11. Bölüm

2.1K 104 17
                                    

Jimin
Bir günlüğüne Kook'a kötü davran, ve onunla hiç konuşma. En küçük şeyden kavga et.
Mira
Jimin sen ne saçmalıyorsun?? Ne kadar saçma bir istek bu!
Jimin
Sen bilirsin yoksa telefonun denizde yüzmeye başlar. Ha bu arada bu konudan kimsenin haberi olmayacak. Birde telefonunu ben alıcam. Bende yani telefonun.
Mira
Öff Jimin öff tmm ya. Ama birisi isterse konuşurum.
Jimin
Tmm ama yine soğuk davranırsın.
Dedi ve telefonu yüzüme kapattı. Bir bu eksikti. 20 dakika sonra hepsi kapıdaydı. Telefonumu aldım.
- Hadi yürüyün aşağıda yemek yiyeceğiz.
Aşağı indik, 10 kişilik bir masa vardı. Herkes yemek aldı. Sonra oturduk. Kook yanını bana ayırmıştı. Bende göz devirdim, sonra Jimin'in yanına oturdum. Tam Kook yanıma geliyordu Berke oturdu. Beraber yemek yedik. Kook bana bir şey sordumu hiç cevap vermedim.
- Bugün gezimek ister misiniz yoksa direk uçağa mı binelim?
Uçağa binelim.(Jin,Suga,V,Jimin)
Gezelim.(Kook, J-Hope,RM)
- Oy çoğunluğu ile karar verildi direk gidiyoruz. O zaman gidin eşyalarınız toplayın. Kayla sende git istersen işin bitince ara beni!
Tamam ben kaçıyorum, Berke geliyor musun?(Kayla)
Ben karar değiştirdim. Gelmiyorum bizim tayfa tek başına kalmasın. Ben bakarım. Senin gözün arkada kalmasın!(Berke)
Tamam benle gel yine de hem tayfaya da söyleriz.(Kayla)
Herkes odalarına gitti. Bende PD ile konuştum. O da Kayla'ya bir yer bulabileceğini söyledi. Sonra ben bavulumu hazırladım. O anda odaya Kook odaya girdi.
Bugün neden benimle konuşmadın?(Kook)
- Kook git bavulunu topla. Hadi yürü.
Hey ne diyorsun, benim ya Kook senin oda arkadaşın!!
- Yaa git ya. Bavulumu toplayacağım çık odadan.
Bak bu konuyu konuşucaz. Sakin ol biraz. Ben birşey yapmadım.
- Hadi git, Jimin'i çağırsana bana!
Jimin, Mira seni çağırıyor!!(Kook)
Kook gitti Jimin geldi. Kapıyı kapattım.
- Senin yüzünden çocuk acı çekiyor. Neden bunu istiyorsun?
Sen Kook ile takılırken ben ne kadar acı çektim haberin var mı??
- Keşke söyleseydin! Ben ne yaptığımı bilmiyorum ama özür dilerim. Lütfen bunu isteme benden!
Hayır yapıcaksın. Biraz da o acı çeksin.
- Sen bilirsin şu anda seninle de küstüm. Yürü git yürü.
Onu da odadan kovdum. Bavulumu hazırladım. Ve ağlamaya başladım. Neden benim başıma böyle bir şey geldi. Telefonum çaldı.  Kayla arıyordu. Otelin önünde bizi bekliyormuş. Dışarı çıktım.
- Hey BTS hadi gidiyoruz. Kayla otelin önünde bizi bekliyor.
Hepsi ile beraber aşağı indik. Kayla yine araba bulmuştu. Arabalara atladık.
Mira, ne oldu Kook sana yalvarır gibi bakıyor.(Kayla)
- Ya şimdi şöyle oldu.( Anlatır) işte böyle. Sonra bir daha hiç konuşmadık. Ve ben Kook ile aynı odada kalıyorum.
Çok zor durumdayım. Yardım et. Birde PD sana ev bulmuş. Öyle dedi.
Güzel. Bak geldik. Uçakta beraber oturalım mı?(Kayla)
- Olur farketmez. Uyurum zaten ben.
Havalimanına gittik. Bir sürü fan oradaydı. Hepsine selam vermeye çalıştım. Bazıları hediye verdi. Onları da aldım. Sonra birisi bağırdı.
" HEY MİRA NEDEN ONUNLA BERABERSİN SENİN GRUBUN VAR!"
- Bu benim ikiz kardeşim. Ona sataşan bana sataşmış olur. Haberiniz olsun.
Aynı şey onun içinde geçerli. Ona sataşan karşısında beni görür ona göre. Davranın artık!!(Kayla)
Uçağa bindik, Kook hala yanına bana ayırmıştı.
Hey Kook bu seferlik benimle oturacak. İki kardeş hasret giderelim. Nasıl olsa siz oda arkadaşısınız. Sıkıntı var mı Kook?(Kayla)
Tamam ama bak sana emanet bücürük, anlaştık mı?(Kook)
Tamam bende o gözün arkada kalmasın!(Kayla)
