelim sizde uyuyun bizde uyuyalım.( Suho)
- O zaman ben gidip onları uyandırıp geliyorum.
Şarkı ile uyandır! (Suga)
Evet!( D.O.)
Hemen odanın önüne çıktım. Bir şarkıya karar verdim açıp odaya ittirdim. En fazla iki dakika sonra odanın kapısı açıldı.
Bize de mi yaptın?(Kai)
- Üzgünüm diğerleri istedi. Eee bende en küçük olduğum için dediklerini yaptım. Kai oppa, Sehun oppa gidiyorsunuz.
Jimin ve V oppa bana pis pis baktılar, aşağı inerken " sonra konuşucaz" işareti yaptılar. Hemen kapıyı açtım.
Bugün çok eğlendik teşekkürler.(Chen)
- Ben daha çok eğlendim, başka bir gün tüm gün beraber olalım. Lütfen tekrar buluşalım.
Evet, neyse sizi daha fazla tutmayalım. (D.O.)
- Yok ya tutabilirsiniz. Sıkıntı yok!
Bunun uykusu gelmiş, beyni sulandı yine V sen bana yardım etsene biz bunu uyutalım. ( Jimin)
Olur!(V)
- Hayır hem size ne ben Kook oppa ile kalıyorum. Yardım et!!
Kook çekil önümüzden.( V)
Mira seni kurtarmak istiyorum, ama benden büyükler.( Kook)
- Yapma bana bunu yapma, ne istersen yaparım bunu yapma. Benim gibi bir kediyi kaplanlara verme!
Bir durun, ilk önce misafirler gitsin sonra kavga edersiniz!( Jin)
Neyse biz gidelim iyi günler size.( Suho)
- Hayır gitmeyin.
Exo gitti. Bende evde Jimin ve V oppadan kaçmaya başladım.
Dur küçük!( Jimin)
- Sen bana ahh bana Mira'na ahhh bir şey yapamazsın. Ahhh dimi?
Lan bir durun, beni o kadar uyandırdı ben bile bu kadar peşinden koşmadı.( Suga)
- Yürü oppa beni kurtar.
Sende gel daha çabuk yakalarız.( V)
- Yürüme oppa yapma!
Haklısın V geliyorum. Bekle beni minnak!( Suga)
En sonunda Jin oppanın arkasına geçtim.
- Oppa yalvarırım beni şunlardan kurtar.
Bunlar seni neden kovalıyor?( RM)
- Onları şarkı ile uyandırdım diye. Suga Oppa'yı da kaldırdığım için.
Kimse benim küçük kardeşime birşey yapamaz!( J-Hope)
Bu bizi korkutarak uyandırmadı mı, gelin sizde yardım edin. Öcünüzü alın!( Suga)
Haklısın! Üzgünüm küçüğüm!( J-Hope)
Evin içinde ve bahçede dört dönüyordum. En sonunda birisinin odasına girdim. Kaçmak için yer arıyordum, bir kapı buldum. İçine atladım hemen, bir oda vardı. Birisi burayı dekore etmişti. Acaba hangi üye yapmıştı? Aman neyse biraz burada kalırım. Buzdolabını açtım içi abur cubur kaynıyordu.
Telefonum çaldı, arayan Kooki' ydi.
Kooki
Neredesin?
Mira
Bilmiyorum bulun beni!
Kooki
Ya evin odaları belli hepsine baktırma işte söyle.
Mira
Yok gerçekten bilmiyorum. Gizli bir oda buldum, birisi birayı güzel dekore etmiş.
Kooki
He anladım, sen benim odadasın. Tamam bekle ben geliyorum.
Mira
Seni çakal, gel sen!!
Biraz daha odayı gezdim, afette saklanma odası yapmış. Tabi bizim için afet evdeki oppalardan kaçmak oluyor. Ama güzel ben buraya saklanırım. Kapak açıldı içeri Kook atladı.
Nasıl beğendin mi?( Kook)
- Evet, afet anında saklanma odası. Güzel bir mantık, ama söyliyim artık bende buraya kaçarım.
Tamam istersen dekoru değiştirirsin. Fark etmez benim için, önemli olan sevdiğim kişinin burada olması. ( Kook)
Yalan yok bu dediği hoşuma gitti ama belli etmek istemedim.
- Tamam bana öfkeleri geçti mi?
Evet biraz daha bekleyelim tam olarak dinsin öyle çıkarız.( Kook)
- Peki o zaman otur sen, ben birşeyler içeceğim.
Küçük de olsa olan mutfağa yöneldim. Bardaklar nerede diye sormak için arkamı döndüğümde Kook'u karşıma gördüm.
Sence de bu iş fazla uzamadı mı?( Kook)
- Ne diyorsun ya, şey bardaklar-
Ştt konuyu değiştirme! Konunun ne olduğunu sende çok iyi biliyorsun. Sende beni seviyorsun, ama göstermek istemiyorsun. Çünkü Jimin'in üzüleceğini düşünüyorsun. Haksız mıyım?( Kook)
- Öfkeleri dinmiştir ben çıkıyorum.
Tamam Mira hep kaç zaten, her şeyden kork ve kaç. Ama unutma bir gün kaçmayacaksın! Şu korkaklığını bırak artık! Önceden korkak değildin, artık çok korkuyorsun. Tek kelime ile KOR-KAK-SIN! (Kook)
Evet sizce devamında neler olucak? Kimse dünki soruya cevap vermedi diye kendi kafama göre yazdım. Sevgiler ile öpüldünüz. Vote ve Yorum bekliyorum 🖤🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}
FanfictionBTS ' e yeni bir üye gelicek . Ama bu üye bu bir kız olursa ne gibi olaylar meydana gelicek.