Oturduğumuz yer zaten Kook ve V'nin önünde oturuyorduk. İlk önce kulaklığımı taktım. Şarkı dinlemeye başladım, sonra zaten uykum geldi gözlerim kapandı. Uyandığımda çoktan arabaya binmiştim.
- Hey kim beni getirdi buraya??
Konuşmazsak bile ben sana yardım ederim. Merak etme bugün konuşmayız. Sen bana niye kızdın hala anlamadım ama sıkıntı yok. (Kook)
Hadi uyu sen!(Jin)
- Yok ya uykum kaçtı zaten. Kayla nerede?
Diğer arabaya bindi o.
- Bir soru neden bizim arabayı almadık, bizim arabada fazla yer vardı!
Bilmiyorum sadece bildiğim kadar arabada sıkıntı varmış galiba.
Kafa salladım, sonra kulaklığımı taktım. Bir kaç tane hüzünlü şarkı dinledim. İlk önce şirkete gittik.
Eee eğlendin mi? Türkiye' ye kaçmak nasıl eğlendin mi?(PD)
- Ya onu boşver. Sen Kayla'nın evini söyle nerede kalacak benim ikizim?
Bizim şöyle bir teklifimiz var eğer Kayla'da kabul ederse yeni çıkacak olan grupta olsun.(PD)
Bilmiyorum nasıl olur ki! Benim o konular ile bir ilgim yok ki. Yani ben yapamam.(Kayla)
- Peki nasıl istersen, öyle olsun. Özel bir ilgi alanın var mı? Mesela benim menajerim olsan. Hem hep yanımda olursun. Olur mu PD?
Eğer o da kabul ederse olur.(PD)
Peki olur hem hep yanımda olurum.(Kayla)
- Güzel de nerede kalacak, Korece de bilmiyor ne yapıcak??
Sizin evim yanındaki ev boş orada oturur, bir şey olursa da bize haber verir.(PD)
Oradan çıktık hemen eve gittik. Evimi özlemiştim. Yan evde zaten Kayla vardı. Balkondan onun evi gözüküyor.
Odama çıktım. Kook geldi.
Eee hadi konuşalım artık.
- Acıktım sonra!
Ya bekle sabah seni kovaladım diye böyle davranıyorsan özür dilerim. Ama sen hep böyle yaptığında bende böyle yapıyorum. Yanlış anlamazsın sandım.
Ben sadece sırtımı döndüm ona.
Neden ya konuşsana. Yüzüme bak!!
Konuş ya. Ben ne yaptım?? Lütfen cevap ver.
Sesinden ne kadar sinirli olduğu belli oluyordu.
Cevap ver lan.
- Kolumu bırak canımı acıtıyorsun!
Cevap ver öyle, ben sana ne yaptım?? Neden seni kendinden bile çok seven bir insana böyle davranıyorsun?
Bunları söyledi yüzüme baktı, sonra
Tamam ya nasıl istersen öyle davran. Ama şunu unutma. Ben seni senden daha çok seviyorum. Beni benden korumaya çalışıyorum. Sen bunları bil öyle davran bana.
Sonra yürüdü ve gitti. Bende arkasından baka kaldım. Kapıyı kapattım ağlamaya başladım. Daha sonra odayı darma dağan ettim. Bütün herşeyi yırttım çöp ettim. Delirdim sanki, durmadan ağlıyordum.
Mira içerdesin biliyorum. İzin ver içeri giriyim. Konuşalım sakin sakin tamam. (Jin)
- İstemiyorum, lütfen gidin hepiniz gidin.
Hey ikizim bekle ben buradayım. Lütfen aç kapıyı.(Kayla)
- Özür dilerim. Gerçekten özür dilerim. Ben gidiyorum bu hayat beni çok yordu üzgünüm.
Bizim kaldığımız odada balkon vardı. Dayanamadım ve oradan atladım.
Herkes başıma toplandı.
İyi misin?? Keşke öyle demeseydim sana!!(Jimin)
Salaklar hadi hastaneye gidelim.(RM)
- Sıkıntı yok ya iyiyim.
Nasıl iyisin lan en üst kattan atladın!!(Suga)
- Yok ya sıkıntı yok.
Az önce en üst kattan atladın farkındasın di mi?(J-Hope)
Benim kardeşim sonuçta bende böyleyim. Benziyoruz işte ya.( Kayla)
- Bence de neyse hadi içeri geçelim. İlk önce Kook özür dilerim. Bugün olanlar için.
Affediyorum ama neden böyle bir şey yaptın?(Kook)
- Özür dilerim ama bunu söyleyemem, kendimce sebeplerim vardı.
Jimin bana teşekkür etti, ama onu affedip affetmeyeceğim belli değil!
Eee nasıl oldu?? Beğendiniz mi? Sizce affediyim mi??

BTS Ve Yeni Üye 1. Sezon {Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin